«اسحاق جهانگیری» صبح جمعه (دوم اسفندماه) پس از بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور و انداختن رای خود به صندوق‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات اظهارداشت:  مجلس شورای اسلامی نقش سازنده ای دارد و می تواند نقش تعیین کننده ای در سرنوشت مردم داشته باشد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه دولت و مجلس می توانند قدم های بزرگی بردارند،گفت: مجلس گره‌هایی را که در حوزه سیاست خارجی، اجتماعی و اقتصادی وجود دارد می‌تواند برطرف کند.

وی با اشاره به اقدامات امریکا برای مایوس کردن مردم در رفتن به پای صندوق های رای گفت: امریکایی‌ها در چهل سال گذشته همواره علیه ایران اقدامات متعددی انجام دادند مثل هدف قراردادن هواپیمای مسافری ایران، طبس و در آخر هم ترور سردار سلیمانی اما مردم ایران جواب آنها را دادند.

وی افزود:صندوق رای جایی است که مردم ایران با آن حرف خود را به جهان اعلام می‌کنند و ما باید پیام مردم را بگیریم و به نظر آنها احترام بگذاریم.

معاون اول رییس‌جمهوری پیش از رای دادن از کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات و دستگاه‌های الکترونیکی و همچنین مرکز کنترل و رصد حوزه های انتخابیه کل کشور بازدید کرد.

جمهوریت، ظرف حاکمیت است

همچنین ایسنا نوشت: آیت‌الله دری نجف آبادی امروز دوم اسفندماه پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و با اشاره به افتخارآفرینی امام راحل برای مردم ایران اظهار کرد: یکی از افتخارات امام راحل تبیین نقش مردم در سرنوشت خود بویژه از دیدگاه اسلامی بود، این در حالی است که در هیچ کدام از کشورهای اسلامی چنین عظمت و هویتی را برای ملت‌ها قائل نیستند.

وی با اشاره به اینکه رای مردم سرنوشت ساز است افزود: مردم به جمهوری اسلامی رای داده اند و با شرکت در انتخابات مختلف از جمله انتخابات خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شوراها سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مردم سالاری دینی به عنوان یادگار امام راحل، شهدا و بزرگان افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی است.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه جمهوریت، ظرف حاکمیت است، اضافه کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان اسلام زدند و مصداق حرکت در مسیری است که توسط اهل بیت و امام راحل برای ملت ترسیم شده است.

وی با اشاره به مسئله بیماری کرونا، گفت: برخی مسائل پیش آمده نباید مانعی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای شود چراکه رای مردم یک “آری” به جمهوری اسلامی، رهبری و عزت و اقتدار و یک “نه” بزرگ به آمریکا و معامله قرن و آل سعود و …است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: انتظار ما از مردم استان و کشور حضور با قدرت و صلابت پای صندوق‌های رای است تا بار دیگر حضور حماسی خود را به جهان و جهانیان نشان دهند و امیدواریم مجلس آینده نیز راه‌گشا و کارگشا و خدمتگزار بوده و بتواند در رفع مسائل و مشکلات اشتغال، فرهنگی، اجتماعی گام‌های بلندی بردارد.

علم‌الهدی: حضور حماسی مردم در انتخابات لرزه بر دشمن می‌اندازد

همچنین آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای دشمن را به وحشت می‌اندازد.

بنا به روایت  تسنیم نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: انتظار داریم حضور مردم پای صندوق‌های رای مانند حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و حضور باشکوه مردم در تشییع پیکرسردار سلیمانی باشد تا این حضور حماسی بار دیگر لرزه به دل دشمنان بیندازد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تا لحظاتی دیگر با حضور در مسجد بناهای مشهد رای خود را به صندوق خواهد انداخت.

27216

hotnewsخبر, سلامت4 سال پیش • dahio.com • 57



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها