به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سیدمحمد موسوی زاده با اشاره به این که از ۲۸ اسفند سال گذشته تا پانزدهم فروردین ماه امسال ، مدیر کشیک در واحدها مستقر و نیروهای عملیاتی نیز بنا به ضرورت در محل کار حضور پیدا کرده اند یادآور شد : همکاران مرکز کنترل شبکه این شرکت و واحدهای اتفاقات برق در سطح استان به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم هستند و با توجه به وضعیت فعلی و اعلام ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استانداری سمنان ، بیش از ۵۰ درصد همکاران تا اطلاع ثانوی از طریق دورکاری امور جاری را بدون خلل در کار مردم به انجام می رسانند و زیرساخت های مورد نیاز و ظرفیت های رایانه ای نیز برای دسترسی افرادی که از منزل دورکاری می نمایند فراهم شده است.

وی با اظهار این که ارائه خدمات الکترونیکی به متقاضیان و مشترکان برق ، از جمله فعالیت های این شرکت برای عدم مراجعه حضوری مراجعین و یک اقدام پیشگیرانه برای جـلوگیری از شیوع کرونـا ویروس است تصریح کرد : نقش کـارکنان صنـعت توزیع بـرق استان در خـدمت رسانی مستـمر به مشـترکین ، کـلیدی و بی بدیل است و  تبلور صنعت همیشه بیدار برق در مجاهدت و خدمت باثبات و مستمر و بدون وقفه به مردم متجلی می شود.

موسوی زاده پیرامون اقدامات این شرکت در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیان داشت : کمیته ای تحت عنوان پیشگیری از شیوع این ویروس در شرکت تشکیل و کلیه برنامه ریزی ها و اقدامات پیشگیرانه از سوی کمیته مذکور اجرایی می شود.

وی افزود : دعوت از کارشناسان مرکز بهداشت وآموزش فرد به فرد همکاران ، گندزدایی و ضدعفونی کلیه ساختمان های اداری و عملیاتی ، استقرار مواد ضدعفونی کننده در طبقات برای استفاده کارکنان، تهیه و توزیع ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی به همکاران واحدهای اجرایی و اداریو استقرار میزخدمت در مبادی ورودی جهت ارائه خدمات به مردم ، از جمله فعالیت های صورت گرفته در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس محسوب می شود.

وی با عنوان این که اطلاع رسانی وسیعی به همکاران و خانواده های آنان پیرامون راه های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از طریق سامانه اتوماسیون اداری ، توزیع بروشور و شبکه پیام رسان داخلی شرکت به انجام رسیده اضافه کرد : استفاده از ظرفیت ” ویدئو کنفرانس ” و ”  وب کم ” جهت تشکیل جلسات ضروری به صورت مجازی ، در زمره اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس ذکر شده به شمار می رود.

وی با اعلام این که خدمات این شرکت بی وقفه و ۲۴ ساعته می باشد خاطر نشان کرد : سپیدپوشان سـلامت با تمام وجـود و صادقانه برای بهبودی و التیام آلام بیـماران متـقبل زحـمات وافری می شوند و سخت کوشان صنعت توزیع برق استان نیز ، همراه و همدل با این مجاهدان نستوه ، در سنگری دیگر به مانند همیشه کوشش می نمایند تا با اهدای نور و روشنایی به هم رزمانشان در خط مقدم سلامت ، صحت و سلامتی را برای هموطنان به ارمغان آورند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ابراز داشت : بهترین شرایط برای مردم این است که اهتمام لازم را به دستورالعملهای ستاد پیشگیری از بیماری کرونا داشته باشند و با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی و بهره مندی از خدمات الکترونیکی ، در قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا ، ضمن حفظ سلامت خود ،  کادر درمانی و سایر دستگاه های خدمات رسان را یاری کنند.

وی با اشاره به راه اندازی کمپین ” #صنعتبرقهمیشه_بیدار ” از سوی صنعت برق کشور در راستای اطلاع رسانی گسترده اقدامات و فعالیت های تلاشگران و خادمان این صنعت زیربنایی بیان داشت : صنعت برق ؛ زیرساختِ زیرساخت هاست به گونه ای که تولید ، خدمات و رفاه مردم متّکی به وجود آن است و استمرار برق مستلزم نگهداشت حجم وسیعی از تاسیسات  ، تجهیزات و شبکه های برق رسانی می باشد که این امر نیاز به عزمی استوار داشته و کارکنان این شرکت به صورت تمام قد در کنار کادر درمانی و بهداشتی مشغول خدمت رسانی هستند و این پویش اجتماعی نیز نمایانگر گوشه ای از زحمات مجاهدان خستگی ناپذیر عرصه خطیر برق به مردم است.

46

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 42

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها