به گزارش خبرآنلاین، به نقل از خبرگزاری‌ها، حجت الاسلام یحیی صالح نیا در خطبه‌های نماز جمعه امروز کن طی سخنانی گفت: یکی از اهداف دولت آمریکا از سال ۹۷ تاکنون، این بوده که نظام اسلامی را دچار چالش‌های جدّی امنیتی نماید و به حداکثر خواسته‌های خود بدون مذاکره برسد.

اهم سخنان به شرح زیر است:

*هدف جدید طاغوت فعلی کاخ سفید این است که به دمکرات‌ها اعلام کند، که ایران را مجبور به مذاکراتی بهتر از مذاکرات برجام کرده است، که شامل توان موشکی هم می‌شود.

*بعد از تهدیدهای پی در پی و شرط و شروط و عدم توجّه ایران، از طریق نخست وزیر ژاپن دعوت به مذاکره می‌شود، مذاکره کننده صادق حسن نیت نشان می‌دهد ولی این احمق هر روز یک نیّت شوم نشان می‌دهد و مثل کسی که تفنگ را به طرف آدم گرفته و هر دفعه یک جای کشور را زخمی می‌کند می‌گوید قصد کشتنت را نداریم.

*در بین پیام‌های خنده دار ترامپ این پیام خیلی مضحک بود که گفته «مذاکره با امریکا موجب پیشرفت ایران خواهد شد»

*همزمان با حضور نخست وزیر ژاپن در محضر رهبر انقلاب دو نفتکش را منفجر نموده و ملوانان را ما نجات می‌دهیم و اعلام می‌کنند، انفجارها کار ما بوده است.

دوران زورگویی به پایان رسیده است

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی هم در خطبه‌های نماز جمعه دماوند گفت: رهبری آب پاکی را بر روی دست «آبه» ژاپنی ریخته و فرمودند «ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی دانم.» و با این حرف ترامپ را با خاک یکسان کردند.

مهم‌ترین بخش سخنان وی به شرح زیر است:

*ایران با آمریکا در قالب گروه ۱+۵ چندین سال مذاکره کرد و به نتیجه‌ای هم رسید، اما آمریکا به صورت یک جانبه زیر توافق زد، پس هیچ فرد عاقلی با این کشور عهد شکن، عهد مجدد نمی‌بندد.

*اخیراً ترامپ مصاحبه‌ای کرده که حاوی ۴۶ دروغ است و به گفته واشنگتن پست ترامپ از زمان ریاست جمهوری تا ۲۶ آوریل بیش از ۱۰ هزار بار دروغ گویی کرده و یا ادعاهای نادرست داشته است، چه کسی با این فرد درغ گو و حقه باز مذاکره می‌کند و ایران به هیچ وجه تجربه تلخ مذاکره چند سال اخیر با آمریکا را تکرار نخواهد کرد.

*اخیراً ترامپ ادعا کرده که قصد تغییر رژیم در ایران را ندارد،این ادعا نیز دروغ دیگر وی است، چرا که تاریخ ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی نشان داده که آمریکا واقعاً چنین قصدی داشته و دارد، اما نمی‌تواند.

*ژاپنی‌ها می‌بایست به یاد آورند، که همین آمریکا ۲ بمب هسته‌ای به هیروشیما و ناکازاکی زد و در جنگ جهانی دوم ۲۲۰ هزار نفر که اکثراً غیر نظامی بودند، را کشت و قتل عام کرد.

*امروز نه ایران، ایرانِ ۸۰ سال قبل است و نه آمریکا همان آمریکای ۸۰ سال قبل و غربی ها باید به خوبی بدانند، دوران زورگویی به پایان رسیده است.

عربستان گاوشیرده آمریکاست

همچنین آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به دیدار شینزو آبه نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری و آن چه که در این دیدار گذشت اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب ترامپ را نزد جهانیان تحقیر کرد.

امام جمعه شهر یاسوج از کشورهای عربی به عنوان غلام حلقه به گوش آمریکا یاد کرد و تعبیر گاو شیرده را برای رابطه عربستان با امریکا داشت و گفت: این‌ها در آینده‌ای نه چندان دور مزد خود را از امریکا خواهند گرفت و نابودی و اضمحلال آن‌ها به همراه رژیم صهیونیستی نزدیک است.

۲۷۲۱۲

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 66



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها