به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، عباس نورمحمدی بیان کرد : بیمه شدگان تامین اجتماعی  با ارائه کد ملی یا شماره بیمه نامه خود بدون نیاز به دفترچه و پرداخت هزینه همه نوع خدمات درمانی حتی عمل های جراحی را دریافت کنند .

نورمحمدی در ادامه عنوان کرد : در حال حاضر عمل تعویض مفصل زانو در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها در بیمارستان شهدای گمنان انجام می گیرد که این عمل در بیمارستان های دولتی دیگر استان ها ۲۵ میلیون تومان برای بیمار هزینه در بر دارد اما در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج برای بیمه شدگان تامین اجتماعی  رایگان است .

وی در ادامه به  مقایسه تامین اجتماعی در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت : قبل از انقلاب ما تنها در شهرهای یاسوج  و گچساران شعب تامین اجتماعی داشتیم که تا سال ۱۳۶۸ زیر نظر استان خوزستان اداره می شد .

مدیرکل تامین اجتماعی استان در ادامه گفت : شعبه شهرستان کهگیلویه در سال ۶۹ در شهر دهدشت افتتاح شد که شعب باشت و سی سخت در سال ۸۲ و پاتاوه و لیکک در سال ۹۳ به تعداد شعب تامین اجتماعی اضافه شدند .

عباس نورمحمدی ادامه داد : در حال حاضر ۷ شعبه رسمی سازمان ۳ شعبه کارگزاری رسمی در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت و ۷ شعبه اقماری در استان مشغول فعالیت هستند .

نورمحمدی در ادامه به مقایسه فعالیت سازمان تحت نظر خویش در زمان های قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: تعداد بیمه شدگان اصلی قبل از انقلاب ۸ هزار و ۷۱۰ نفر  و ۲۲۰ نفر مستمری بگیر بوده اند که هم اکنون ۹۹ هزار و ۸۴۱ نفر بیمه شده اصلی و ۱۲ هزار ۶۵۲ نفر مستمری بگیر از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره می برند .

وی در ادامه افزود: از سال ۶۹ بیمه بیکاری که در هیچ کشوری مرسوم نیست توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود .

مدیرکل تامین اجتماعی استان در ادامه با اعلام اینکه با تمامی مراکز درمانی استان طرف قرارداد هستند عنوان کرد: با بیش از ۳۰۰ مرکز قرارداد داریم که بیمه شدگان با مراجعه به این مراکز خدمات دریافت می کنند .

عباس نورمحمدی مبلغ مطالبات سازمان تامین اجتماعی را در استان ۱۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این مطالبات در بخش های خصوصی و دولتی است که سهم عمده آن به بخش دولتی تعلق دارد .

وی گفت : ماهیانه حدود ۳۳ میلیارد تومان در بخش درمان در راستای تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود که از آنجایی که از دولت بودجه ای دریافت نمی کنیم ، برای انجام تعهدات  مجبور به دریافت تمامی مطالبات خود هستیم .

نورمحمدی گفت : در حوزه مسکن و شهرسازی مطالبات ما به سال ۶۸ برمی گردد که همه شکل تعامل داشته ایم و در همین راستا ۳ سال پیاپی جریمه و دیرکرد حق بیمه را تخفیف داده ایم .

مدیرکل تامین اجتماعی اضافه کرد: ضمن بخشش مطالبات نیروهای خود را بسیج کردیم تا به همه کارگاهها و مراکز خصوصی و دولتی اعلام کنند که در همین زمینه شهرداری دهدشت از بدهی ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیونی خود مبلغ ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تخفیف گرفت .

نورمحمدی با اعلام اینکه کسانی که قادر به پرداخت یکجا نیستند نیز می توانند بصورت قسطی سالیانه  پرداخت کنند ، گفت : همین ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تخفیف تعلق گرفته به شهرداری دهدشت می تواند گره گشای بسیاری از کارها در این دستگاه شود .

وی گفت : سازمان تامین اجتماعی بیش از ۵۳ درصد جمعیت کشور را در بخش های درمانی و بیمه ای تحت پوشش دارد که می طلبد این سازمان منابع کافی داشته باشد تا بتواند از ارائه خدمات به این اقشار درآید .

عباس نورمحمدی گفت : سعی کردیم همه ابلاغ کارفرمایان را بصورت الکترونیکی انجام دهیم تا کارفرمایان مشکل ابلاغ نداشته باشند و همچنین از طریق بهره گیری از ظرفیت اینترنت ارسال لیست های بیمه را راحت تر و بازرسی ها را الکترونیکی کرده ایم .

نورمحمدی گفت : در اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات کارکنان شعب را مرتبا در ۳ بخش نامنویسی ،  مستمری ها و امور فنی بیمه شدگان جابجا می کنیم تا هرکدام از کارکنان با وظایف واحدهای دیگر آشنا شوند و این امکان بوجود بیاید که همه خدمات بیمه ای از ابتدا تا انتها توسط هر یک از همکاران قابل ارجاع باشد.

۴۶

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 62



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها