به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازساری، احمد حسین زادگان در نشست با مدیران ستادی استانداری با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید به مازندران؛ بر ضرورت تهیه گزارشی از روند اجرای پروژه های مصوب این سفر تاکید کرد و یادآور شد: اجرای پروژه های سفر تسریع و عملیاتی شود.

استاندار برنامه ۱۰۰ روزه را یک اقدام امید بخش اجرایی و میدانی توصیف کرد و افزود: دستگاه ها و نهادهای استان در کاری جهادی با تعریف یک پروژه می توانند بیش از ۳۰۰ اقدام عملیاتی انجام دهند و شهرداری ها نیز می توانند در این برنامه مشارکت کنند.

ضرورت برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان 

مقام عالی دولت در مازندران بر برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان به عنوان یکی از اولویت ها تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: برای دعوت از تجارِ بازارهای هدف و فعالان اقتصادی موثر، از رایزنی بخش خصوصی بهره گیری شود.

حسین زادگان مشاغل خانگی را در تقویت اشتغال بسیار با اهمیت تلقی کرد و عنوان داشت: مشاغل خانگی در روستاها از ظرفیت بیشتری برخوردار است و بویژه از توانمندی بانوان در روستاها برای مشاغل خانگی باید بیشتر استفاده شود اما برای محصولات این بخش، متاسفانه بازار عرضه به اندازه لازم فراهم نیست و باید با جدیت در این حوزه کار شود.

سند چشم انداز ۲۰۲۰ مازندران با محوریت گردشگری تهیه شود

وی بر تهیه سند چشم انداز ۲۰۲۰ برای مازندران با محوریت گردشگری تاکید کرد و اظهار داشت: اجرای این پروژه در راستای توسعه گردشگری استان باشد.

استاندار مدیریت هزینه ها و استفاده از کالای ایرانی در دستگاه های اجرایی را موضوعی بسیار مهم در صرفه جویی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تلقی کرد و با تاکید بر این که جلسات ویدئو کنفرانسی نیز یک اقدام مهم در این راستاست که سریعا باید زیرساخت های آن در تمام فرمانداری ها فراهم شود، گفت: مدیریت مشارکتی یک راهبرد درست برای مدیریت است و مدیران با انتخاب دستیاران جوان صاحب ایده و خلاقیت در پیشبرد امور اهتمام نمایند.

حسین زادگان بر شناسایی مسایل بحران زا و تمهید تدابیر لازم برای مقابله با حوادث طبیعی تاکید کرد و ابراز داشت: مانور مقابله با سیل و برف اجرا شود و یک بانک اطلاعاتی کامل از امکانات، ظرفیت ها و لجستیک استان برای برخورداری از آمادگی کامل تهیه گردد و برای شهرستان هایی که در این بخش ضعیف هستند، شهرستان معین انتخاب شود.

وی بوم گردی را یک مزیت و فرصت اقتصادی و فرهنگی برای استان برشمرد و بر راه اندازی این طرح در ۱۱۰ روستا تاکید کرد و افزود: ظرفیت های روستاها در قالب اطلاع رسانی هنرمندانه معرفی شود.

استاندار تحرک نیروی انسانی را زمینه ساز تحول استان دانست و گفت: اگر می خواهیم استان به معنای واقعی تکان بخورد و متحول شود باید تحرک نیروی انسانی و چابک سازی اداری را جدی بگیریم و میز خدمت نیز در دستگاه ها باید به شکل واقعی و اثرگذار اجرا شود و نظام پیشنهاد ها نیز سریعا اجرا گردد.

نماینده عالی دولت با اشاره به این که برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید اجتماع محور باشد و برنامه های جذاب و اثرگذار تدارک دیده شود، اظهار داشت: برنامه های چهلمین سال انقلاب برای همه لایه ها و طبقات اجتماعی و فرهنگی و شهرها و روستاها لحاظ شود.

حسین زادگان بر تشکیل کمیته ای برای رسیدگی فوری و موثر به مشکلات واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: اولویت بندی لازم برای حفظ اشتغال و تولید، مشکلات بانکی و … واحدهای دارای مشکل و توسعه واحدهای موفق صورت گیرد.

استاندار مازندران، نشست و گفتگوی مستمر با احزاب و رسانه ها را بسیار سازنده دانست و با تاکید بر این که باید این تعامل در برنامه مدیران قرار گیرد، یادآور شد: گفتگوی با احزاب و رسانه ها، فضای کار در استان را گسترش می دهد.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این که نظارت بر بازار گسترش یابد و برای مردم محسوس باشد، تاکید کرد: اقدامات دستگاه ها و نهادها باید به تقویت امید اجتماعی منجر شود.

۴۶

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 51



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها