استودیوی برادران وارنر یک روز پیش از انتشار تریلر فیلم Joker «جوکر» به صورت آنلاین، آن را در مراسم سینماکان منتشر کرد. این استودیو همچنین دیروز پوستر جدیدی از این فیلم کرد. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

در فیلم Joker به کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) ایفای نقش اصلی برعهده‌ی خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) است. در دورانی که فیلم‌های ابرقهرمانی بیشتر برای خلق دنیاهای مشترک و دنباله‌ها ساخته می‌‍شوند، برادران وارنر اصرار داشتند Joker فیلمی بدون دنباله و متفاوت باشد.

فیلیپس با اشاره به اینکه Joker فیلم دشواری برای صحبت کردن است، چون داستان اریجینی برای یک شخصیت نمادین است که اریجین مشخصی ندارد، گفته است:

نمی‌توانم چیز زیادی درباره‌ی فیلم بگویم، چون هنوز در حال کار روی آن هستیم، و همچنین چون می‌خواهم همه با دیدن آن سورپرایز شوند. صحبت‌های زیادی درباره‌ی اینکه این فیلم چگونه خواهد بود شنیده می‌شود و خیلی از آن‌ها درست نبوده‌اند. وقتی تیم تبلیغاتی استودیو از من خواست این فیلم را توصیف کنم، به آن‌ها گفتم نمی‌توانم این کار را بکنم. آن‌ها گفتند حداقل بگو ژانر فیلم چیست، من لحظه‌ای فکر کردم و گفتم تراژدی.

سپس فیلیپس تریلر فیلم را به نمایش گذاشت، که با حضور آرتور (جوکر آینده) در جلسه روان‌درمانی آغاز می‌شود. صدای او را حین کمک به مادرش (با بازی فرانسیس کانروی (Frances Conroy)) برای حمام کردن می‌شنویم که می‌گوید:

مادرم همیشه به من می‌گفت بخندم و صورت خندانی داشته باشم. او به من می‌گفت هدفی دارم، اینکه دنیا را پر از خنده و شادی کنم.

سپس او در خیابان مورد حمله قرار می‌گیرد، اتفاقی که احتمالا باعث می‌شود او مسیر تاریک را در زندگی پیش بگیرد. آرتور می‌گوید:

من اینطور فکر می‌کنم، یا جدیدا مردم خیلی دیوانه شدن؟

در تریلر او را در حال امتحان کردن لباس‌های مختلف جوکر می‌بینیم، ابتدا با پوشیدن لباس یک دلقک با کلاه‌گیس سبز و در نهایت رنگ کردن موهایش به رنگ سبز در لحظه‌ی مهم تریلر که در آن او را با لباس کامل جوکر می‌بینیم. او می‌گوید:

قبلا فکر می‌کردم زندگی من یک تراژدیه، اما حالا می‌دونم که یک کمدیه.

فیلم Joker در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۹۸) اکران خواهد شد.

Hollywood Reporter

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

hotnewsفرهنگ و هنر5 سال پیش • dahio.com • 471



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها