به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ پیش از ظهر امروز آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با حضور معاون پارلمانی و استانهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان، از زحمات علی مرادی‌نور، در مدت نزدیک به 6 ماه سرپرستی اداره کل، احمدرضا احسانی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان منصوب شد.

مصطفی آزاد بخت، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در این آئین ضمن تشکر از خدمات مرادی نور در مدت سرپرستی اداره کل، احسانی را مدیری خوش سابقه دانست و اظهار امیدواری کرد که وی به بهترین شکل از پس این رسالت خطیر برخواهد آمد.

آزاد بخت، هنرمندان واقعی را جانبازان و ایثارگران دانست و گفت: ما توانستیم با فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت بر رژیم منحوس پهلوی که ژاندارم منطقه بود غلبه کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از رسانه ها انتطار داریم با تزریق امید به جامعه شرایط حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم آورند.

علی مرادی نور، سرپرست سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این آئین گفت: نگاه وزارتخانه، توسعه فرهنگ عمومی در جامعه است و به همین دلیل خود را خادم مردم در این حوزه می‌دانیم.

وی با بیان اینکه در 5 ماه حضورم به عنوان سرپرست این اداره کل سعی کردم به بهترین نحو به جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان خدمت کنم، یادآور شد:
در بدو قبول مسئولیت 2.5 میلیارد تومان کسری اعتبار داشتیم که با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت استاندار محترم این مشکل حل شد.

احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اشاره به اینکه فرهنگ اولویت اصلی ما باید باشد، گفت: در حال حاضر فرهنگ و هنر همدان چندان برنامه محور نیست و چشم‌اندازی برای آن تعریف نشده است.

وی افزود: در حوزه فرهنگ دستگاه‌ها و ارگان‌های بسیاری فعالند اما باید از موازی‌کاری پرهیز شود و در این راستا نیاز به سیاستگذاری داریم.

وی هنرمندان، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی را به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در توسعه فرهنگ عمومی استان دانست و تصریح کرد: نقش اصلی برعهده ایشان است و من هم اکنون دست یاری و کمک به سوی آنها دراز می‌کنم.

46

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 43



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها