به گزارش “ورزش سه”، آرسنال می توانست در شب شکست سیتی و پیروزی دیگر مدعیان، خود را به بالای جدول نزدیک کند اما اسیر نمایش بسیار خوب برایتون شد و در نهایت به نتیجه ای بهتر از تساوی ۱-۱ دست پیدا نکرد و با یک بازی بیشتر از چلسی در رده چهارم قرار گرفت.

 

 

 

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۶ به گل اول هم رسید. مدافعان برایتون مقابل حرکت فردی لاکازت ایستادگی کردند اما در نهایت توپ در گوشه محوطه به اوبامیانگ رسید و او با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند.

 

در ادامه برایتون تلاش زیادی برای جبران کرد و دو بار متوالی با ضربات گراس می توانست به گل برسد اما حضور به موقع کوشیلینی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در دقیقه ۲۸ مورای با یک ضربه محکم می توانست دروازه آرسنال را باز کند اما برند لنو با واکنشی مناسب مانع رخ دادن این اتفاق شد. دو دقیقه بعد و روی پاس پشت مدافعان لیخشتاینر، اوبامیانگ می توانست برتری تیمش را دو برابر کند اما ضربه او با عکس العمل رایان همراه شد.

 

اما در دقیقه ۳۶ و روی اشتباه مدافعان آرسنال، لوکادیا با دروازه این تیم تک به تک شد و بعد از گذر از سد برند لنو موفق شد گل تساوی بخش برایتون را به ثمر برساند.

 

 

 

در اواخر نیمه اول و روی ارسال مونتیویا، موراس مقابل دروازه آرسنال صاحب موقعیت شد اما ضربه او نیز از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

 

در همان ابتدای نیمه دوم و با ضربه مارچ، برایتون می توانست به گل دوم هم دست پیدا کند اما برند لنو مانع رخ دادن این اتفاق شد. در دقیقه ۵۵ و روی ارسال مارچ، پروپر با ضربه سر دروازه توپچی ها را تهدید کرد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

۵ دقیقه بعد باز هم پروپر و این بار با یک ضربه والی دروازه آرسنال را تهدید کرد اما این بار نیز بدشانس بود که ضربه اش تبدیل به گل نشد.

 

در ادامه باز هم این برایتون بود که می توانست روی ضربه مارچ به گل برسد اما در شرایطی که برند لنو شانسی برای عکس العمل نشان دادن نداشت، ضربه مهاجم برایتون به بیرون رفت.

 

در دقیقه ۸۳ ایوبی می توانست روی اولین فرصت آرسنال در نیمه دوم دروازه برایتون را باز کند اما شوت او نیز راهی به دروازه نیافت. در لحظات پایانی آرسنال تلاش زیادی برای زدن گل پیروزی کرد اما نتیجه ای نداشت و در نهایت در خانه برایتون با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی برایتون که در هفت هفته اخیر لیگ برتر انگلیس به دلیل آسیب دیدگی غائب بود، در مسابقه امشب برابر آرسنال نیز بخاطر حضور در اردوهای تیم ملی در فهرست تیم انگلیسی دیده نمی‌شد.

hotnewsورزش5 سال پیش • dahio.com • 116



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها