به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این مراسم که به منظور بزرگداشت هفته”حمل و نقل، رانندگان و راهداری” برگزار گردید، احمد مرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در سخنانی گفت: با توجه به اینکه بیش از ۹۰درصد حمل و نقل بار و مسافر به صورت جاده‌ای است جا دارد از همه فعالان این عرصه قدردانی شود.

وی با اشاره به گستردگی شبکه راه‌های کشور گفت: کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به خوبی با شرایط سختی کار تعمیر، نگهداری، بازگشایی و بهسازی این میزان راه آشنایی دارند که در اینجا دست همه راهداران را می‌بوسم، در سیل اخیر شاهد زحمات شبانه‌روزی این عزیزان بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با ابلاغ سلام و تبریک استاندار به راهداران گفت: با توجه به عدم تناسب حقوق و دستمزد راهداران با شرایط کاری، به طور جدی پیگیر افزایش حقوق آنها هستیم و استاندار لرستان نسبت به مساعدت در این زمینه قول مساعد داده است.

وی با اشاره به مشکلات رانندگان و سوء استفاده دشمنان گفت: ما فراموش نکرده‌ایم دشمن هم فراموش نکند که همین رانندگان عزیز در هشت سال دفاع مقدس، کشور را در ۱۰۰درصد مواقع پشتیبانی کردند و کار جابجایی و حمل و نقل رزمندگان و لوازم مورد نیاز جبهه‌ها را بدون دریافت یک ریال انجام دادند، تعداد شهدای این ناوگان نشان‌دهنده اشتباه دشمن است.

تسهیل شرایط نوسازی ناوگان رانندگان

مرادپور رسیدگی و تامین توقعات بجای رانندگان، تامین لاستیک، تسهیل شرایط نوسازی ناوگان و پیگیری بیمه رانندگان را از ضرورت‌ها عنوان کرد و افزود: بیمه رانندگان استان در حال پیگیری است انتظار داریم در زمینه توزیع عادلانه بار نیز خواسته رانندگان محقق گردد.

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان هم با گرامیداشت ۲۶ آذر ماه (روز حمل و نقل و رانندگان) و یکم دی(روز راهدار) به همه فعالان حمل و نقل و راهداری گفت: استان لرستان به عنوان کریدور شمال-جنوب و از محورهای مهم کشور در حمل و نقل محسوب می‌گردد در سال‌های گذشته اقداماتی برای توسعه راه‌ها صورت گرفته است اما کافی نیست و می‌طلبد که سهم بیشتری از راه‌های این استان به بزرگراه و آزادراه ارتقا یابد. درواقع توسعه راه‌ها به حضور سرمایه‌گذار، رونق اقتصادی، حضور فعال بخش خصوصی و اشتغال می‌انجامد.

شرفی در ادامه جابجایی یک میلیون و ۹۳۰هزار نفر مسافر، حمل ۳ میلیون و ۸۴۷ هزار تن انواع کالا، به‌روزرسانی و تجهیز راهدارخانه‌های استان، دپو شن و نمک و تجهیز ماشین‌آلات و آمادگی برای راهداری زمستانی، اجرای بیش از ۲۰۰ کیلومتر آسفالت و لکه‌گیری، نصب و به‌روزرسانی ۲۰هزار عدد تابلو و علائم اخطاری، مسیرنما و اطلاعاتی و… را به عنوان گوشه‌هایی از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در هشت ماهه سال ۹۷ بیان کرد.

اهدا لوح تندیس به برگزیدگان

در ادامه این مراسم که در محل سالن اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی خرم‌آباد برگزار شد، رانندگان، شرکت‌ها و اصناف حمل و نقل و راهداران شهرستانی و ستادی برگزیده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اهداء تندیس و لوح سپاس مورد تکریم قرار گرفتند.

اسامی برگزیدگان:

برگزیدگان در حوزه حمل و نقل

آقایان: سید عیدی موسوی رئیس انجمن صنفی رانندگان کالا شهرستان خرم‌آباد، بختیار معتمدی راننده نمونه، حجت‌اله عابدینی مدیر عامل شرکت حمل و نقل و فرآورده های نفتی و تجاری سپید کوه خرم‌آباد، غلامعباس ترابی مدیر عامل شرکت تعاونی کمپرسی‌داران الیگودرز، علیرضا روزبهانی رئیس انجمن صنفی رانندگان کالا شهرستان بروجرد، حجت‌اله روزبهانی رئیس هیئت مدیره شرکت حمل و نقل سلمان بار بروجرد در بخش کالا و

در بخش مسافر نیز آقایان: حقعلی خورشیدوند راننده سواری کرایه شرکت سیمرغ افلاک خرم‌آباد، اسداله علیزاده حسنوند راننده مینی‌بوس ، محمدکاظم صادقی مدیرعامل شرکت ماهان سفر الیگودرز  و علی‌حسین سپهوند مدیرعامل شرکت میثم پارس به عنوان برگزیدگان فعال و پیشکسوت حوزه حمل و نقل معرفی و تجلیل شدند.

راهداران برگزیده شهرستان‌ها

در این بخش آقایان: میثم سیاح زیدعلی از شهرستان ازنا، مراد حسینی الشتر، محمد عسگری الیگودرز، نورخدا صارمی بروجرد، ناصر جودکی پلدختر، صادق آدینه‌وند دوره چگنی، فضل‌اله کائیدی خرم‌آباد، مجید رازانی دورود، عزیز مراد کونانی رومشکان، اله‌یار یاری نورآباد و رمضان شفیع پور از کوهدشت مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش کارکنان ستادی دارای رتبه ملی و استانی نیز:

آقایان: میثم قدمی مدیر حراست، سامان نعمتی رئیس اداره فنی و نظارت، لقمان نادی رئیس اداره ایمنی و ترافیک، احسان مرادعلیوند کارپرداز و علی‌اکبر قاسمی راننده اداره ماشین‌آلات و سرکار خانم سحر بابایی‌راد مدیر روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تندیس و لوح سپاس دریافت کردند.

همچنین در بخش ویژه از آقایان: حمید کشاورز دبیر شورای ترافیک استان، سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد و سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس راه استان به خاطر یکسال همراهی و همکاری با این اداره کل در امور ایمنی، سوانح و حقوقی تجلیل بعمل آمد.

۴۶

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 107

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها