به گزارش خبر آنلاین لرستان ، بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ، در آستانه روز جهانی قدس، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در این راهپیمایی،  جامعه ورزش لرستان را برای حضوری دشمن شکن فراخواند.

متن بیانیه به این شرح است :

رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) :

باید روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ است، به بیداری و هوشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملتهای مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم.

روز قدس روز حمایت از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین است که امام خمینی (ره) در پیامی در ماه مبارک رمضان سال 1358 ، آخرین جمعه این ماه را به این نام مزین کردند.

در این روز مردان و زنان روزه دار ، نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان ، به صورت گسترده به خیابانها می آیند و در دفاع و حمایت از مظلومان و مردم فلسطین فریاد آزادیخواهی سر می دهند.

روز قدس روز همبستگی و وحدت ملتهای آزاده و تجدید پیمان با پیام تاریخی امام خمینی (ره) است که مسلمانان را به حمایت از فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی فراخواند.

روز قدس نشانگر ظلم بی حد رژیم اشغالگر صهیونیستی

اعلام روز جهانی قدس از جانب امام خمینی (ره) ، نشانگر ظلم بی حد رژیم اشغالگر صهیونیستی در حق مردم بی دفاع فلسطین است که با سلاح ایمان و مقاومت در برابر آنها ایستاده اند و تا رهایی بیت المقدس هم از پای نخواهند نشست و نخواهیم نشست.

همانطور که رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) در جایی دیگر فرمودند:

“هر یک وجب از خاک فلسطین،  یک وجب از خاک مسلمین است”. مردم آزادیخواه جهان در این روز با فریادهای کوبنده ی ” مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” نفرت و انزجار خود را از ظلم و ظالم و حمایت خود را از مردم فلسطین و قدس که قلب مسلمانان است اعلام می کنند. این روز نباید به ورطه فراموشی سپرده شود و همچون سالهای گذشته شاهد حضور مقتدرانه و باشکوه مردم خواهیم بود. این روز ، روز بیداری ملتهای مسلمان و آزاده است که شاهد کودک کشی و ظلم رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین هستند و با لبیک به ندای آن پیر فرزانه از خواب غفلت بیدار شده و آزادیخواهی را فریاد میزنند.

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان هم در آستانه این روز تاریخی ، از جامعه بیدار ورزش لرستان خواست تا همچون سالهای گذشته به صورت گسترده و باشکوه در این راهپیمایی شرکت کنند.

46

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 43



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها