به گزارش تلویزیونی ای پی تی ان لایو, دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت:با توجه به اینکه تمام منابع دولت فدرال معطوف به طوفان است ، تصمیم گرفتم که مایک پنس معاون رئیس جمهور را این هفته به جای خود به لهستان بفرستم. برای من خیلی مهم است که اینجا باشم. به نظر می رسد که طوفان واقعاً می تواند بسیار بزرگ باشد و مایک به جای من به آنجا خواهد رفت.

من به تازگی با رئیس جمهور لهستان صحبت کرده ام و گرمترین سلام‌های مردم آمریکا را به او رساندم. بالاترین اولویت ما ایمنی و امنیت مردم در مسیر طوفان است.

ما در اینجا جمع شده ایم تا فرماندهی فضایی آمریکا را تأسیس کنیم. این یک کار بزرگ است به عنوان جدیدترین فرماندهی رزمی از منافع حیاتی آمریکا در فضا که یک بعد جنگی جدید است، دفاع خواهد کرد و فکر می‌کنم برای همه کاملاً آشکار است همه چیز در مورد فضا مهم است.

ما با حضور مایک پنس معاون رئیس جمهور، دکتر مارک اسپر وزیر دفاع، جو مگوایر جانشین مدیر اطلاعات ملی، رایان مک کارتی جانشین کفیل وزیر ارتش، مت دونووان کفیل وزارت نیروی هوایی و ژنرال جوزف دونفورد رئیس ستاد مشترک ارتش و مایک ترنر عضو کنگره این کار بزرگ را آغاز می‌کنیم.

ما به طور خاص از ژنرال جی ریموند رهبر جدید (SPACECOM) استقبال کنیم، او مرد بسیار محترم در ارتش است. من می‌دانم که او می‌خواهد یک کار خارق العاده انجام دهد.

فرماندهی جنگی آمریکا با پیوستن شاخه‌های جدید نیروهای مسلح ما در امور مشترک در زمینه‌های متنوعی از نبرد تدوین شده است.

هر یک از فرماندهی‌های رزمی ارتش آمریکا مسئولیت پذیری هستند،از سنتکام (CENTCOM)، که بر مأموریت ما در خاورمیانه (غرب آسیا) نظارت دارد، تا جدیدترین آن سایبر کام (CYBERCOM)، که ما سال گذشته تأسیس کردیم تا از آمریکایی‌ها در برابر پیشرفته‌ترین تهدیدهای سایبری محافظت کنیم در این حیطه قرار می‌گیرند. در صورت نیاز به آن‌ها، آن‌ها می‌توانند تهدیدهای بسیار شدید و قدرتمندبرای دشمنانمان ایجاد کنند. خطرات برای کشور ما دائماً افزایش می‌یابد، و ما نیز باید چنین با آن‌ها مقابله کنیم.

اکنون، کسانی که مایل به آسیب رساندن به آمریکا هستند به دنبال این هستند که ما را در زمینه فضا به چالش بکشند. این یک بازی کاملا متفاوت خواهد بود.

دشمنان ما در حال تسلیح مدارهای زمین با فناوری جدید و ضد ماهواره‌های آمریکایی هستند. این ماهواره‌ها هم برای عملیات میدان نبرد و هم برای شیوه زندگی ما در خانه بسیار مهم هستند. آزادی ما برای کار در فضا نیز برای کشف و از بین بردن هرگونه موشک پرتاب شده ضد آمریکا ضروری است؛ بنابراین، درست همانطور که ما زمین، هوا، دریا و فضای سایبری را به عنوان حوزه‌های جنگی حیاتی شناخته ایم، اکنون با فضا به عنوان یک منطقه مستقل تحت نظارت یک فرماندهی جدید متحد جغرافیایی رفتار خواهیم کرد. ایجاد یازدهمین فرماندهی مبارز، یک نقطه عطف است. این یک روز برجسته است. این روزی است که مرکزیت فضا را به امنیت و دفاع ملی آمریکا مرتبط می‌کند.

تحت رهبری ژنرال ریموند فرماندهی فضایی به طرز جسورانه‌ای مانع تجاوز دشمنان به آمریکا خواهد شد.

به مدت ۳۵ سال، ژنرال ریموند رهبری و فرماندهی عملیات فضایی را در هر سطح در نیروی هوایی آمریکا انجام داده است. او یک رزمنده‌ای است که توانایی‌های فضا را یکپارچه می‌کند تا ارتش ما را حتی قوی‌تر کند و راه را برای یک دوره جدید از دفاع ملی هموار کند. او به هر کسی که در مقابل ما نشسته است احترام می‌گذارد. همه افراد ارتش و هر کسی که او را می‌شناسد به او احترام می‌گذارند.

به زودی تأسیس نیروی فضایی آمریکا به عنوان ششمین شاخه نیروهای مسلح آمریکا دنبال می‌شود و این واقعا چیزی مهم است، وقتی به آن فکر می‌کنید به آن افتخار می‌کنید. نیروی فضایی برای پشتیبانی از مأموریت خود جنگجویان را سازماندهی، آموزش و تجهیز می‌کند.

با اقدام امروز، ما یک فصل عالی دیگر در تاریخ فوق العاده ارتش آمریکا باز می‌کنیم. نیروی فضایی این اطمینان را خواهد داد که تسلط آمریکا در فضا هرگز مورد تردید قرار نمی‌گیرد و هرگز تهدید نمی‌شود، زیرا از نظر ما بهترین راه برای جلوگیری از درگیری، آماده سازی خود برای پیروزی است.

از روزهای اول تشکیل کشور ما، ارتش آمریکا مسیرها را طی کرد و از مرزهایی عبور کرد که آینده کشور ما را تضمین کرد. هیچ دشمنی روی زمین هرگز با شجاعت، مهارت و توانمندی نیروهای مسلح آمریکا قابل مقایسه نیست. امروز، ما به مردان و زنان قهرمان که در نیروی فضایی خدمت می‌کنند و افق‌های آمریکا را برای همیشه روشن و برای همیشه آزاد نگه می‌دارند، سلام می‌کنیم.

از زمان ورود به دولت، از زمان انتخابات سال ۲۰۱۶ و از ۲۰ ژانویه سال ۲۰۱۷، ما در رابطه با ارتش کارهایی را انجام داده ایم که کمتر کسی فکر می‌کرد ممکن است. تخصیص بودجه ۷۰۰ میلیارد دلاری، ۷۱۶ میلیارد دلاری و اکنون ۷۳۸ میلیارد دلاری از جمله این اقدامات است. هیچ کس فکر نمی‌کرد که این امکان پذیر باشد، اما ما آن‌ها را به وسیله جمهوری خواهان و دموکرات‌ها مورد تأیید قرار داده ایم و این پول اکنون در حال ساخت پیشرفته‌ترین تجهیزات ممکن بر روی کره زمین است، تجهیزاتی که حتی دو سال پیش هیچ کس حتی نمی‌توانست آن را تصور کند. این موضوع بسیار ضروری است و امیدوارم هرگز مجبور نباشیم از قدرت خود استفاده کنیم.

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 47



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها