به گزارش خبرآنلاین، سیدمحمدرضا موسوی خواه با بیان این مطلب افزود: با ذخیره سازی مناسب سوخت در استان لرستان و تأمین سوخت از استان‌های همجوار، تاکنون هیچ مشکلی به لحاظ تأمین سوخت مناطق سیل زده این استان وجود نداشته و سوخت رسانی در مجاری عرضه، با ظرفیت کامل انجام می‌شد.

وی همچنین با اشاره به تأمین کامل سوخت بالگردهای امدادرسان فعال در استان لرستان، افزود: سوخت مورد نیاز تمامی خودروهای امداد و نجات، ادوات و تجهیزات راهداری و راهسازی و دیگر تجهیزات امداد و نجات در مناطق سیل زده به طور کامل تأمین شده است.

سوخت رسانی به مناطق سیل زده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با تاکید بر تأمین به موقع نفت سفید و گاز مایع مورد نیاز هموطنان در شهرها و روستاهای سیل زده و همچنین نقاطی که دچار قطعی گاز شده اند، گفت: با همکاری ستاد بحران و در صورت اعلام نیازمندی، آماده استقرار جایگاه‌های سیار سوخت در نقاط سیل زده و تمامی مسیرهای مواصلاتی کشور هستیم که تاکنون، گزارشی در این باره دریافت نشده است.

موسوی‌خواه تاکید کرد: با توجه به قطع مسیرهای ارتباطی و مسدود شدن مسیرهای مواصلاتی سه شهرستان پل دختر، معمولان و بخش بابازید استان لرستان، با ذخیره سازی مناسب سوخت در جایگاه‌ها و استقرار خودروهای سوخت رسان در این مناطق پیش از وقوع سیلاب، هم اکنون مشکلی به لحاظ تأمین سوخت این مناطق که در محاصره سیلاب هستند، وجود ندارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با ارتباطی که صبح روز گذشته (۱۳ فروردین) با شهرستان پل دختر برقرار شد و آغاز امدادرسانی به این شهرستان، کمبودی در زمینه سوخت در این شهرستان وجود ندارد.

بهره برداری مجدد از انبارهای نفت خرم آباد و ملایر

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، همچنین با اشاره به آبگرفتگی شدید انبارهای نفت خرم آباد و ملایر در پی وقوع سیلاب گفت: انبار نفت ملایر که کاملاً دچار آبگرفتگی شده بود، روز گذشته در مدار بهره برداری قرار گرفت و انبار نفت خرم آباد نیز، تا پایان روز گذشته در سرویس قرار گرفت.

موسوی‌خواه همچنین با اشاره به آبگرفتگی ۲ جایگاه در استان ایلام و یک جایگاه در شهر خرم آباد افزود: همکاران ما در تلاش هستند تا با جبران خسارت‌های به وجود آمده، هر سه جایگاه وارد مدار بهره برداری شود.

آمادگی زنجیره توزیع سوخت کشور برای سیل احتمالی در خوزستان

موسوی خواه همچنین با اشاره به آمادگی کامل ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای جاری شدن سیل احتمالی در استان خوزستان در ساعت‌های آینده گفت: تمامی تأسیسات این شرکت در استان خوزستان در آماده باش کامل به سر برده و سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها و فروشندگی‌های روستایی در این استان به ویژه در مناطق اهواز، آبادان، اندیمشک و ماهشهر ذخیره سازی شده است و علاوه بر تکمیل ظرفیت مجاری عرضه، خودروهای سوخت رسان در مناطق ایمن و دور از جریان سیل این مناطق مستقر شده اندتا در صورت قطع احتمالی مسیرهای مواصلاتی، سوخت کافی در منطقه وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: سوخت مورد نیاز بالگردهای امدادی و خودروهای امداد و نجات مستقر در استان خوزستان نیز تأمین شده و خوشبختانه هیچ کمبودی وجود نداشته و شرایط مطلوب است.

۱۷۲۲۴

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 44



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها