به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، استقلال ایران از ساعت ۱۹ میزبان العین امارات بود. این دیدار پر برخورد و مهیج در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

فرشید باقری در دقیقه ۵۳ برای استقلال گل زد. شیوتانی در دقیقه ۸۵ موفق شد این گل را جبران کند.

در دیگر دیدار این گروه، بازی الهلال عربستان و الدحیل قطر تا دقیقه ۷۸ با پیروزی دو بر یک به نفع نماینده عربستان در جریان است.

با این نتیجه، العین و استقلال یک امتیازی شدند و کماکان پایین‌تر از الهلال و الدحیل سه امتیازی در قعر جدول جای گرفتند.

نیمه نخست

شاگردان وینفرد شفر در حضور بیش از ۵۰ هزار هوادار خودی، بازی را هجومی و بهتر از حریف آغاز کردند و در دقیقه هشتم بازی، روی ارسال زکی‌پور، گادوین منشا بالاتر از مهند، با ضربه سر دروازه العین را تهدید کرد. در ادامه بازی دو تیم متعادل شد و روی به بازی درگیرانه آوردند که موجب افزایش اشتباهات هر دو تیم شد.

در دقیقه ۲۴، ارسال پاتوسی از روی نقطه کرنر و خروج ناموفق خالد عیسی، موجب سرگردانی توپ در نیمه نخست شد که در این صحنه پژمان منتظری در برخورد با بازیکن العین زمین خورد اما داور اعتقادی به خطا از سوی بازیکن العین نداشت تا موجب اعتراض بازیکنان استقلال و شفر شود. برخلاف روند بازی، در دقیقه ۲۷ جمال معروف روی یک ضد حمله سریع، از مقابل محوطه جریمه شوت زد که ضربه غافلگیر کننده او با واکنش رحمتی همراه نبود و توپ با برخورد به دیرک دروازه، از پشت سرش عبور کرد و به اوت رفت.

یک دقیقه بعد، استقلال توسط فرشید باقری صاحب موقعیت گل شد ولی تعادلش را از دست داد و با بی‌دقتی توپ را به دستان خالد عیسی زد. فرصت دیگری در دقیقه ۳۱، توسط ایسما از دست رفت که شوتش بعد از برخورد به حریف به کرنر رفت. کرنر پاتوسی خطرناک‌تر بود و ضربه سر ایسما به دیرک خالد عیسی برخورد کرد تا استقلال با از دست دادن این فرصت گلزنی، در برخورد توپ با دیرک دروازه مساوی شود.

العین در دقیقه ۳۵، پاسخ حملات استقلال را داد و شوت ریان یسلم را واکنش خوب مهدی رحمتی به کرنر رفت که ادامه این موقعیت ثمری برای نماینده امارات نداشت. در اواخر این نیمه، منشا وارد محوطه جریمه العین شد و با پاس رو به عقب، فرصت بسیار خوبی برای پاتوسی مهیا کرد که ضربه این بازیکن در راه دروازه توسط بازیکن اماراتی دفع شد.

نیمه دوم

فرشید اسماعیلی روی حرکت انفرادی و دریبل‌های متوالی خود بازیکنان العین را پشت سر گذاشت و با خالید عیسی تک به تک شد اما ضربه او از زاویه بسته توسط دروازه‌بان العین به کرنر رفت. در دقیقه ۵۳، ضربه کرنر توسط پاتوسی نواخته شد و با ضربه سر فرشید باقری به گل نخست استقلال تبدیل شد.

دو دقیقه بعد، پاس در عرض خوب گادوین منشا در داخل محوطه جریمه به فرشید باقری رسید که ضربه عجولانه این بازیکن را دروازه‌بان العین کنترل کرد. مجدداً ایسما موقعیت خوب بعدی را خلق کرد. او با عبور از مدافع العین، به قلب دفاع این تیم زد که پاس رو به عقب او قبل از رسیدن به منشا، توسط مدافع العین دور شد.

خطرناک‌ترین موقعیت این دیدار در دقیقه ۶۶، توسط منشا از دست رفت. پاس خوب فرشید باقری پشت سر مدافعان العین به منشا رسید که این بازیکن با حرکات اضافه و تعلل بیش از حد، به جای شوت زدنف توپ را به پاتوسی داد تا توپ وارد دروازه خالد عیسی نشود. فرصت‌سوزی مهاجمان استقلال در دقیقه ۷۰ هم اتفاق افتاد. فرشید اسماعیلی با عبور از دو بازیکن العین در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۵، همام طارق اولین موقعیت جدی خودش را با حرکتی انفرادی خلق کرد که خالید عیسی با واکنش خوبی شوت او را از فاصله ۲۰ متری به اوت فرستاد. در ادامه حملات پر دامنه استقلال، ارسال ایسما و ضربه والی طارق با برخورد به مدافع العین مجدداً مقابل محوطه شش قدم به کریمی رسید که شوت او را خالد عیسی دفع کرد.

در دقیقه ۸۵، روی ارسال بازیکن العین از روی ضربه ایستگاهی و دفع مدافع استقلال، توپ مقابل شیوتانی افتاد و ضربه او بدون برخورد به بازیکنان استقلال به گل نخست العین تبدیل شد.

محمد دانشگر در دقیقه ۱+۹۰ روی ارسال پاتوسی دروازه العین را باز کرد اما پرچم کمک داور مانع از خوشحالی آبی‌ها شد و داور این گل را به نشانه آفساید مردود اعلام کرد.

این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

256 43

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 58



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها