جواد کارگران در نشست با مدیر ستاد و همکاران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با قدردانی از تلاش های صورت گرفته از سوی این نهاد گفت: این مجموعه با وجود کمبود اطلاعات همواره در پیگیری امور راسخ بوده و جدیت و پیگیری های مستمر دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز فصل اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، افزود: اوقات فراغت امسال با عنوان بچه های مسجد نامگذاری شده است اما ضروری است تا تغییرات ساختاری در اجرای این برنامه انجام گیرد.

کارگران تصریح کرد: دستگاه های متولی متعددی در تابستان مدعی برگزاری کلاس های اوقات فراغت می دانند که به کیفیت برنامه ها توجه لازم ندارند و بر کمیت متمرکز شده اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خانواده ها انتظار دارند کلاس های اوقات فراغت بر ارتقای توانمندی ها و شکوفایی استعدادهای فرزندانشان نقش مؤثری ایفا کنند و این موضوع می طلبد تا کانون های فرهنگی و هنری مساجد به این موضوع توجه لازم داشته باشند.

کارگران اظهار داشت: دستگاه های متولی متعددی وجود دارد که هر یک امکانات و تجهیزاتی دارند که اگر متمرکز شود و متحد و یکپارچه فعالیت کنند و اجرا آن را بر عهده کانون های فرهنگی و هنری قرار دهند بی شک به خروجی قابل قبولی خواهیم رسید.

وی با انتقاد از اعتبارات اندکی که به حوزه غنی سازی اوقات فراغت اختصاص داده شده است، افزود: اجرای هرچه بهتر طرح بچه های مسجدی ویژه اوقات فراغت نیازمند اعتبار بیشتری است.

کارگران، تمرکز فعالیت ها در روستاها را از ضروریات طرح غنی سازی اوقات فراغت دانست و گفت:۴۲۲ کانون فرهنگی و هنری در استان وجود دارد اما ضروری نیست تا در همه این کانون ها فعالیت های اوقات فراغت اجرا شود بلکه اگر بر کیفیت فعالیت ها بر کانون های ویژه متمرکز شویم به نتیجه بهتری می رسیم.

خاطر نشان می شود: برنامه اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد امسال با عنوان بچه های مسجدی از اول تیر سال جاری در استان آغاز می شود.

46

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 47



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها