عبادالله محمدولی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش داشته است، گفت: امیدواریم که قیمت‌ها به ثبات برسند.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با اشاره به اینکه هر مثقال طلا نسبت به روز گذشته ۲۶ هزار تومان کاهش قیمت داشته است، اظهار کرد: هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته ۴ هزار تومان کاهش داشته است.

به گفته محمدولی، اونس جهانی طلا نسبت به روز گذشته ۲۰ دلار کاهش قیمت داشته است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با بیان اینکه امروز حباب سکه ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است، افزود: حباب نسبت به روز گذشته ۱۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

محمدولی با تأکید بر اینکه در سه روز ابتدای هفته، روند بازار سکه رو به افزایش بوده است، تصریح کرد: بازار از روز گذشته تا امروز، روند کاهشی به خود گرفته است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر اظهار کرد: باتوجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور، نمی‌توان ارزیابی دقیقی از بازار داشت.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، سکه و طلا روند کاهشی به خود گرفت. روز گذشته قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شده بود در حالیکه امروز این قطعه سکه با قیمت ۴ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان معامله شد.

سایر مسکوکات هم با کاهش محسوسی قیمت روبه‌رو شدند و سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی به یک هزار و ۴۳۵ دلار و ۹۶ سنت رسید. در این بین هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۳۵ هزار و ۳۸۳ تومان داد و ستد شد در حالی که این قطعه از طلا روز گذشته گرمی ۴۳۹ هزار تومان معامله شده بود.

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 163



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها