بطوریکه ماشین‌ برلیانس می‌تواند انتخاب بسیاری از کسانیکه به دنبال خودرویی چینی با ظاهری شکیل و عملکرد فنی رضایت‌بخش هستند، باشد. در این مطلب به معرفی بیشتر شرکت خودروسازی چینی برلیانس و یکی از محصولات آن می‌پردازیم.

درباره برلیانس آتو

برلیانس آتو، شرکت خودروسازی چینی است که علاوه بر تولید خودروهای چینی، در زمینه مونتاژ خودروهایی از برندهای مطرح جهان مثل بی ام و، پورشه، تویوتا و میتسو بیشی موتورز فعال است.

این شرکت در سال 1992 میلادی توسط فردی به نام یانگ رونگ تاسیس شد و تا سال 2002 تنها مینی بوس تولید می‌کرد اما از سال 2003 با امضای قراردادی با شرکت معظم بی ام و در زمینه مونتاژ خودروهای سواری هم شروع به فعالیت کرد تا اینکه در سال 2013 به عنوان ششمین تولیدکننده خودروهای چینی شناخته شد. از محصولات این شرکت می‌توان به برلیانسh230 ، H530 و کراس‌اوور 750 اشاره کرد.

ضمن اینکه محصولات مختلفی از بی ام و مانند انواع سری 3 سدان و سری 5 در کارخانه برلیانس ساخته می‌شوند. دو مدل برلیانس H230  و  V5 و همچنین دو مدل  H320 و برلیانس   h330اتوماتیک ، مدل‌های این کارخانه چینی هستند که در ایران به ترتیب توسط شرکت‌های خودروسازی سایپا و پارس خودرو تولید و عرضه می‌شوند.   

برلیانس H230

 گفتیم یکی از مدل‌های برلیانس که در ایران تولید می‌شود، برلیانس اچ 230 هست. طراحی این مدل را شرکت ایتالیایی جوجارو (Giugiaro)  انجام داده که کاملا رضایت‌بخش است.

این مدل که کاربران در سایت دیوار که بستری مناسب برای خرید و فروش خودروهای نو یا کارکرده است، به دنبال خرید نو یا دست دوم آن هستند، از موتور قدرتمند BM15L برخوردار است که حجمی به اندازه 1500 سی سی 16 سوپاپه دارد. توان برلیانس H230 به اندازه 102 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و گشتاور خروجی آن به اندازه 138 نیوتن متر است. این مدل در دو تیپ 6 سرعته AMT و 5 سرعته دستی تولید و روانه بازار مصرف می‌شود. گفتنی است گیربکس AMT متعلق به شرکت آلمانیGETRAG  است که از بزرگترین تولیدکنندگان این سازه در جهان به شمار می‌آید.

مدل برلیانس H230 دارای قابلیت‌هایی مانند سانروف برقی، کامپیوتر اطلاعات سفر، قابلیت تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو در 4 جهت، دو کیسه ایمنی هوا، صندلی عقب تاشونده و ترمز ABS، قطع‌کن ایربگ، آینه‌های جانبی برقی، سیستم پیشرفته صوتی با شش بلندگو، بازکننده درب صندوق عقب و ریموت کنترل تاشو است. همچنین مصرف سوخت این مدل برلیانس در مدل دستی 6.4 لیتر به ازای 100 کیلومتر و در مدل اتومات 6.5 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است.

حجم فضای صندوق عقب این مدل که بیشتر توسط خانواده‌ها انتخاب می‌شود، به اندازه 500 لیتر گنجایش دارد تا وسایل خود را در آن به راحتی جای داده و به سفر بروند.

شما از محصولات برلیانس استفاده کرده‌اید؟ و آیا این محصولات توانسته‌اند رضایت شما را جلب کنند؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

2121

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 116



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها