Best-Drivers

رتبه بندی خودروها بر اساس شتاب ۰ تا ۱۰۰ ان ها

شتاب خودروها معیار اصلی برای برتری خودروها به شمار نمی رود ولی هنوز یکی از معیارهایی است که عاشقان خودرو برای مقایسه خودروها در نظر می گیرند. در این مقاله قصد داریم خودروهای برتر ۲۰۱۹ بازار را بر اساس زمان رسیدن ان ها به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت از حالت سکون رتبه بندی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

۱۰_BMW M2 Competition

Best Driver’s Car

M2 را می توان تنها عضو این گروه در نظر گرفت که نسبت به دیگر خودروها حضورش در بین این خودروها کمی نا متعارف به نظر می رسد. این خودرو بر خلاف رانندگی ارام و راحتی که دارد می تواند به خودرویی سریع نیز تبدیل شود. زمان ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۴ ثانیه ثبت شده است

 Ford Mustang Shelby GT350

تنها اتومبیلی که دی این میان با گیربکس دستی حضور دارد GT350  است که خودرویی محبوب در بازار به شمار می رود. این خودرو نیز زمان زمان ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را ۴ ثانیه ثبت کرده است.

Toyota GR Supra

Best Driver’s Car

خودرویی با پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری که نیروی تولیدی را به چرخ های عقب منتقل می کند و توانسته عنوان یکی از بهترین خودروهای بازار را به خود اختصاص دهد. زمان ثبت شده برای این خودرو ۳٫۹ ثانیه است.

Dodge Challenger SRT Hellcat

در یک جاده مستقیم Challenger غیر قابل توقف است. با هر سرعتی، در هردنده ای و در هر مسیری می توانید با فشردن پدال گاز در یک لحظه از حد سرعت مجاز عبور کنید. می توانید با  این خودرو در مدت زمان ۳٫۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسید.

Aston Martin DBS Superleggera

نادیده گرفتن موتور V_12  توربوکه درون یک بدنه فوق العاده زیبا قرار گرفته کار غیر ممکنی است. با این خودرو می توانید هر سرعتی را تجربه کنید و شتاب گیری فوق العاده ای با این خودرو داشته باشید. این خودرو توانسته زمان ۳٫۷ ثانیه را در شتاب ۰ تا ۱۰۰ بدست بیاورد.

BMW M850i XDrive

M850 جزء سریعترین خودروهای BMW  به شمار می رود و به لطف پیشرانه ۴٫۴ لیتری توئین توربو V8 و انتقال نیرو به چرخ های عقب می تواند در زمان ۳٫۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

Jaguar XE SV

با فشردن پدال گاز می توانید از نیروی فوق العاده پیشرانه این خودرو بهره ببرید و به لطف لاستیک های فوق چسبنده که به طرز موثری نیرو را به زمین منتقل می کند می توانید چه در مسیرهای مستقیم و پیچ با سرعت عبور کنید. ۳٫۴ ثانیه زمان ثبت شده این خودرو در تست شتاب است.

Bentley Continental GT V8

Best Driver’s Car

بنتلی به خودرویی لوکس و ارام در بازار شناخته می شود ولی این خودرو در کنار این خصوصیات ویژگی سریع بودن را نیز دارد و به راننده این امکان را می دهد که احساس یک خودروی اسپرت را تجربه کند. بنتلی توانسته در مدت زمان ۳٫۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

Lamborghini Urus

لامبورگینی به عنوان یکی از سریعترین خودروهای اسپرت دنیا شناخته می شود و خودروی SUV Urus نیز از این شاخصه پیروی می کند. سواری راحت و نرم در کنار سریع بودن این خودرو را به یکی از بهترین SUV های بازار تبدیل کرده است. Urus توانسته در مدت زمان ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.

Porsche 911 Carrera S

۹۱۱ خودرویی فوق العاده که در کنار زیبایی به لطف پیشرانه های قدرتمندش یک سواری خوب و عالی را برای سرنشینان فراهم می کند. ۹۱۱ را می توان نماینده نسل قدیم و اینده محصولات پورشه در نظر گرفت خودرویی که یک ارتباط عالی بین انسان و ماشین برقرار می کند. ۹۱۱ در مدت زمان ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد.

Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic

Best Driver’s Car

مرسدس AMG GT 4 درب خودرویی است که باعث تعجب همگان شده است این خودروی سدان به کمک پیشرانه قوی اش توانسته یکی از بهترین خودروهای این لیست شود و دومین رتبه این گروه را کسب کند. سیستم چهار چرخ این خودرو کمک فراوانی به اسپرت نشان دادن این خودرو کرده است. مرسدس در مدت زمان ۲٫۹ ثانیه توانسته به سرعته ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

McLaren Senna

بدون شک Senna سریعترین و هدفمندترین خودروی عملکردی است که در این لیست وجود دارد و رتبه اول این گروه را به خود اختصاص داده است ، Senna می تواند در مدت زمان ۲٫۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و ۶٫۸ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

منبع : motortrend

نوشته رتبه بندی خودروها بر اساس شتاب ۰ تا ۱۰۰ ان ها اولین بار در اروند پلاک | مجله حرفه ای خودرو . پدیدار شد.

hotnewsخودرو4 سال پیش • dahio.com • 92



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها