به گزارش خبرآنلاین،  به نقل از خبرگزاری‌ها، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس، با انتقاد از لقب دادن‌های بدون پشتوانه به نامزدهای انتخاباتی، افزود: نباید اقدام به بت‌سازی کنیم و کسی که مشخص نیست دکتری دارد یا خیر به او بگوییم دکتر و سایر افراد پشت سرش بر این لقب بدون پشتوانه تأکید کنند.

اهم اظهارات امام جمعه بندرعباس را بخوانید؛

* نباید فریب وعده‌های پوشالی را در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر و روستا بخوریم.

* از اکنون باید بررسی کرد که نامزدها خود را چگونه معرفی می‌کنند و وظیفه جامعه نخبگان و دانشگاهیان روشنگری و بررسی اصولی نامزدها است.

* در دنیای امروز هرکسی جای امام صادق (ع) بود، خود شروع به خرید می‌کرد درحالی‌که باید این اقدام امام بزرگوار را الگو قرار داده و به‌نوعی با کمک مردم می‌توان قیمت‌ها را کاهش داد.

عده‌ای در برابر ممانعت از دوچرخه‌سواری زنان موضع‌گیری نکنند

حجت الاسلام محمدتقی رهبر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه تقوا دوای تمام دردها، بی بصیرتی‌ها و کج اندیشی ها است، اظهار کرد: خداوند بر اساس تقوا راه صحیح را به ما نشان می‌دهد، بنابراین هر کسی تقوا پیشه کند سعادتمند می‌شود.

مهم‌ترین بخش سخنان وی به شرح زیر است:

* تقوا یعنی اینکه احتکار، قاچاق و سو استفاده گری در جامعه نباشد. چرا در شرایطی که به وحدت و همدلی در جهت کم کردن فقر در جامعه نیازمندیم باید شاهد اتفاقاتی مانند قاچاق در همین شهر اصفهان باشیم که برخی افراد اقدام به قاچاق کالاهای اساسی می‌کنند.

* در اصفهان کارخانه‌های زیادی وجود دارد که با مشکل روبرو هستند و باید از این کارخانه‌ها حمایت شود زیرا مقام معظم رهبری حمایت از تولید داخلی را مطرح کردند.

* {با اشاره به جایگاه زن در اسلام} : عزتی که زن در اسلام دارد در هیچ مکتب دیگری وجود ندارد، چرا عده‌ای در برابر حجاب و ممانعت از دوچرخه سواری زنان موضع گیری می‌کنند؟

* زنان امروز در جایگاه‌های مختلفی از جمله ادارات، دستگاه قضائی و … حضور دارند و ۹ میلیون زن بسیجی و هزاران مادر و زن شهید با حفظ حجاب فعالیت می‌کنند، اما چرا وقتی حرف از حفظ حجاب می‌شود عده‌ای موضع گیری می‌کنند؟

برخی آقایان گنج قارون را از کجا آورده‌اند؟

حجت الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه اسالم نیز گفت: همانطور که امام خامنه ای فرمودند، قوه قضائیه مسئول رفع فساد است و باید ابتدا مبارزه با فساد از درون قوه قضائیه صورت بگیرد تا در برخورد با فساد بیرون هم مردم رایحه خوش عدالت را استشمام کنند که امیدواریم با جدیت ریاست محترم قوه در برخورد با مفساد، با قاطعیت دم مفسدان اقتصادی را قیچی کند.

گزیده صحبت‌های این امام جمعه را در ادامه بخوانید:

*یکی از مسائلی که هر ساله اتفاق می افتد افزایش حقوق است که امسال دولت و مجلس دو الگوی متفاوت ارائه داده اند که بر اساس الگوی مجلس اقشار کم درآمد و متوسط که جمعیت زیادی از کارمندان و کارگران و بازنشستگان را شامل می شود حقوق بیشتری دریافت می کنند ولی بر اساس طرح دولت مدیران رده بالا و برخی نجومی بگیران افزایش بیشتری در حقوق خود را مشاهده خواهند کرد. امیدواریم نمایندگان مجلس به عنوان وکلای ملت از حق و حقوق اقشار کم در آمد حمایت کنند و دولت هم تابع قوانین مجلس باشد.

* شما خودتان محاسبه کنید آیا ۱۶درصد سه میلیون تومان با ۱۶درصد هفده میلیون تومان برابر است ؟ کار سخت و زحمت بسیار را کارگران و کارمندان سختکوش متحمل می شوند ولی حقوق زیاد و نجومی را مدیران رده بالایی می گیرند.

* چرا علیرغم تأکیدات چند سال گذشته رهبر معظم انقلاب اقدام عملی و قاطع برای برخورد با این نجومی بگیران صورت نگرفته است؟ برخی از این آقایان مسئول اگر سی سال روزی ده میلیون تومان هم حقوق بگیرند باز هم به اندازه ثروتی که الآن دارند نمی شود. باید به مردم پاسخ بدهند که این گنج قارون را از کجا آورده اند.

* حرف و عمل ترامپ دچار یک پارادوکس و تضاد عجیب است که نشان می دهد او دچار یک بیماری دوقطبی و دوشخصیتی حاد است.

* عجیب تر از اقدامات ترامپ بیانات افرادی است که هنوز از برجام دفاع می کنند و توصیه های دلسوزان نظام را حرف های مادرشوهری می خوانند. اینها یادشان رفته است که یک روز آمریکا را کدخدای دنیا می دانستند و منتقدان برجام را بی سواد و بی شناسنامه خواندند باید به اینها گفت: بیهوده سنگ برجام را به سینه نزنید، برجام از اول هم عروسی نازا بود.

۲۷۲۱۲

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 34



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها