به گزارش “ورزش سه”، سامان قدوس، ملی‌پوش لژیونر کشورمان تابستانی که گذشت از باشگاه اوسترسوند سوئد به آمیان فرانسه پیوست تا فصل جاری را در لوشامپیونا به میدان برود. نشریه سوئدی فوتبولزکانالن در مقدمه گفتگوی اختصاصی خود با سامان قدوس می‌گوید قدوس بعد از ترک لیگ سوئد و عزیمت به فرانسه، از همان آغاز برای آمیان به میدان رفت و حضوری کاملاً موفق در این تیم داشت.

 

این نشریه سوئدی می‌گوید گلزنی قدوس در آمیان بلافاصله آغاز شده و او در طول فصل خود را به یکی از مهره‌های باارزش تیم فرانسوی تبدیل کرده است.

 

 

قدوس در مصاحبه با این نشریه سوئدی می‌گوید:” شروع کارم در لیگ فرانسه عالی بود. دیگر بهتر از این نمی‌شد. خیلی زود توانستم دو سه گل برای آمیان بزنم و چند پاس گل بدهم. برای همین است که می‌گویم در این باشگاه شروع خوبی داشتم”.

 

قدوس به فوتبولزکانالن می‌گوید از انتخاب آمیان راضی است ولی هنوز حرفهای زیادی برای گفتن دارد و اینجا را سقف آرزوهایش نمی‌داند. قدوس در این باره گفت:” من از خودم انتظار بیشتری دارم و برای همین کاملاً راضی نیستم. ولی به خاطر همه دستاوردهایی که تا حالا داشته‌ام خوشحالم و به آنها افتخار می‌کنم. ولی به هیچ وجه کاملا راضی نیستم”.

 

نشریه سوئدی می‌گوید قدوس که علاوه بر تابعیت ایرانی، تابعیت سوئد را هم دارد در آمیان با امیل کرافت سوئدی همبازی است. قدوس درباره هم‌تیمی سوئدی‌اش گفت:” ما تقریباً هر روز را با هم می‌گذرانیم. اینکه با یک سوئدی هم‌تیمی هستم خیلی خوب است. او هم فوتبالیست خوبی است هم انسان خوب و مهربانی است”.

 

 

فوتبولزکانالن می‌گوید با اینکه آمیان در هفته‌های آینده برای باقی ماندن در لوشامپیونا خواهد جنگید ولی قدوس که این هفته مجبور شده زیر تیغ جراحی آپاندیس برود تا یک ماه از حضور در ترکیب آمیان محروم خواهد بود. قدوس در این باره گفت:” مصدوم شدن همیشه کسل‌کننده است، به خصوص این طور مصدومیتی. من آن روز عصر تمرین کردم ولی صبح که بیدار شدم یکدفعه متوجه شدم که مشکل پیدا کرده‌ام و معلوم شد آپاندیسم دچار مشکل شده. بله، چند ساعت پیش خوشحال و سرحال بودم و چند ساعت بعد خودم را در اتاق عمل دیدم. این مسلماً برای هر کسی ناراحت‌کننده است”.  

 

 

قدوس در ادامه صحبتهایش گفت:” الان وضعیتم به گفته دکترها کاملا خوب است. ولی از دست دادن بازی‌ها همیشه کسل‌کننده است. به خصوص در شرایط فعلی که تیم کمی با خطر مواجه است و طبیعی است که دلم می‌خواهد می‌توانستم به تیم کمک کنم. وقتی من از جام ملتهای آسیا برگشتم، همه چیز عالی بود و شاید به همین خاطر است که از بابت وضعیت فعلی ناراحتم و آن را کسل‌کننده می‌دانم”.

 

قدوس با اشاره به حضورش در جام ملتهای آسیا گفت:” من زمانی که همه هم‌تیمی‌هایم استراحت داشتند در جام ملتهای آسیا شرکت کردم آنهم در حالیکه قبل از آن رقابتها چند مصدومیت جزئی را تجربه کرده بودم. ولی خب، فوتبال همین است و من هیچ شکایتی ندارم”.  

 

 

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 35



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها