در گذشته ی نه چندان دور اکثر ما برای خرید اجناس، کالا و خدمات مورد نیاز خود، به نیازمندی روزنامه ها مخصوصاً روزنامه همشهری مراجعه می کردیم و با روندی خیلی کند به دنبال کالای مورد نظرمان می گشتیم؛ اگر کالای مناسب را پیدا نمی کردیم، مجبور بودیم تا صبح روز بعد و انتشار نسخه جدید آگهی همشهری صبر کنیم. البته نا گفته نماند که معمولاً نیازمندیهای همشهری سریعاً فروش می رفت و اگر صبح کمی دیرتر می رسیدیم روزنامه ها تمام می شد. اما حالا با بهترینسایت های درج آگهی رایگان، این روند دستخوش تغییر زیادی شده است. حتی برای تبلیغ محصولمان نیازی نداریم که حتما پول پرداخت کنیم و این قابلیت وجود دارد تا تبلیغات خود را به صورت رایگان درج کنیم.

امروزه دیجیتال مارکتینگ مهمترین بخش بازاریابی را در برگرفته است و آنچه اهمیت دارد کمیت و کیفیت این تبلیغات است.

تجربه به ما ثابت کرده به دلیل رایگان بودن تبلیغات به روش آنلاین باعث شده افرادی که در گذشته بصورت سنتی تبلیغات می کردند به این روش روی آورند و تجربه تجارت آنلاین را داشته باشند.

همچنین با توجه به رشد چشم گیر تکنولوژی و افزایش استفاده از دستگاه های هوشمند، باعث شده که افراد به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی روی آورند. شما نیز می توانید کسب و کار خود را به صورت رایگان به مردم معرفی نمایید.

سایتهای آگهی رایگان زیادی در اینترنت وجود دارد که کاربران برای معرفی محصولات و خدمات خود می توانند از این سایت ها استفاده کنند.

معرفی خدمات از طریق این دسته از سایت ها یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش معرفی محصولات و خدمات ما می باشد که می توان از آن به عنوان شاخه ای از بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ نام برد.

پیشنهاد ما به افرادی که می خواهند شروع به تجارت و کسب درآمد از اینترنت کنند این است که از خدمات  اینگونه سایت ها استفاده کرده و محصولات و خدمات خود را در اینگونه سایت ها درج کنند. برخی خدمات و محصولات، کلاً دیجیتالی می باشند ولی حتی کالاهای فیزیکی هم می توان از این طریق معرفی نمود تا محیط گسترده تری را برای تبلیغ داشته باشیم.

البته تبلیغات در هر سایتی نمی‌تواند به فروش محصولات و خدمات کمک کند. باید از مؤثر بودن آن اطمینان حاصل کرد. یکی از فاکتورها، رتبه ی آن سایت در گوگل می باشد. یکی دیگر، رتبه ی الکسا آن سایت است. یکی از روش های موثر در بالا بردن رتبه در گوگل هم تبلیغ گوگل ادوردز است.

 اکثر کاربران برای درج آگهی خود، در موتورهای جستجوگر برای پیدا کردن سایت‌های تبلیغات اینترنتی کلمات کلیدی مانند «تبلیغات رایگان»، «آگهی رایگان»، «نیازمندی رایگان»، «بهترین سایت‌های آگهی رایگان»، «سایت‌های پربازدید تبلیغاتی» و… را جستجو می کنند، که نتیجه این جستجو نمایش و معرفی هزاران سایت می باشد ولی درج تبلیغات در تمام این سایت‌ها علاوه بر اینکه وقت پر ارزش یک فعال اقتصادی را تلف می کند، ممکن است نتیجه ای در بر نداشته باشد.

به همین خاطر شرکت طراحی سایت دارکوب چندین سایت معتبر و پربازدید درج آگهی رایگان اینترنتی را به شما معرفی می کند که می توانید در این سایت ها آگهی خود را بدون هزینه و بصورت رایگان درج نمایید.

سایت دیوار

دیوار از سال 1392 با هدف خرید و فروش بدون واسطه ی آنلاین آغاز به کار کرد. در سال 1396 مردم 50 شهر بزرگ می توانستند آگهی خود را با توجه به محل زندگی خود ثبت کنند. امتیاز برند دیوار توسط شرکت «آگه پردازان هوشمند» (سهامی خاص) در تمامی مراجع قانونی ثبت شده است. در حال حاضر پربازدیدترین و ایده آل ترین وب سایت برای تبلیغات رایگان می باشد. یکی از مهمترین نکات سایت دیوار، درج آگهی رایگان بدون نیاز به ثبت نام است. دیوار، هم برای اندروید و هم ios اپلیکیشن دارد.

سایت شیپور

شیپور از مرداد ماه سال 1391 با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی گردیده و هدف اصلی آن در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده به صورت مستقیم می باشد. در حال حاضر بعد از دیوار پربازدیدترین وب سایت است و برخی معتقدند دارای کیفیت بالاتری نسبت به دیوار می باشد. این سایت هم مانند سایت دیوار، هم برای اندروید و هم ios اپلیکیشن دارد.

سایت نت برگ

نت برگ وب سایتی است که عمده تبلیغات آن دارای تخفیف بوده و جزو پربیننده ترین وب سایت هایی است که می توانید محصولات و خدمات خود را به بصورت تخفیفی در معرض دید کاربران قرار دهید.

سایت تخفیفان

تخفیفان همانند سایت نت برگ فعالیت می کند. به این صورت که مشاغل می توانند کالا و خدمات خود را با تخفیف در این سایت ها درج کنند و مردم نیز می توانند خدمات خود را با تخفیف زیاد در این سایت بیایند.

سایت راهنمای همشهری

این وب سایت نیز معروف به نیازمندی های ایران است که براحتی به شما اجازه ی به اشتراک گذاشتن تبلیغاتتان را می دهد. در گذشته که به صورت روزنامه فعالیت می کرد، یکی از فیلدهای بسیار پر مخاطب این سایت، بخش آگهی استخدام بود. در واقع بسیاری از کارفرمایان برای استخدام کردن نیرو، در بخش استخدام همشهری آگهی درج می کردند. اما امروزه یکی از قویترین سایت ها در این زمینه، سایت ای استخدام است. این سایت هم دارای اپلیکیشن اندروید و آیفون است.

سایت باما (برای خرید و فروش خودرو و موتورسیکلت)

این وب سایت برای تبلیغات خرید و فروش خودرو و موتورسیکلت بصورت خاص طراحی شده است. اگر قصد خرید خودرو یا موتورسیکلت را دارید، این سایت به شما پیشنهاد می شود. این سایت دارای اپلیکیشن اندروید می باشد.

سایت رایگان بفروش (sellfree.ir)

سایت رایگان بفروش همانند وب سایت های تبلیغاتی بستری فراهم کرده است تا افراد، شرکت ها و سازمان ها بتوانند کالا و خدمات خود را بدون واسطه عرضه نمایند تا خریدارها به راحتی و بدون واسطه بتوانند کالاها و خدمات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. همچنین در این وب سایت پرداخت آنلاین تعبیه گردیده تا خرید ها به صورت ایمن انجام شوند. این وب سایت توسط شرکت رایان سعادت پیشتاز  با نام تجاری ثبت شده دارکوب طراحی شده است. همچنین شرکت طراحی سایت دارکوب سایت نیازمندی های دیگری را به نام فری تاپ با آدرس www.freetop.ir طراحی کرده تا به راحتی بتوان اجناس نو و دسته دوم را در این سایت، خرید و فروش کرد. شرکت دارکوب به دلیل تخصص و تجربه ی بالای خود در سئو، این سایت ها را بطور بسیار اصولی برای موتورهای جستجو بهینه کرده است تا آگهی های شهروندان محترم به بهترین شکل ممکن در موتورهای جستجو خصوصاً گوگل دیده شود.

این سایت ها به همه کاربران خود قابلیت عرضه و فروش کالا و خدمات خود را می دهد و کاربران می توانند پس از عضویت در وب سایت، کالا و خدمات خود را در سایت بارگذاری نمایند که پس از تایید توسط مدیر، به نمایش در می آید. کاربرانی که در جستجوی کالا و خدمات هستند می توانند از طریق دسته بندی ها و جستجوهای تعبیه شده در سایت، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را بیابند که در این مرحله دو راه برای خرید کالا و خدمات وجود دارد. خرید به صورتی مستقیم از فروشنده و همچنین خرید از طریق پرداخت آنلاین وب سایت که در روش دوم وجه به حساب وب سایت پرداخت می گردد و پس از تایید دریافت کالا و خدمات از خریدار، وجه به حساب فروشنده منظور می گردد. وب سایت “رایگان بفروش” جزو پربیننده ترین وب سایت هایی است که می توانید محصولات خود را به رایگان در آن در معرض دید قرار دهید.

همچنین از مزایای این سایت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • · درج آگهی تبلیغات بصورت رایگان
  • · درج تصویر محصول و یا خدمات بصورت رایگان
  • · بروزرسانی محصول و یا خدمات
  • · درج لینک رایگان

برای درج آگهی خود در این سایت ها به روش زیرعمل کنید:

  • · عضویت در این سایت ها رایگان است ولی نیاز به احراز هویت از طریق ایمیل دارد.
  • · آگهی خود را در دسته محصولات مربوطه و مناسب با آگهی خود درج نمایید.
  • · در فواصل زمانی منظم به سایت مراجعه کنید و آگهی خود را بروزرسانی کنید.
  • · عنوان آگهی را با کلمات کلیدی مربوط به موضوع آگهی انتخاب کرده و همچنین در متن آگهی از کلمات کلیدی استفاده نمایید.

2121

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 50



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها