به گزارش خبرانلاین،‌ رضا رحمانی در بازدید سرزده از خطوط تولید ایران خودرو و نشست با مدیرعامل و معاونان این شرکت، همچنین خواستار توقف تولید یکی از محصولات این شرکت شد.

وی در نشست با مدیرعامل این خودروساز بر انجام تعهدات به مشتریان تاکید کرد و گفت: مردم از عملکرد خودروسازان ناراضی هستند باید از همین امروز مسیر جدید را آغاز کنید و با برنامه زمانبندی نسبت به انجام تعهدات اقدام کنید.

رضا رحمانی

وی درعین حال تصریح کرد: با بازدیدی که از ایران خودرو داشتم نگرانی از بابت انجام تعهدات وجود ندارد و قطعا تا قبل از پایان سال تعهدات معوق به روز خواهد شد.

دکتر رحمانی تکمیل خودروهای کف پارکینگ، افزایش تیراژ تولید، افزایش عمق ساخت داخل و فروش اموال مازاد را از محورهای اصلی ایران خودرو عنوان کرد و گفت: مبنا بر این است که اموال و املاک غیرتولیدی هر چه سریع تر واگذار شود. این سیاستی است که مطلقا برای اجرای آن کوتاه نمی‌آییم.

وی یکی دیگر از محورهای مورد نظر را اصلاح رابطه میان ایران خودرو و قطعه سازان عنوان کرد و گفت: باید قطعه سازان احساس کنند که عضو یک خانواده هستند. باید این رابطه طبق اصول و قواعدی تنظیم شود تا دو طرف به راحتی بتوانند مسایل و مشکلاتشان را حل و فصل کنند.

وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت با تاکید بر استفاده از استارت آپ ها در صنعت خودرو گفت: باید با استفاده از فکر شرکت های استارت آپ در حوزه های مختلف از جمله تامین مالی تحول ایجاد کرد.

وی افزود: در صنعت خودرو پتانسیل ها و ظرفیت هایی وجود دارد که در هیچ جای دیگری نیست، باید دیدگاه‌هایمان عوض شود.

دکتر رحمانی با بیان این که با تمام توان در زمینه های مختلف از صنعت خودرو کشور حمایت خواهیم کرد بر اهمیت نیروی انسانی متخصص تاکید کرد و گفت: نیروهای متخصص در رده های مختلف در ایران خودرو حضور دارد که عملکرد آنان به ویژه در تکمیل خودروهای ناقص قابل تقدیر است.

وی همچنین افزود: موضوع کاهش هزینه در سازمان باید با ساز و کارهایی مانند نظام پیشنهادات دنبال شود.

دکتر رحمانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حفظ تولید موجود گفت: حفظ تولید با توجه به ارتباط با حفظ اشتغال کشور کاری جهادی است.

وی در ادامه ضمن تقبیح فساد در سیستم گفت: اگر قرار بر وجود کار ناسلامت باشد شخصا با آن مقابله و برخورد می کنم. تولید مقدس و بسیار ارزشمند است ولی اگر کسی در جایی سوءاستفاده می کند باید جلوی آن گرفته شود.

۲۲۳۲۲۳

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 56



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها