فال روزانه ۰۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه جمعه 3 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 3 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی پرانرژی، جاه طلب، با وقار، واقع بین، مثبت اندیش، قابل اعتماد، مسئولیت پذیر و بسیار مهربان هستید. شما شنونده ی بسیار خوبی نیز هستید و همین باعث می شوند که اطرافیانتان خیلی راحت به شما اعتماد کرده و مشکلات و نگرانی هایشان را با شما در میان بگذارند. شما باید یاد بگیرید که در شرایط سخت خونسردی خود را حفظ کرده و رفتار منطقی خود را حفظ کنید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال نسبتا خوبی خواهد بود. با این حال بهتر است در مواقع تغییر فصل توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشید. در صورت بروز هر مشکلی به پزشک مراجعه کنید و از خود درمانی با داروهایی که برای شما تجویز نشده اند پرهیز کنید. اگر کسب و کار مستقلی دارید امسال برای شما با منافع مالی بسیار زیادی همراه خواهد بود و معاملات سودآوری را به امضا خواهید رساند. چنانچه به سفرهای کاری خارج از کشور بروید نتیجه بسیار موفقیت آمیز خواهد بود و فرصت گسترش کسب و کارتان را در اختیار خواهید داشت. شما باید سعی کنید روابط خود را گسترده تر کنید تا فرصت های بیشتری به دست بیاورید. امسال از سرمایه گذاری در بازار بورس خودداری کنید. آنهایی که کارمند هستند به خاطر عملکرد بسیار خوبی که دارند مورد تشویق کارفرمای خود قرار خواهند گرفت. خجم کاری شما افزایش خواهد یافت، اما در کنار آن حقوقتان نیز زیاد خواهد شد. شاید در نیمه ی دوم سال تصمیم بگیرید شغلتان را عوض کنید. در روابط عاطفی شما مشکلات کوچکی پیش خواهند آمد که با حرف زدن با طرف مقابلتان به سادگی برطرف خواهند شد. بهترین ماه های سال اسفند، تیر، مهر و دی هستند.

فال روزانه ۰۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

کمی تنهایی برای همه واجب و ضروری است، اما باید حواستان را جمع کنید که در انزوا فرو نروید و روابط اجتماعی خود را به خطر نیندازید. با خودتان فکر کنید و ببینید چه چیزی باعث شده است که بخواهید از دیگران فاصله بگیرید و سعی کنید این دلیل را از میان بردارید و یا جایگزینی برای آن پیدا کنید. اگر دوستان و یا اعضای خانواده از شما دعوت کردند تا در کنار آنها باشید حتما این دعوت را بپذیرید تا حال و هوایتان عوض شود و از بودن با آنها لذت ببرید. شماهایی که چند وقت از تمام شدن رابطه عاطفیتان می گذرد حالا دیگر باید دست از عزاداری برای عشق از دست رفته تان بردارید و باور کنید که حتما این پایان برای شما آغازی تازه به همراه خواهد داشت.

فال روزانه ۰۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما این که در آینده موفقیت های بزرگی در انتظارتان هستند اطمینان کامل دارید و با رضایت کامل حاضر هستید برای به دست آوردن آن چه که می خواهید صبر کنید. با این حال کاسه صبرتان کم کم دارد لبریز می شود و برای رسیدن به خواسته هایتان بیقراری می کنید. نگرش مثبت خود را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید، زیرا مثبت نگری نسبت به نگرش منفی و نا امیدانه اثرات سازنده تری خواهد داشت. امروز حسادت خیلی زود به سراغتان خواهد آمد، اما با نگاهی به ریشه این احساستان خواهید دید که دلیل آن چیزی جز عدم احساس امنیت نیست. اما دلیل این عدم اعتماد به نفس و امنیت چیست؟ شاید وقت آن رسیده که به طو جدی به دنبال جواب این سوال باشید.

فال روزانه ۰۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز اعتماد به نفستان در مورد ظاهرتان پایین است، اما بهتر است به فکر این که کجایتان را عمل زیبایی کنید نیفتید. اگر بخواهید خودتان را وارد این فازها کنید هم هزینه فراوانی روی دست خودتان خواهید گذاشت و هم به احتمال زیاد نتیجه ای که می گیرید منفی خواهد بود. به جای این کارها بهتر است سعی کنید با ظاهر خودتان کنار بیایید. اگر خودتان را همین طوری که هستید نپذیرید حتی اگر همه عمل های جراحی زیبایی را انجام دهید هم بالاخره موفق خواهید شد ایرادی در وجود خودتان پیدا کنید. امروز شما می توانید خیلی خوب نقاط ضعف و مشکلات موجود در رابطه عاطفی خود را ببینید، از این فرصت به جای ایرادگیری، برای بهبود بخشیدن به رابطه خود استفاده کنید.

فال روزانه ۰۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز احساس حسادت در وجود شما برافروخته شده و دارد به شدت آزارتان می دهد. اولین قدم برای مبارزه با این احساس این است که بفهمید چه چیزی و چرا باعث ایجاد احساس عدم امنیت در شما می شود. معمولا حسادت ریشه هایی عمیق تر و جدی تر از آن چیزی دارد که در ظاهر امر به نظر می رسد. اگر نسبت به طرف مقابلتان اعتماد ندارید بهتر است سعی کنید این مشکلتان را حل کنید. امروز نیم نگاهی به آینده ممکن است برای شما کمی نگران کننده باشد، اما بهتر است به هر گونه انرژی منفی یک «نه» محکم گفته و از روز تعطیلتان لذت برده و از ته دل بخندید. فردا و پس فردا و تمام هفته برای فکر کردن به آینده وقت خواهید داشت.

فال روزانه ۰۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

آیا به تازگی همسایه ی جدید به محل زندگیتان نقل مکان کرده است؟ اگر جوابتان مثبت است خودتان را برای یک دوستی محکم و طولانی مدت آماده کنید. این شخص بسیار مهربان و همیشه آماده ی کمک و همکاری است، از همه مهمتر، وظایف خود را در قبال سایر همسایگان می داند و برای حقوق آنها ارزش قائل است. رابطه ی دوستی محکمی بین شما و این شخص تازه وارد به وجود خواهد آمد که احتمالا سال های سال ادامه پیدا خواهد کرد. امروز آنقدر برنامه ها و کارهای زیادی به شما پیشنهاد می شوند که نمی دانید کدام یک از آنها را قبول کنید. تفریح و خوش گذرانی خیلی خوب است، اما یادتان باشد برای استراحت هم وقت بگذارید.

فال روزانه ۰۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز یک نامه یا پیام عاشقانه، شعری که در وصف شما سروده شده و یا یک اثر هنری که به شما تقدیم شده است روزتان را خواهد ساخت. احساس خوشایند دوست داشته شدن و مورد احترام بودن در تمام طول روز شما را در بر خواهد گرفت و حال بسیار خوبی خواهید داشت. با این وجود ممکن است در اطرافتان اتفاقات دیگری بیفتند و یا گره هایی در کارهایتان به وجود بیایند که حس و حالتان را بهم بریزند. به اعصاب خودتان مسلط باشید و اجازه ندهید چیزهای ناخوشایند این حس خوبتان را خراب کنند. بالاخره مشکلات برای همه پیش می آیند، اما چنین چیزهای ارزشمندی می توانند تحمل آنها را برایتان آسان کنند.

فال روزانه ۰۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما احساسات عاشقانه ای نسبت به یکی از اطرافیان خود داشته اید اما به دلایلی این احساس را تا به امروز مخفی نگه داشته اید، اما امروز این احساس بسیار قویتر شده است و دلتان می خواهد هر چه سریعتر حس خود را نسبت به او بیان کنید. احساسات شدید تمام وجودتان را در بر گرفته اند و به شما اجازه نمی دهند که روی انجام هیچ کار دیگری تمرکز کنید. شما بیشتر وقتتان را به رویاپردازی در مورد اینکه چطور احساس خود را با این شخص در میان بگذارید خواهید گذراند. شما همین امروز عاشق نشده اید که بخواهید نسبت به صحت احساس خود تردید داشته باشید، پس چرا احساستان را با این شخص در میان نمی گذارید.

فال روزانه ۰۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز توانایی شما در انجام فعالیت های هنری به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، پس اگر پروژه ی ناتمامی دارید، یا اگر قصد شروع فعالیت در یکی از رشته های مختلف هنری را داشته اید از امروز به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. عشق، هنر و معنویات امروز برای شما معنای تازه ای یافته اند و حالتی مرکزی در زندگی شما پیدا کرده اند. این شرایط به احتمال زیاد برای مدتی طولانی ادامه پیدا خواهد کرد. این می تواند فرصتی فوق العاده برای پرداختن به این جنبه های زندگیتان باشد. اگر در روابط عاطفی خود با مشکلی مواجه هستید می توانید از این فرصت استفاده کرده و مشکل خود را حل کرده و یا اگر در رابطه ی اشتباهی هستید آن را به پایان برسانید.

فال روزانه ۰۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز عشق برای شما حالتی افسانه ای و آرمانی پیدا کرده است، خوشبختانه همزمان این فرصت دست داده تا زمان بیشتری را در کنار عشقتان بگذرانید و از مصاحبت با او لذت ببرید و احساس نزدیکی بیشتری بین شما به وجود بیاید. صمیمیت، علاقه و احترامی که بین شما دو نفر وجود دارد از نگاه اطرافیانتان نیز مخفی نخواهد ماند. آنچه این شرایط را لذت بخش تر می کند این است که این احساسات واقعی هستند و به احتمال زیاد تا مدت ها دوام خواهند آورد. شاید همین امروز به ازدواج با شخصی که دوست دارید فکر کنید. با این حال بهتر است فعلا این موضوع را مطرح نکنید و پیش از دادن این پیشنهاد به طرف مقابلتان مدتی دیگر هم دست نگه دارید.

فال روزانه ۰۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شرکت در فعالیت هایی که با معنویات در ارتباط هستند را حتما در برنامه ی روزانه ی خود جای دهید. حضور در چنین جمع هایی باعث خواهد شد که به آرامش و راحتی فوق العاده ای دست پیدا کنید که در حال حاضر به آن نیاز شدیدی دارید، همچنین با بودن در این جمع ها می توانید از حمایت و حس دوستی و نزدیکی بین اعضای گروهی که در آن هستید بهره مند شوید. شما همیشه به اعضای خانواده و دوستان خود اهمیت می دهید و حواستان به آنها و مشکلاتشان هست، اما درگیری های شخصی باعث شده اند از عزیزی که به حمایت و توجه شما نیاز دارد غافل شوید. از این روز تعطیل استفاده کرده و زمانی را هم به او اختصاص دهید.

فال روزانه ۰۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

موفقیت های حرفه ای و مالی بعد از ماه ها و شاید حتی سال ها تلاش بالاخره به سراغتان آمده اند. شما در تمام این مدت مورد حمایت عاطفی عزیزان و نزدیکان خود بوده اید و حالا احساس می کنید که مدیون آنها هستید و باید دین خود را نسبت به آنها به گونه ای ادا کنید. این که شما تا این حد قدرشناس هستید خیلی خوب است، اما مطمئن باشید آنها از دیدن موفقیت شما به اندازه ی کافی احساس رضایت می کنند و انتظار ندارند برای جبران حمایت هایشان کار خاصی انجام دهید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از فرصت استفاده کرده و همه را دور هم جمع کنید و موفقیت هایتان را در کنار آنها جشن بگیرید.

فال روزانه ۰۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

پروژه ای که در دست انجام دارید به تحقیقات و مطالعات گسترده ای نیاز دارد و امروز ممکن است مجبور شوید بیشتر وقت خود را به مطالعه و بررسی این موضوع اختصاص دهید. درست است که امروز روز تعطیل است و بیشتر دوستان و اطرافیانتان مشغول تفریح و خوش گذرانی هستند، اما شما عاشق موضوعی هستید که دارید مطالعه می کنید و برایتان مهم نیست که مجبور باشید روز تعطیلتان را به این صورت بگذرانید. اگر به اندازه ی کافی برای این پروژه وقت بگذارید، چه یک پروژه ی کاری باشد و چه یک پروژه ی شخصی، خواهید توانست درآمد زیادی از آن کسب کنید. همه چیز به میزان توجه و خلاقیتی که به کار می گیرید بستگی دارد.

فال روزانه ۰۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 66

برچسب‌ها

, , , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها