فال روزانه ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه جمعه 10 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما تمام ویژگی های شخصیتی یک انسان خوب را دارید و به طور ذاتی شخصی با مسئولیت، شجاع، متعهد، باهوش، قابل اعتماد، رقابت طلب و با نظم هستید. شما فقط گاهی کمی خودخواه و بدبین می شوید و این ویژگی ها اصا برازنده ی یکی مثل شما نیستند. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود، اما باید به طور ویژه ای از سلامتی خود حفاظت کنید. در ماه های میانی سال ممکن است با بیماری های جزئی از قبیل سرماخوردگی مواجه شوید. اگر ورزشکار هستید باید به رژیم غذایی خود توجهی بیش از همیشه داشته باشید. سرمایه گذاری هایی که انجام داده اید اواخر امسال بالاخره به ثمرخواهند نشست و سود زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. امسال همچنین فرصتی ایده آل برای آغاز سرمایه گذاری در دنیای تجارت به نظر می رسد. تلاش هایی که برای کسب درآمد بیشتر می کنید این بار بالاخره نتیجه ی مورد نظرتان را برای شما به همراه خواهند داشت. همچنین اگر قصد انجام کاری به صورت شراکتی را داشته باشید هم می توانید موفق باشید. با این حال بهتر است در مورد سوابق کاری و حرفه ای طرف مقابلتان به اندازه ی کافی تحقیق کنید. در زندگی حرفه ایتان مجبور خواهید بود در مورد برخی مسائل مهم تصمیم گیری کنید. اگر تلاشتان را بیشتر کنید و کیفیت کارتان را بالا ببرید افزایش حقوق و رتبه کاریتان حتمی خواهد بود. اگر هنوز تنها هستید امسال شانس پیدا کردن نیمه ی گمشده تان را خواهید داشت. اسفند، فروردین، آبان و دی ماه بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

با وجود این که شما معمولا با اعتماد به نفس تمام فکر می کنید که می توانید در هر بحثی پیروز شوید، امروز قبل از این که دهانتان را باز کنید انگار هر آنچه می خواسته اید بگویید از ذهنتان پاک می شود. شاید بهتر باشد امروز زیاد خودتان را درگیر بحث با دیگران نکنید و تصویر خوبی که دیگران از شما در ذهن خود دارند را خراب نکنید. شما خیلی زود هیجان زده می شوید و عقل و منطقتان را کنار می گذارید؛ بهتر است مواظب این حالت خود باشید. امروز به واسطه آشنایی با افراد جدید ممکن است تغییراتی در موقعیت اجتماعیتان ایجاد شود و با شبکه جدیدی از دوستان و آشنایان ارتباط برقرار کنید که شرایط شما را به طور قابل توجهی متحول کنند.

فال روزانه ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز یکی از دوستان نزدیک و یا اعضای خانواده ممکن است کاری کند که اصلا از او انتظار ندارید، ولی خیلی روی این موضوع تمرکز نکنید و به کارهای خودتان برسید و اجازه ندهید فکر کردن به این موضوع مزاحم کارها و وظایف اصلیتان بشود. شما قهرمان مبارزه با موانع هستید، به ویژه وقتی که این موانع بر سر راه رسیدن به خواسته هایتان قرار بگیرند، ولی نباید در این مسیر از خودتان خشونت و بدرفتاری نشان دهید. ممکن است به صورت خیلی غیر منتظره با شخصی که ممکن است از شهر و یا حتی کشور دیگری باشد آشنا شوید که می تواند خیلی زود توجه شما را به خود جلب کند و به شریک عاطفی شما تبدیل شود. شما نقاط مشترک زیادی با این شخص دارید و از مصاحبت با او لذت می برید.

فال روزانه ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است اعضای خانواده تان اخبار غیر منتظره ای برای شما داشته باشند. این خبرها می توانند مربوط به افرادی باشد که شما می شناسید و یا شاید خود این شخص بخواهد شما را در جریان برنامه هایی که برای آینده خودش دارد و شما تا به حال از آن بی خبر بوده اید بگذارد. هرچند خبرهایی که می شنوید مثبت هستند احتمال دارد که شما را در فکر فرو برده و تغییراتی در عقاید و نظراتتان ایجاد کنند. امروز فکر و خیال هایتان شما را به امتحان کردن راه های مختلفی برای افزایش دادن درآمدتان وسوسه کنند. ولی امروز برنامه ریزی برای مسائل مالی نتایج چندان رضایت بخشی برایتان نخواهد داشت، زیرا ایده آل گراییتان باعث گمراهی شما خواهد شد.

فال روزانه ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است به محافل و میهمانی های جالبی دعوت شوید که دوستان دیگرتان نیز در آن شرکت خواهند کرد و در نتیجه شما هم با اشتیاق در انتظار حضور در این مهمانی هستید. قطعا بودن در این جمع برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، اما باید سعی کنید غریبه ها را نیز با روی باز بپذیرید، زیرا به احتمال زیاد فرصت آشنایی با افرادی برایتان فراهم خواهد شد که می توانند نقش مهمی در زندگیتان ایفا کنند. تا جایی که می توانید به خودتان برسید و با بهترین ظاهر ممکن در این مراسم حاضر شوید. امروز هیچ حد و مرزی برای فکر و خیال هایتان وجود ندارد، ولی باید مواظب باشید گول این فکر و خیال های بی پایه و اساس را نخورید.

فال روزانه ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

اگر کاری یا چیزی به نظرتان جلب می رسد و دلتان می خواهد که آن را امتحان کنید معطل چه هستید؟! ماجراجویی باعث ایجاد هیجان و هجوم خلاقیت و انرژی می شود و تمام این ها برای شما لازم و ضروری هستند. شما به طور ذاتی شخصی هنرمند هستید و برای حفظ سلامت روانیتان، این ذهن هنرمند شما باید به طور مداوم تحریک شود. امروز حتما کار جدیدی را تجربه کنید، این کار حتی اگر در حد پیاده روی در مسیری باشد که پیش از این نرفته اید، آدرنالین مورد نیاز بدنتان را تأمین خواهد کرد. شما متوجه این هستید که فرصت های بزرگی دارند به شما نزدیک می شوند، اما احساس می کنید که آمادگی استفاده از آنها را ندارید، یادتان باشد که زمان و فرصت ها منتظر کسی نمی مانند.

فال روزانه ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

انرژی موجود در امروز شما را قادر می سازد قدم های قابل توجهی در جهت برقراری نظم و ترتیب بردارید. خواه این نظم دهی به خانه تان باشد، خواه به کارهایتان و خواه به روابطتان! اگر قصد داشته باشید خانه تکانی برای سال نو را شروع کنید امروز بهترین فرصت ممکن برای این کار خواهد بود. کشوها و کمدها را مرتب کنید، وسایل انباری را بیرون بریزید و به آنها نظم بدهید، هر کار سختی که در حالت عادی حوصله اش را ندارید امروز می تواند حتی برایتان لذت بخش هم باشد. فعالیت های ذهنی که در جهت نظم دهی به کار و زندگیتان باشند مانند برنامه ریزی برای کارها و بودجه بندی منابع مالیتان نیز امروز به خوبی انجام خواهند شد.

فال روزانه ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

انرژی نهفته در امروز شما را تقریبا برای انجام هر کاری که فکرش را بکنید آماده خواهد ساخت، اما با توجه به اینکه شما گاهی روش هایی تندرویانه را در پیش می گیرید بهتر است مواظب باشید کنترل خود را از دست ندهید. شما همچنین شخصی بسیار همنوع دوست هستید و اگر دنبال کردن اهداف و خواسته هایتان به دیگران و احساسات آنها کوچکترین لطمه ای وارد کند دچار تنش های درونی شده و نسبت به دنبال کردن آنها تردید پیدا می کنید. شا در حال حاضر انرژی زیادی در اختیار دارید و می توانید آن را به گونه ای به کار بگیرید که به ارزش هایتان نیز لطمه ای وارد نشود. این فرصت با ارزش را به راحتی از دست ندهید.

فال روزانه ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز فرصت بسیار مناسبی است تا در راه رسیدن به هدفی که یک بار در تلاش برای رسیدن به آن ناموفق بوده اید بار دیگر دست به کار شوید و به خودتان فرصتی دوباره بدهید. شاید شکست خوردن به اعتماد به نفس شما لطمه وارد کرده باشد و احساس کنید که برای این کار هنوز آماده نیستید، اما یادتان باشد که شکست خوردن و مشکلات بخشی از زندگی همه ی ما هستند و رویارویی با آنها به ما قدرت و آگاهی می بخشد. این نکته را به خودتان یاداوری کنید که شما این بار با آگاهی و توانایی بیشتری دارید به سمت هدف خود گام برمی دارید و جسارت بیشتری دارید و شانس موفقیتتان نیز در نتیجه بیشتر است.

فال روزانه ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

توانایی بالای شما در پیدا کردن راه حل های خلاقانه برای پیش بردن کارها و وظایفی که دارید امروز حسابی به کارتان خواهد آمد. شما امروز توانایی ذهنی و انرژی بیشتری در اختیار دارید و خواهید دید که کارهایتان به راحتی پیش خواهند رفت. اگر کارهایی دارید که جزئیات زیادی را در بر می گیرند به شما توصیه می شود که زمان بیشتری را صرف بررسی احتمالات کرده و از زوایای مختلف به مسائل نگاه کنید. ممکن است گزینه های پیش رویتان خیلی بیشتر از آن چیزی باشند که خودتان فکر می کنید. امروز حتی اگر خودتان هم رویتان نشود بگویید، داشتن یک رابطه رمانتیک بهترین نسخه ای است که هر دکتری می تواند برای شما بپیچد. ترکیبی از عشق و خلاقیت برای شما تجربه ای خوشایند و تکرار نشدنی رقم خواهد زد.

فال روزانه ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز هر وقت که بحث مدیریت منابع مالیتان به میان بیاید باید به احساس خود رجوع کنید، خواه مسائل مالی شخصی باشد و خواه بخواهید در مورد مسائل کاری تصمیم بگیرید. زیاد به منطق خود تکیه نکنید و اگر قصد سرمایه گذاری، خرید و حتی ولخرجی کردن را دارید به صدای قلبتان گوش کنید. شاید هر از گاهی احساس کنید که بهتر است توجهتان را روی مسائل معنوی متمرکز کنید، اما یادتان باشد که هیچ اشکالی ندارد اگر هم به معنویات توجه کنید و هم تفریح کرده و از روزتان لذت ببرید. شما آنقدر مستقل هستید که وقتی به کمک نیاز داشته باشید هم برایتان سخت است که از دیگران تقاضای کمک کنید. دست از این تفکرتان بردارید و از نشان دادن ضعفهایتان هراس نداشته باشید.

فال روزانه ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز وقتی خودتان فکر می کنید که همه چیز خیلی خوب و روبراه است، مخالفت های دوستان و اعضای خانواده به صورت خیلی غیر منتظره همچون پتکی بر سرتان فرو خواهند آمد. هر چند اختلاف نظرهای روزمره کاملا طبیعی هستند شما در شرایط فعلی در اوج حساسیت قرار دارید و هضم این مخالفت ها برایتان تقریبا غیر ممکن است. با این حال حساسیت امروزتان به شما کمک خواهد کرد زیبایی های موجود در پیش پا افتاده ترین چیزها را نیز ببینید. سعی کنید روی جنبه مثبت احساسات خود تمرکز کنید و آرامش را به خود و اطرافیانتان هدیه کنید. در رابطه عاطفیتان لازم نیست هر فکری را که به سرتان خطور می کند بلافاصله به زبان بیاورید، گاهی بهتر است بعضی افکار ناگفته باقی بمانند.

فال روزانه ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز انتخاب این که خودتان را درگیر یک بحث احساسی کرده و یا در مورد آن سکوت اختیار کنید برایتان بسیار دشوار است، به ویژه این که خیلی هم احساساتی شده اید. شما با وجود احساسات عمیقی که نسبت به این موضوع دارید در انتقال نظرات و افکار خود در رابطه با آن با مشکل مواجه هستید. بجای این که خودتان را با بحث های بی نتیجه خسته کنید خودتان را کنار کشیده و بگذارید دیگران هر چه دلشان می خواهد فکر کنند. داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش کردن به اندازه کافی ایده خیلی خوبی به نظر می رسد، ولی شما به اندازه کافی نسبت به این برنامه ها احساس تعهد نمی کنید و همین باعث می شود نتیجه ای که انتظار دارید را نگیرید، اما امروز فرق می کند!

فال روزانه ۱۰/ ۱۲/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 64

برچسب‌ها

, , , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها