فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه دوشنبه 13 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 13 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی مؤدب، شجاع، با اراده و مصمم، بلندپرواز، منظم و واقع بین هستید. شما همچنین از قدرت تخیل بالا، اندیشه ای مثبت و شور و اشتیاقی وصف ناپذیر برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان برخوردار هستید. با این همه رفتار سلطه جویانه و همراه با دمدمی مزاجی شما باعث می شود محبوبیت بالایی که بین دوستان و خانواده دارید زیر سؤال برود. امسال از لحاظ سلامتی سال بدی نخواهد بود، اما به هر حال با مشکلات کوچکی که برای همه پیش می آیند مواجه خواهید بود. ممکن است شدت بیماری هایی همچون سرماخوردگی برایتان بیش از همیشه باشد و شما را کمی اذیت کند برای همین بهتر است مواظب خودتان باشید تا مریض نشوید. امسال از لحاظ مالی بخت با شما یار خواهد بود و سود زیادی به دست خواهید آورد، تنها کاری که لازم است بکنید این است که از تمام فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. خوشبختانه فرصت های زیادی برای کسب درامد بیشتر در اختیارتان قرار خواهند گرفت، اما برای به دست آوردن سود مورد نظرتان باید سخت تلاش کنید. به طور کلی امسال ثبات و امنیت مالی را برای شما به همراه خواهد داشت. زندگی حرفه ای شما برایتان تا حدودی خسته کننده خواهد بود، اما خود شما باید با خلاقیت و نوآوری خودتان را از این حالت کسل کننده نجات دهید و همچنین فرصت پیشرفت بیشتر را برای خود فراهم کنید. امسال احتمال نامزدی شما با شخصی که دوست دارید بسیار زیاد به نظر می رسد. متأهل ها هم زندگی زناشویی بسیار خوبی را تجربه خواهند کرد. خرداد، مرداد، شهریور و دی بهترین ماه ها هستند.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. اگر ذهنتان را به درستی به کار بگیرید می توانید کارهای زیادی را به انجام رسانده و برنامه هایی که برای روزتان داشته اید را به خوبی پیش ببرید. شما جنگجویی قوی در درون خود دارید که امروز هوشیار و آماده به جنگ است و می تواند در دنبال کردن هر هدفی موفق باشد. تمام نگرانی های معمول خود را کنار بگذارید، زیرا در چنین روزی هیچ دلیلی برای نگرانی ندارید. امروز روز پادشاهی شماست و حکم شما هر چه باشد همان عملی خواهد شد. قوی باشید و به یاد داشته باشید که هر چند عجیب به نظر می رسد اما بهترین راه برای رهبری دیگران این است که پشت سر آنها راه بروید!

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

به لطف رفتار محتاطانه ای که این اواخر در رویارویی با بحث ها و درگیری هایی که داشته اید در پیش گرفته اید بار دیگر صلح و آرامش به زندگی شما بازگشته است. با این حال اگر یک نفر دارد با شما بیش از اندازه از موضع بالا برخورد می کند و رفتار درستی ندارد با خونسردی تمام به او نشان دهید که آمادگی لازم برای صحبت کردن با او را دارید و می توانید اشتباهاتش را به او ثابت کنید. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که با کوچک کردن دیگران نمی توانید خودتان را بزرگ جلوه کنید، نه شما و نه هیچ کس دیگر! اگر کسی از شما در خواست کمک داشت یادتان باشد کمک کردن به دیگران از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است، اما باید حتما حواستان به خودتان هم باشد.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

اگر در روابط شما با شخصی که برایتان عزیز و به شما بسیار نزدیک است مشکلاتی به وجود آمده و تعادل رابطه تان را به هم ریخته اند، اکنون زمان آن فرا رسیده است تا موضع خود را مشخص کنید! حرف هایتان را خیلی محکم و با جدیت تمام بگویید، فقط این را هم به خاطر داشته باشید که امروز همه خیلی حساس تر از همیشه هستند و زودتر از معمول ناراحت می شوند. تصمیم گیری نهایی با شماست و این شما هستید که تصمیم می گیرید و حکم بادی را دارید که جهت حرکت آتش را تعیین می کند. امروز به دنیای اطرافتان با دقت بیشتری نگاه کنید و سعی کنید از انسان هایی که از زندگی با وجود تمام پستی و بلندی هایش لذت می برند الگو برداری کنید.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز احتمال اینکه تنش های زیادی را در دنیای اطراف خود احساس کنید بسیار زیاد خواهد بود. اطرافیانتان لجبازتر از هر زمان دیگری به نظر می رسند و همین باعث خواهد شد که مدام با حالتی تهاجمی با هم در نبرد و درگیری باشند. بهتر است در چنین روزی مواظب رفتاری که با دیگران دارید باشید زیرا اگر حساسیت کافی به خرج ندهید احتمال اینکه به احساسات دیگران و آنهایی که برایتان عزیز هستند لطمه بزنید بسیار زیاد خواهد بود. شاید آنها در ظاهرتند و سرسخت باشند، اما در درون درست به اندازه ی خود شما ظریف و شکننده هستند. اگر پیامی به شما داده شد تا به شخص دیگری منتقل کنید حواستان را خوب جمع کنید تا چیزی را از قلم نیندارید.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز همه چیز برای شما به خوبی پیش خواهد رفت و احساس بسیار خوبی خواهید داشت. شما به این واقعیت پی خواهید برد که هر چقدر شادتر باشید سعادت و خوشبختی بییشتری به سراغتان خواهد آمد. همه چیز طبق برنامه و در همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد پیش خواهد رفت و ذهنتان هم خیلی خوب عمل می کند و می دانید چه می خواهید و چه کار باید بکنید تا به خواسته هایتان برسید. شما در راه رسیدن به خواسته هایتان جسور و جنگجو می شوید و این رفتارتان شما را قدرتمند و موفق می کند. از این ویژگی خود استفاده کنید و به جای کوچک شمردن دیگران سعی کنید آنها را هم مثل خودتان به سمت بالا بکشید.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شما مجبور خواهید بود برای این که بتوانید با دیگران کنار بیایید کمی در حالات روحی و افکار خود تغییر ایجاد کنید. شما نمی توانید درک کنید که این همه حساسیت و وسواسی که آنها نسبت به اثبات خودشان و نظراتشان دارند برای چیست. خونسردی خودتان را حفظ کرده و زیاد این اوضاع را جدی نگیرید. فکر نکنید که شما مجبور هستید از تمام جزئیات آنچه در اطرافتان می گذرد سر در بیاورید. بعضی چیزها بهتر است ناشناخته بمانند و به آنها توجهی نشود. از تنوعی که در دنیای اطرافتان وجود دارد لذت ببرید و به تفاوت هایی که بین افراد مختلف و نظرات آنها وجود دارد احترام بگذارید و دست از قضاوت کردن در مورد آنها بردارید.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز همه ی اطرافیانتان به نظر شما خودخواه و از خود راضی شده اند و دلشان می خواهد در مورد همه چیز نظر بدهند و حرف خودشان را به کرسی بنشانند. خودتان را برای روبرو شدن با این وضعیت آماده کنید و توجه داشته باشید که هر چند تنش ها و درگیری هایی به وجود آمده اند، اما این بدان معنا نیست که شما مجبور هستید از موضع خود کوتاه بیایید. انعطاف پذیر باشید و دیگران و حرف هایشان را درک کنید، اما منفعل نباشید و اگر حرف کسی به نظرتان درست آمد یا سعی داشت که شما را قانع کند که در اشتباه هستید، فکر نکنید که نظر شما غلط است. به حرف دیگران گوش کنید، اما به باورهای خودتان هم وفادار باشید.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

اتفاقات امروز ممکن است باعث شوند که شما احساس گیجی و سردرگمی کنید. شاید این احساس را داشته باشید که به اندازه ای که لیاقتش را دارید به شما توجه نمی شود. شما در این فکر هستید که چرا تنها چیزی که می خواهید درست همان چیزی است که نمی توانید داشته باشید، با این حال داشته های شما از آن چیزی که خودتان فکر می کنید خیلی بیشتر هستند. سعی کنید به این حال و هوای خود غلبه کنید و این نکته را به خودتان یادآوری کنید که هیچ کس دلش نمی خواهد با شخصی که افسرده و مدام در حال غر زدن و شکوه و گلایه است وقت بگذراند. کمی در رفتار خود تجدید نظر کنید تا رفتار دیگران هم با شما تغییر کند.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز برای شما ورز فوق العاده ای خواهد بود. شما هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ جسمی آمادگی کامل دارید تا خواسته ها و اهدافی که دارید را دنبال کنید و هیچ قدرتی نخواهد توانست سد راهتان شده و شما را از تصمیم هایی که برای خود گرفته اید منصرف کند. آتش درونتان دارد زبانه می کشد و با بیقراری می خواهید هر چه سریعتر به مقصد خود برسید. از این انگیزه و قدرت درونی در راه انجام کارها و پروژه هایی که به قدرت و جسارت بیشتری نیاز دارند استفاده کنید. امروز خوشبختانه قدرت و توانایی شما برای رسیدن به خواسته هایتان چند برابر همیشه است. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که حتی با وجود این همه مشغله از عشقتان غافل نشوید!

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز با خیال راحت کمی خودخواهی کنید! شما حرف های زیادی برای گفتن دارید و حاضرید هر کاری که لازم باشد را انجام دهید تا دیگران را متوجه منظور خود کنید. رویاها و اهداف خود را دنبال کنید و حرف هایی که در سر دارید را با صدای بلند و طوری که همه بشنوند به زبان بیاورید. اگر دیگران با شما مخالفت کردند تعجب نکنید و به سرعت میدان را خالی نکنید، همیشه و در هر شرایطی عده ای پیدا می شوند که بخواهند سر راهتان بایستند، این وظیفه ی شماست که از خودتان دفاع کنید. اگر به شخصی بدهکار هستید بهتر است سعی کنید بدهیتان را هر چه سریعتر و پیش از آنکه خودش به سراغتان بیاید به او پس بدهید، زیرا به احتمال زیاد خودش این پول را لازم دارد.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز میل شما به موفقیت و رسیدن به خواسته هایتان خیلی بیشتر از هر زمان دیگری است و خوشبختانه ذهنتان نیز به کمکتان آمده و در آمادگی کامل به سر می برد. به ندای درونی خود گوش داده و خواسته هایتان را با حداکثر قدرت دنبال کنید. شما می توانید قدرت و توانی چند برابر همیشه برای رسیدن به آنچه می خواهید صرف کنید و شاید حتی احساس خستگی هم به سراغتان نیاید. اگر برای کمی ریسک کردن هم آمادگی داشته باشید خواهید توانست نتایج خیلی بهتری را به دست بیاورید. جسور و شجاع باشید و خیالتان راحت باشد که هیچ چیزی جلویتان را نخواهد گرفت. در پایان روز با وقت گذراندن در کنار عزیزانتان فشار و استرسی که به شما وارد شده است را تخلیه کنید.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شاید بهتر باشد به جای اینکه به فکر درمان درد دیگران باشید کمی بیشتر از همیشه به خودتان توجه کنید. درست است که اطرافیانتان به توجه شما نیار دارند و می خواهند که برای روبرو شدن با مشکلات آنها را حمایت یا حتی همراهی کنید، اما شما خودتان کارهای زیادی دارید که باید به آنها رسیدگی کنید و حتی از لحاظ روانی هم به کمی خلوت و تنهایی برای رسیدگی به نیازهای شخصیتان احتیاج دارید. اینکه گاهی کمی خودخواه باشید هیچ اشکالی ندارد، پس با خیالی راحت و با وجدانی راحت وقتتان را به خودتان اختصاص داده و توجه به دیگران و نیازهایشان را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه ۱۳/ ۱۲/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 69

برچسب‌ها

, , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها