فال روزانه ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه 16 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 16 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما خصی مثبت اندیش، بلند پرواز، جاه طلب، مهربان و مصمم و با اراده هستید. شما از پیدا کردن دوست های جدید و گسترده تر کردن حلقه ی ارتباطات خود لذت می برید و فردی بسیار اجتماعی هستید. شما همچنین بسیار باهوش هستید و از کسب علم و دانش و یادگیری چیزهای جدید لذت می برید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما نسبت به سال گذشته بهتر خواهد بود، اما وضعیت سلامتی یکی از اعضای خانواده تان که دوران پیری را می گذراند نگرانی هایی را برای شما به وجود خواهد آورد و شاید مجبور شوید بخشی از پس اندازهایتان را برای او خرج کنید. اگر در گذشته سرمایه گذاری کرده باشید امسال از لحاظ مالی برای شما سال خوبی خواهد بود و سود زیادی از طریق سرمایه گذاری های قبلیتان نصیبتان خواهد شد. برای اینکه بتوانید در آینده از درآمد فعلی خود بهره مند شوید باید در بازار سهام یا مسکن سرمایه گذاری کنید، اما توجه داشته باشید که پیش از هر اقدامی تحقیقات و مطالعات کافی داشته باشید و در صورت لزوم از افراد باتجربه مشورت بگیرید. اگر عجولانه اقدام کنید احتمال ایتکه ضرر کنید خیلی بیشتر خواهد بود. در زمینه ی حرفه ای فرصت های زیادی برای اثبات خودتان و توانایی هایتان در اختیار شما قرار خواهند گرفت و مقامات مافوق و همکارانتان را تحت تأثیر قرار خواهید داد. این وضعیت به احتمال زیاد به ترفیع رتبه و افزایش حقوق شما منجر خواهد شد. امسال در زمینه ی روابط عاطفی برای شما روزهای خوبی را به همراه خواهد داشت و می توانید هر مشکلی که سر راهتان قرار بگیرد را حل کنید. اگر هنوز مجرد هستید شانس زیادی برای ازدواج خواهید داشت. خرداد، مرداد، مهر و آبان بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است با یک نفر که او هم به اندازه شما سرسخت است و خیال ندارد کوتاه بیاید درگیر شوید. این چالش می تواند برای شما درس جدیدی به همراه داشته باشد و به شما متذکر شود که برای به دست آوردن آنچه می خواهید همیشه باید یک پله بالاتر از نیروی مقاوم و بازدارنده ای که در برابرتان قرار گرفته است بروید. شما امروز اصلا دلتان نمی خواهد که دیگران ضعف ها و کمبودهایتان را ببینند تا مبادا نگرشی که نسبت به شما دارند تغییر کند. شما طبق معمول همیشه ترجیح می دهید به جای این که زیر سوال بروید مورد تحسین و تشویق قرار بگیرید. اما یادتان نرود که وقتی به خاطر آن چه نیستید مورد تأیید قرار بگیرید اصلا برایتان لذت بخش نخواهد بود.

فال روزانه ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است با موانعی برخورد کنید، اما به هیچ عنوان جای نگرانی نیست. شما قادر هستید کارهایی انجام دهید تا این موانع را دور بزنید، اما چیزی که ذهن شما را بیش از خود این مانع ها درگیر کرده این است که آنها چرا و از کجا پیدا شده اند. سعی کنید زیاد ذهنتان را درگیر این موضوع نکنید، آنچه اهمیت دارد از بین رفتن آنهاست. امروز ممکن است با بحثی که بین شما و یکی از دوستان نزدیکتان پیش می آید از خودتان بپرسید که آیا اصلا این رابطه از اول درست بوده است. در هر حال سعی نکنید عقاید و نظرات واقعی خود را از دیگران مخفی کنید. این که نظرتان با بقیه فرق داشته باشد کاملا طبیعی و حق مسلم شماست. آزادی واقعی این است که بی آن که منتظر تأیید دیگران بمانید خودتان باشید.

فال روزانه ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

پیدا کردن راه درست برای زندگیتان تا زمانی که کنترل اوضاع را به دست حس درونی خود و آنچه قلبتان به شما می گوید نسپرده باشید کار بسیار دشواری به نظر می رسد. خواه مسیر زندگیتان را انتخاب کرده باشید و خواه هنوز سردرگم باشید، امروز فرصت بسیار خوبی را برای انتخاب و یا تغییر مسیرتان در اختیار شما قرار داده است. با استفاده از شرایط کیهانی موجود شما می توانید به آرامی و بدون نگرانی از بابت امواج مخالف، در مسیر مقصد مورد نظرتان حرکت کنید. به تمامی نشانه هایی که سر راهتان قرار می گیرند و به ویژه دیدارهای تصادفی که خواهید داشت دقت کنید، شاید لازم باشد با توجه به آنها کمی در مسیرتان تغییر ایجاد کنید.

فال روزانه ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز خیال بافی کردن برای شما خیلی راحت تر از تمرکز روی کارهایی که در انتظارتان هستند خواهد بود. با این حال، اگر می بینید که نمی توانید روی کارهایی که به عهده دارید تمرکز کنید خودتان را زیاد آزار ندهید! امروز ذهنتان توجه شما را به سوی مسائلی مهم تر از کارهای تکراری روزمره جلب می کند و شاید بهتر باشد شما هم تسلیم این وضعیت شده و به ذهنتان اجازه ی پرواز بدهید. غرق شدن در خیالاتتان به شما اجازه خواهد داد به ایده های خلاقانه ای که در سر دارید پر و بال بدهید و راهی مناسب برای عملی کردن آنها پیدا کنید. خوشبختانه این سفرتان به دنیای خیال زیاد طول نخواهد کشید و برای رسیدگی به کارها و وظایف روزمره تان نیز وقت کافی خواهید داشت.

فال روزانه ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

اعتماد به نفستان در حال حاضر باید در سطح بالایی قرار داشته باشد و به همین دلیل هم می توانید قدم های بلندی به سمت اهداف دراز مدت خود بردارید. پس سعی کنید تمام تلاش و انرژی خود را به کار بگیرید و به کارتان بچسبید تا با انرژی کیهانی موجود در امروز بتوانید نتایج مورد انتظارتان را به دست بیاورید. امروز ممکن است بخواهید وسط بحث دو نفری که اصلا سر صحبتشان با شما نیست پریده و اظهار نظر کنید، اما خوشبختانه پیش از آن که خودتان را به دردسر بیندازید چیزی شما را از این کار باز خواهد داشت. شاید سکوت کردن در حال حاضر برایتان بسیار دشوار باشد اما قطعا به نفعتان خواهد بود، پس سعی کنید سرتان به کار خودتان باشد.

فال روزانه ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز دیگران به جای این که به شما کمک کنند دست و پایتان را هم می بندند و این موضوع ممکن است باعث شود رفتارهای عصبی از خودتان نشان بدهید. با این حال تا زمانی که از درست بودن کار خودتان مطمئن شده اید هیچکس را به چنین کاری متهم نکنید، شاید اشکال از خودتان باشد و با این کار گناهی که خودتان مرتکب شده اید را به گردن دیگران بیندازید. اگر فکر می کنید تنهایی پیشرفتتان سریعتر خواهد بود در اشتباه هستید؛ به جای این که دیگران را از دور خود پراکنده کنید بهتر است سعی کنید مشکلات موجود در روابطتان را از میان بردارید. همین امروز برای چند هفته آینده خود برنامه ریزی کنید و منتظر نمانید تا در لحظه تصمیم گیری کنید.

فال روزانه ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شما این فرصت را خواهید داشت که کارهایی را که به تازگی آغاز کرده اید و یا برنامه هایی که برای آینده نزدیک دارید را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. شما باید پیش از آن که مسیرتان را ادامه دهید از درست بودن برنامه هایتان اطمینان حاصل کنید تا بعدا با هیچ مشکل یا خطری مواجه نشوید. اگر هر گونه شک و تردیدی در وجود خود احساس کردید به شخصی که می دانید در این زمینه تخصص دارد مراجعه کرده و درخواست راهنمایی کنید. گاهی بهتر است در همان اوایل راه همه چیز را از اول شروع کنید تا بعدا مجبور نباشید راه درازی که به اشتباه آمده اید را بازگردید. مواظب حرفی که از دهانتان بیرون می شود باشید، آب رفته به جوی باز نمی گردد.

فال روزانه ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز تنبلی به شما غلبه کرده و بیرون آمدن از تختخوابتان برای شما بسیار دشوار به نظر می رسد. اگر به خودتان باشد اصلا دلتان نمی خواهد هیچ کاری انجام دهید، اما متأسفانه چنین چیزی برایتان مقدور نیست. برای این که کمتر اذیت شوید و از آنچه انجام می دهید لذت ببرید سعی کنید به هر کاری که انجام می دهید جنبه تفریح بدهید و از زوایه مثبت به آن نگاه کنید. دوستان و خانواده برای شما از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و هر گاه به تفاوت هایی که با آنها دارید فکر می کنید سعیتان بر این است که اولویت هایتان را به گونه ای تغییر دهید که با آنها هماهنگ شود. این کار می تواند گاهی برایتان خطرناک باشد و حتی آینده تان را به خطر بیندازد.

فال روزانه ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز تخت خواب، کاناپه و هر جای دیگری که امکان دراز کشیدن و خوابیدن به شما بدهد تمام مدت شما را به خود فرا خواهد خواند و غلبه به این وسوسه برایتان کار بسیار دشواری خواهد بود. شما دلتان می خواهد تمام روز را با لباس های راحتی تان دراز بکشید و کتاب بخوانید، تلویزیون تماشا کنید و یا بخوابید. اگر کار مهمی برای انجام دادن ندارید می توانید این فرصت را به خودتان بدهید تا قبل از شروع دوندگی های پیش از فرا رسیدن سال نو کمی باتری هایتان را شارژ کنید. اگر باید به محل کارتان بروید و یا کارهای مهمی برای انجام دادن دارید تا فرا رسیدن شب صبر کنید و بعد از پایان کارهایتان استراحت و تنبلی را شروع کنید.

فال روزانه ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما عادت دارید زمانی که می خواهید تصمیم مهمی بگیرید بیش از احساسات خود به واقعیت ها و منطق خود تکیه کنید، اما امروز این عادت خود را کنار گذاشته و چشمتان را به روی واقعیت ها بسته اید و دارید از روی احساس تصمیم می گیرید. این رفتار شما دیگران و حتی خودتان را غافلگیر کرده است. وقتی احساستان با صدایی به این بلندی شما را به راهی راهنمایی می کند بهتر است به حرف قلبتان گوش کنید. امروز صبح که از خواب بیدار می شوید با یک پرش از رختخوابتان بیرون می جهید و احساس می کنید که هزار تا کار روی سرتان ریخته است و هر یک شما را به سویی می کشد. به نظر می رسد که امروز اطرافیانتان به شما نیاز بیشتری دارند، پس سعی کنید آنچه در توانتان است را برای آنها انجام دهید.

فال روزانه ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز صیح که از خواب بیدار می شوید کمی بی حوصله و بداخلاق هستید. به احتمال زیاد دلیل این بی حوصلگی و بدخلقی این است که خودتان را بی هیچ دلیلی و با نهایت بی رحمی مورد انتقاد قرار داده اید و چشمتان را به روی تمام نقاط قوت و خوبی های خودتان بسته اید. این شرایط باعث شده است که رفتارتان حتی با آنهایی که دوستشان دارید تند و حتی بد باشد. کمی با خودتان صادق باشید، شما در حال حاضر قربانی خیال پردازی های خودتان شده اید و واقعیت این چیزی نیست که شما فکر می کنید. شما تحت شرایط کیهانی موجود دارید همه چیز را پیچیده تر از آن چیزی که در واقعیت هست می کنید. چشم هایتان را باز کنید و روی واقعیت ها متمرکز شوید.

فال روزانه ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز خودتان را با منظره های زیبا، بوهای خوب و صداهای خوشایند دوره کنید. امروز شما به هر چیزی که دور و برتان باشد حساس هستید، پس تمام سعیتان را بکنید تا خودتان را از هر چیز منفی و ناخوشایندی دور نگه دارید. وقتی پای روابط اجتماعی به میان بیاید این حساسیت چند برابر خواهد شد. تمام تلاشتان را بکنید که تا جای ممکن با افراد مثبتی در تماس باشید که جز خنده و محبت و حرف های خوب چیزی از آنها دریافت نخواهید کرد. شما عادت دارید حتی اگر با طرف مقابلتان مخالف باشید هم لبخند زده و سر تکان دهید، شاید خودتان فکر کنید این کار از روی ادب و احترام است، اما در واقع تنها دارید سو تفاهم هایی در ذهن طرف مقابل ایجاد می کنید که بعدها می توانند برایتان مشکل ساز شوند.

فال روزانه ۱۶/ ۱۲/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 202

برچسب‌ها

, , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها