فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه شنبه 18 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 18 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد با استعدادی هستید اما هنوز نتوانستید از آن نهایت استفاده را بکنید. شاید بد نباشد که امسال تمرکزتان را روی آنها قرار دهید. اگر زمان بیشتری راصرف آنها کنید، موفقیت های بیشتری را نیز به دست خواهید آورد. اگر به فکر تغییری در زندگی تان هستید، فعلا دست نگه دارید زیرا اکنون زمان خوبی برای آن نیست. تنها کاری که شما باید در حال حاضر انجام دهید یک برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به اهداف تان است. اگر ندانسته قدم بردارید، خیلی زود خسته و ناامید خواهید شد. در ماه های اول سال جدید تا می توانید فعال باشید و خودتان را نشان دهید شما نقطه ضعف هایی دارید که باید روی آنها کار کنید. به عنوان مثال اعتماد به نفس تان را بالا ببرید و در ارتباط با دیگران با جسارت بیشتری قدم بردارید. امسال از لحاظ سلامتی در وضعیت بهتری قرار خواهید گرفت و خیلی از نگرانی هایتان برطرف خواهد شد. شرایط مالی شما هم با پشت سر گذاشتن چندین مانع، بهبود خواهد یافت به طوری که می توانید مقدار قابل توجهی از پولتان را ذخیره کنید. سعی کنید که امسال وقت بیشتری را در کنار خانواده تان بگذارید. ماه مهر فردی وارد زندگی تان می شود که سرشار از عشق خواهید شد. مهر، بهمن و اسفند از بهترین ماههای شما خواهند بود.

فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما هنری دارید که اگر آن را در معرض نمایش بگذارید، پیشنهادهای خوبی دریافت خواهید کرد. این فرصتی است که به ندرت در زندگی شما پیش می آید پس از آن نهایت استفاده را بکنید. اخیرا مشکلی در رابطه عاطفی تان بوجود آمده اما تظاهر می کنید که هیچ اتفاقی نیافتاده است. این را بدانید که اگر مانند کبک سرتان را در برف فرو ببرید، همه چیز بدتر خواهد شد. بنابراین امروز زمان خوبی ست تا بنشینید و رودر رو درباره مشکلات تان صحبت کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما تلاش های بسیاری برای رسیدن به هدف تان کرده اید هنوز به آنچه ایده آل تان بوده نرسیدید. ناامید نشوید و ادامه دهید. تا آخر سال نتایج خوبی را به دست خواهید آورد. در روابط خود سوتفاهم های زیادی برایتان پیش می آید؛ بهترین راه این است که اعتدال را در هر شرایطی رعایت کنید. یعنی نه خیلی از خودتان برای اطرافیان تانت مایه بگذارید و نه از آنها دور شوید. لجبازی تنها شرایط را بدتر می کند بنابراین قبل از اقدام به هر کاری خوب فکر کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

در یک دو راهی گیر کرده اید، بد نیست این بار به ندای قلب خود با دقت بیشتری گوش دهید. در این راه به نظرات دیگران توجهی نکنید و آنچه خودتان فکر می کنید که به صلاح تان است را انجام دهید. برای فراموش بعضی ار مشکلات زندگی، سر خودتان را با کار گرم کرده اید، اما بدانید که شما بیش از حد دارید از خودتان کار می کشید، کمی استراحت هم برایتان واجب است بنابراین آن را نادیده نگیرید در غیر این صورت انرژی تان تمام خواهد شد. رابطه با دوستان تان می تواند حال شما را دگرگون کند. علاوه بر آن خبر خوبی از دهان آنها می شنوید که تمام خستگی هایتان را به در خواهد کرد.

فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

در حال حاضر در حال انجام چند کار به طور همزمان هستید و چیزی که به آن احتیاج دارید دو دست اضافه و کمی زمان بیشتر در طول روز است. اما مراقب باشید زیرا با این روش به نتیجه نمی رسید و در نهایت مجبور می شوید آنها را نیمه کاره رها کنید. برای جلوگیری از بروز مشکلات، بهتر است که کارهایتان را اولویت بندی کنید و تمرکزتان را تنها روی یکی از آنها بگذارید. بین شما و شریک زندگی تان شکراب شده است، اگر می خواهید از این وضعیت خلاص شوید، به دلایلی که موجب دوری شما از هم شده است، خوب بیاندیشید. مقصر نیمی از آنها خود شمایید، پس تغییر را از خودتان آغاز کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

مشکلی که مدت هاست ذهن شما را درگیر کرده در آینده ای نه چندان دور حل خواهد شد. فقط کافی ست که کمی صبر کنید. در حال حاضر انرژی تان را صرف کارهایی کنید که تا آخر سال باید به اتمام برسند. شاید امروز مجبور شوید که مقداری از پول تان را خرج کنید اما نگران نباشید، این پول خیلی زود به دست تان باز می گردد. در رابطه عاطفی تان، اجازه ندهید که دیگران به جای شما تصمیم بگیرند. هر کاری که خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شاید امروز مجبور باشید با افرادی که تمایل زیادی به برقراری ارتباط با آنها ندارید، دیداری داشته باشد اما بهتر است که به رویتان نیاورید و این کار را انجام دهید زیرا منافع خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. عوامل مختلفی موجب شده که این روزها کمی نگران به نظر برسید، شاید بد نباشد که این موضوع را با دیگران مطرح کنید، مطمئنا آنها راهکارهای خوبی را در اختیارتان قرار خواهند داد. دوستی از راه دور پیغامی را به دست تان می رساند که منجر به تغییراتی در زندگی تان می شود. در تصمیمگیری هایتان اگر منطق را در اولویت قرار دهید، به نتایج خوبی دست خواهید یافت.

فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فکر می کنید که اطرافیان تان به نیازها و علاقمندی های شما توجهی نمی کنند، اما نگران نباشید این وضعیت موقتی است. به جای این که به آنها توجه کنید، روی زندگی خودتان تمرکز کنید. شما کارهای نیمه تمام زیادی دارید که خودتان برای اتمام آن باید دست به کار شوید؛ در غیر این صورت از همه چیز عقب خواهید افتاد. از آنجایی که در شرایط بد عاطفی به سر می برید، انگیزه لازم برای کارهای خود را نیز از دست داده اید. اما بهتر است گذشته را فراموش کنید و برای آینده ای روشن تلاش کنید. فرصت های زیادی در مقابل تان هست، اگر بیشتر دقت کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

با این که امروز کمی افسرده و ناراحت به نظر می رسید، اما اتفاقات خوبی برایتان می افتد که روحیه تان را از این رو به آن رو خواهد کرد. البته باید انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. اگر به دنبال فرصتی هستید تا مشکلات عاطفی خود را حل کنید، امروز بهترین زمان است. اگرچه صحبت کردن با فردی که مغرور و خودخواه است کمی سخت می باشد اما شما از پس آن بر می آیید. امروز کمی به خودتان اهمیت دهید. به خرید بروید، به ظاهرتان برسید یا استراحت کنید. این کارها باعض می شود که بیشتر دیده شوید و اعتماد به نفس تان نیز بیشتر شود.

فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

از این که می بینید، مشکلاتی که در گذشته وجود داشته هنوز حل نشده، بسیار عصبی و ناراحت هستید، اما به جای این کار بهتر است که انرژی خود را صرف حل کردن آن کنید. اگر می خواهید هر چه سریع تر از این وضعیت خلاص شوید، توصیه های اطرافیان تان را جدی بگیرید. برای داشتن یک زندگی شادتر، وقت بیشتری را به خانواده اختصاص دهید و از بیان احساسات و ایده های خود به دیگران نهراسید. فردی قصد نزدیکی به شما را دارد، اما مدام این پا و آن می کند. شاید اگر غرورتان را کنار بگذارید، اتفاقات خوبی برایتان بیفتد.

فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

زمان خوبی است تا هدف های زندگی تان را اولویت بندی و برای رسیدن به آن تلاش کنید. در این راه از هر چه حواستان را پرت و شما را از هدف تان دور می کند، اجتناب کنید. شاید شریک شدن با فردی قابل اعتماد انگیزه بیشتری به شما دهد. امروز باید درباره روابط عاطفی خود تصمیمات مهمی بگیرید. همانقدر که به احساسات تان اهمیت می دهید، به منطق تان نیز اهمیت دهید تا بهترین ها برایتان اتفاق افتد. شما این روزها خیلی حساس شده اید و از همه چیز ناراحت می شوید،اگر این رفتارتان را تغییر ندهید، خیلی زود تنها خواهید شد.

فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز نمی توانید کنترل تمام امروز را به دست بگیرید، اما نگران نباشید زیرا همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. گاهی لازم است که مسئولیت ها را به دیگران واگذار کنید و خودتان فقط تماشاگر باشید. امروز بنشینید و در مورد راهی که پشت سر گذاشته اید، به خوبی بیاندیشید. شکست هایتان را نادیده نگیرید، تجربیات تان می توانند راههای جدیدی را به شما نشان دهند. امروز از دست شریک زندگی تان کمی دلگیرمی شوید اما بهتر است به جای پنهان کاری، احساسات خود را صادقانه با او در میان بگذارید و با کنترل خودتان به دنبال راه حلی مناسب باشید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز اعتماد به نفس خود را افزایش دهید زیرا تنها در این صورت است که می توانید مهارت هایتان را به بهترین شکل ممکن به معرض نمایش بگذارید. اگر می خواهید فرصت های خوبی به خصوص در زمینه کاری دریافت کنید باید خجالت را کنار بگذارید و بدرخشید. درباره مشکلی که میان شما و عشقتان پیش آمده، نگران نشوید. مشکل شما این است که به خودتان نگاه نمی کنید و فقط طرف مقابل را مقصر می دانید، در حالی که نیمی از تقصیرها به گردن شماست. اگر می خواهید که یک رابطه شما سر موضوعات بی اهمیت خراب نشود، به فکر تغییری در رفتار خود باشید، سپس روی طرف مقابل تان زوم کنید. 

فال روزانه ۱۸/ ۱۲/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 130

برچسب‌ها

, , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها