با معرفى شدن بهزاد عمرانى، سیاوش صفاریان پور و هانا کامکار، فهرست هفت بازیگر اثر جدید داود بنى اردلان کامل شد. این نمایش از ٢۴ مهرماه هر شب ساعت ٢٠:٣٠ در تالار حافظ روى صحنه خواهد رفت.

به گزارش مشاور رسانه نمایش«نیمه تاریک ماه»، پیش فروش بلیت این نمایش از روز جمعه، ١٩ مهرماه آغاز مى شود و بهزاد عمرانى، خواننده گروه بمرانى و سیاوش صفاریان پور، مجرى و کارگردان تلویزیون با بازى در این اثر وارد عرصه بازیگرى مى شوند.

بهزاد عمرانى، خواننده گروه بمرانى آلبوم هاى موفقى مثل «مخرج مشترک» و «گذشتن و رفتن و پیوستن» را در کارنامه خود دارد. سیاوش صفاریان پور نیز پیش از این مجرى و کارگردان برنامه تلویزیونى پر مخاطب «آسمان شب» بوده است.

هانا کامکار،نیکى مظفرى، سام کبودوند، جواد مولانیا، و المیرا دهقانى، پنج بازیگر دیگر این نمایش اجتماعى و روانشناسانه هستند که همگى بازى در پرفروش ترین تئاترهاى سال هاى اخیر را به عهده داشته اند.

هانا کامکار، در سال هاى گذشته بازیگرى در نمایش هاى پرفروش کارگردان هاى مهمى چون محمد رحمانیان، پرى صابرى و کیومرث مرادى را به عهده داشته است. او در سال ٩٣ براى بازى و خوانندگى در نمایش پرفروش «موسیقی-نمایش ترانه‌های محلی» به کارگردانی محمد رحمانیان، مدالیون و لوح بازیگر زن برگزیده سال ۱۳۹۳ را کسب کرده است.

جواد مولانیا نیز سال گذشته در تالار حافظ کارگردانى و بازیگرى نمایش پرفروش «آمادئوس» (زندگى موتزارت) را به عهده داشت و نمایش «هوراشیو» با بازیگرى او، در فروردین امسال رکورد فروش نمایش هاى عمارت نوفل لوشاتو را شکست.

سام کبودوند نیز که بازیگرى در آثار کارگردان هاى مطرح تئاتر مثل حمید آذرنگ و علیرضا کوشک جلالى را به عهده داشته، اخیرا با نمایش هاى تحسین شده و پرفروش «بانوى آواز خوان» اثر علیرضا کوشک جلالی و «وقتى خروس غلط مى خواند» اثر علی شمس، روى صحنه بوده است.

نیکى مظفرى نیز که از سال ٩١ در تئاتر با کارگردانان مهمى چون «حسین پاکدل»، «ایوب آقاخانى»و «هادى مرزبان» همکارى داشته ، اخیرا به همراه «فرمان فتحعلیان»، در نمایش پر فروش «قدم زدن با اسب» اثر مسعود شاه محمدى ایفاى نقش کرده است.

المیرا دهقانى، جوان ترین بازیگر این نمایش نیز همکارى با کارگردان هاى مهم تئاتر مثل محمد یعقوبی، رضا ثروتی و همایون غنی‌زاده را در کارنامه خود دارد.

داود بنى اردلان، کارگردان این اثر نیز، کارگردانى نمایش هاى موفق و پروفروش«دوباره اون آهنگو بزن سام»
نوشته وودى آلن و «مکاشفات شخصى ٢» را به عهده داشته است. این کارگردان تئاتر حالا در تجربه اى متفاوت نمایش‌نامه «نیمه تاریک ماه» را بر اساس فیلمنامه فیلم ایتالیایى «غریبه هاى کامل» اثر پائولو جنووس به نگارش در آورده تا از ٢۴ مهر ماه در سالن حافظ روى صحنه ببرد.

عوامل دیگر نمایش نیمه تاریک ماه عبارتند از:
دستیار اول کارگردان: ایمان یزدى، مجرى طرح: لیلا جعفرى، مدیر تولید: نیما محبى، مدیر صحنه: علیرضا ملک محمودى، طراح لباس: ندا سرمه، مجری دکور: موسسه تخصصی و طراحی و ساخت کِوازینگو، طراح صحنه: پریشاد مستوفى، موسیقى: عرفان فرشى زاده، مدیر رسانه و مشاور تبلیغات: فرنوش آباء، عکاس: شیرین جهان زاده، فیلمبردارى پشت صحنه:پن استودیو، گرافیست: نیما فراهانى، گرافیست مجازى: شایان بابایى.

پایان پیام/

hotnewsفرهنگ و هنر4 سال پیش • dahio.com • 43



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها