2020 C-HR

قیمت و مشخصات تویوتا C-HR 2020

این کراس اوور جمع و جوربا یک سری تغییرات کوچک در قسمت های بدنه و اضافه کردن پیشرانه هیبریدی ان قرار است در ترکیب خودروهای تویوتا در استرالیا قرار بگیرد.

2020 C-HR

تویوتا به دنبال قدم های قبلی اش در اضافه کردن خط تولید خودروهای هیبریدی تویوتا کمری ، تویوتا کرولا و خودروی سایز بزرگ راوو۴ ، اکنون خط تولید هیبریدی تویوتا C-HR را نیز به محصولاتش اضافه کرده است.

در نگاه اول شاهد تغییرات کوچکی در نمای بیرونی این خودرو می شویم ، سپر های جلو و فرم چراغ های LED جلو در مدل ۲۰۲۰ اصلاح شده اند.

در مدل های استاندارد این خودرو چرخ های ۱۷ اینچی استفاده شده است که در نسخه های بالاتر و این خودرو یعنی C-HR Koba به اندازه ۱۸ اینچی تغییر چیدا می کنند.

2020 C-HR

در قسمت داخلی تویوتا سیستم نمایشگر ۶٫۱ اینچی قبلی خود را با یک نمایشگر ۸ اینچی که به سیستم های Apple CarPlay و Android Auto مجهز شده است جایگزین کرده است.

قیمت ها کمی افزایش پیدا کرده اند نسخه C-HR دیفرانسیل جلو که مجهز به سیستم انتقال قدرت CVT می باشد اکنون از مقدار پایه ۲۹٫۵۴۰ دلار شروع می شود و نسخه گیربکس دستی ان نیز فعلا قیمتی برایش مشخص نشده است.

مدل چهار چرخ متحرک این خودرو با ۲۰۰۰ دلار افزایش به فروش خواهد رسید.

پیشرانه

همانند گذشته C-HR از یک پیشرانه ۱٫۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر که قادر است ( ۸۵ کیلو وات قدرت )  و ۱۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند استفاده می کند.

2020 C-HR

مصرف سوخت این خودرو برای مدل های ۲WD 6.4 لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر و برای مدل های AWD 6.5 لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

بر خلاف سایر خطوط اصلی مدل تویوتا با تریم های هیبریدی چندگانه ، مدل Koba 2WD تنها مدل C-HR است که (در حال حاضر) با گزینه هیبریدی بنزینی-برقی موجود است و در کنار مدل های بنزینی Koba 2WD و AWD قرار دارد.

سیستم هیبریدی به کار رفته همان سیستم ۱٫۸ لیتری است که در مدل های تویوتا کرولا مشاهده می شود.

موتور بنزینی قادر است به تنهایی ۷۲ کیلو وات قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند اما زمانی که با موتور الکتریکی ترکیب می شود قدرتش افزایش پیدا می کند و به ۹۰ کیلو وات می رسد. مصرف سوخت هم با مقداری کاهش به عدد ۴٫۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می رسد.

امکانات

تجهیزات استاندارد که بر روی تویوتا C-HR نصب هستند شامل صندلی های اسپرت ، فرمان اسپرت با روکش چرم ، ایینه های داخلی دیجیتال ، ایینه های جانبی تاشو مجهز به گرمکن ، چراغ های جلو خودکار ، کنترل اب و هوای منطقه دوگانه ، برف پاکن های مجهز به سنسور باران و ترمز پارک برقی.

در کنار قابلیت های ذکر شده تلفن های هوشمند ، این خودرو همچنین دارای سیستم سرگرمی دارای رادیو AM / FM ، اتصال بلوتوث ، تشخیص صدا داخلی ، پیمایش ماهواره ای با ترافیک زنده SUNA و صدای شش بلندگو است.

2020 C-HR

فناوری ایمنی این خودرو شامل هفت کیسه هوا ، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده ، دوربین های عقب ، کروز کنترل تطبیقی همه سرعته ، سنسور های نقطه کور و هشدار ترافیک در قسمت های کناری ، سیستم هشدار خروج از خط و دستیار کمک راننده و سنسور های پارک جلو وعقب است.

مدل C-HR Koba  مجهز به سیستم های ورود بدون کلید ، دید ۳۶۰ درجه ، روکش های داخلی چرم صندلی های برقی جلو مجهز به گرم کن هستند که علاوه بر امکانات نسخه های معمولی شامل این سیستم ها نیز می شوند. از نظر قیمت نیز این مدل کمی گران تر از مدل پایه عرضه خواهد شد

قیمت C-HR 2020

دلار C-HR 2WD petrol CVT _ 29.450

دلار C-HR AWD petrol CVT_ 31.540

دلار Koba 2WD petrol CVT _ 33.940

دلار Koba AWD petrol CVT _ 35.940

دلار Koba 2WD hybrid CVT _ 36.440

منبع : caradvice

نوشته قیمت و مشخصات تویوتا C-HR 2020 هیبریدی اولین بار در اروند پلاک | مجله حرفه ای خودرو . پدیدار شد.

hotnewsخودرو4 سال پیش • dahio.com • 239



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها