benz

مرسدس به دلیل کمبود قطعات می تواند تولیدات کارخانه الاباما را متوقف کند و این کارخانه را تعطیل کند. به دلیل پخش شدن ویروس کوید _ ۱۹ در سرتاسر کره زمین این کمپانی به منظور حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از بسته شدن خط تولید این کمپانی مدت زمان شیفت های کارکنان را به ۶ شاعت در روز کاهش داده است. بر اساس گزارش های منتشر شده توسط کمپانی مادر مرسدس بنز این کمپانی برای مقابله با این خطر و حفظ سلامت کارکنان باید کارخانه الاباما را که محصولاتی چون کلاس GLE- و GLS را تولید می کند تعطیل کند.

benz

مرسدس

تولیدات این کارخانه در حال حاضر در حال انجام است و تامین قطعات ان از راه های مطمئن به طور مداوم توسط مسئولین بررسی می شود و ایمنی کارکنان در اولویت اهداف این کمپانی قرار گرفته است.

benz

در ۱۷ مارس  دایملر اعلام کرد که به دلیل شیوع COVID-19 به مدت دو هفته اکثریت تولید در اروپا را به حالت تعلیق درمی اورد. وی همچنین افزود در مورد خطرات ابتلای این ویروس برای حفظ سلامت کارکنان برگزاری جلسات گروهی را به حداقل رسانده ایم و کلیه سفرهای کاری را نیز به حالت تعویق دراورده ایم. همچنین اقدامات لازم برای کاهش قرار گرفتن اعضای این کمپانی در معرض این ویروس به طور جدی در حال انجام است و به صورت متوالی بخش های کختلف این کمپانی تمیز و گند زدایی می شود.

benzمرسدس همچنین برای کمک به نمایندگی هایش در ایالات متحده مبالغی را به انها پرداخت می کند حتی زمانی که تعداد خودروهای فروخته شده از میزان سهمیه انها کمتر باشد.

نیسان

کمپانی خودروسازی نیسان نیز تولیدات خود در ایالات متحده را تا ۶ اوریل به تعویق انداخت. این کمپانی نیز مانند سایر شرکت ها که تولیدات خود را متوقف کرده اند تولیدات خود را از ۲۰ مارس تا ۶ اوریل ۲۰۲۰ به تعویق انداخت. کارخانجات نیسان در ایالات متحده واقع در  Smyrna ، تنسی ، کانتون و میسیسیپی محل هایی برای ساخت اکثر وسایل نقلیه این کمپانی هستند از سدان Altima گرفته تا وانت Titan .

benzبا توجه به گزارشات این کمپانی بخش هایی از این کمپانی که هیج موردی از ابتلای کارکنان ان به این ویروس ثبت نشده است به فعالیت خود ادامه می دهند .

پخش شدن این ویروس تا اوایل ماه گذشته صنعت خودروسازی را تحت تاثیر قرار داده است بطوری که نمایشگاه اتومبیل ژنو بر اثر همین مسئله لغو شده است و نمایشکاه اتومبیل ۲۰۲۰ نیویورک نیز با به تعویق انداختن برگزاری اش به ماه اگوست موکول شده است.

benzچندین شرکت خودروساز نیز همانند مرسدس و نیسان تولیدات خود را تا دو هفته به تعویق انداخته اند. برخی از برندها مانند فورد ، هیوندای و جنسیس برای تسکین این درد اقتصادی برای خریدران تخفیف هایی را در نظر گرفته اند.

تاثیر این ویروس فقط به صنعت خودروسازی ایالات متحده محدود نمی شود و بسیاری از کمپانی های اروپایی نیز درگیر این مسئله شده اند. با توجه پیشرفت این ویروس و پخش شدن ان و افزایش شمار افراد مبتلایان این تعطیلی های پی در پی می تواند تاثیرات زیان باری بر روی اقتصادهای این کشورها بگذارد.

منبع : Motor1

نوشته مرسدس و نیسان درصدد تعطیلی تعدادی از کارخانه های خود اولین بار در اروند پلاک | مجله حرفه ای خودرو. پدیدار شد.

hotnewsخودرو4 سال پیش • dahio.com • 51



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها