به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا تابش، طی احکامی، جمال امید، محمد حمیدی‌مقدم، رائد فریدزاده، فرزاد اژدری و حامد سلیمان‌زاده را به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، انتخاب کرد.

هیات انتخاب فیلم‌های بخش بین‌الملل کار خود را آغاز کرده و طبق مقررات ذکر شده در فراخوان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، از میان آثار متقاضی حضور در این بخش از هر کشور غیر ایرانی، حداکثر ٢ فیلم و از کشور ایران حداکثر ٣ فیلم را که تولید آنها نباید قبل از سال ٢٠١٧ باشد، انتخاب خواهند کرد.

رائد فریدزاده، دبیر شورای بین‌الملل سینمای ایران و معاون بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی است که سوابقی چون همکاری با انجمن سینمای جوانان و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و عضو هیئت علمی دانشگاه را داراست.

جمال امید، سرپرست فیلمخانه، مدیر برنامه‌ریزی و اجرایی جشنواره فیلم فجر، مدیرعامل موزه سینما و مورخ و پژوهشگر سینمای ایران است که کتاب‌های بسیاری را در این زمینه منتشر کرده است.

حامد سلیمان‌زاده، منتقد، مدرس دانشگاه و پژوهشگر سینما، مدیر بین‌الملل سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مدیر بین‌الملل بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران و عضو هیات داوری چندین جشنواره‌ بین‌المللی بوده است.

فرزاد اژدری، کارشناس ارشد سینما، کارگردان و نویسنده سینمای کودک، مدرس سینما در جهاد دانشگاهی و انجمن سینمای جوانان، دبیر اجرایی و عضو هیات‌های انتخاب و داوری در جشنواره فجر و کودک از سال‌های ٨۵ تا ٩۵، عضو هیات انتخاب بیست و سومین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، عضو هیات انتخاب بخش بین‌الملل و مدیر دبیرخانه دوره سی ام و سی و یکم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بوده است.

محمد حمیدی‌مقدم، کارشناس ارشد سینما از دانشکده سینما و تئاترِ دانشگاه هنر، تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیون، تهیه‌کننده و کارگردان برنامه‌های سینمایی «سینما٢»، «سینما١» و «سینما۴» و برنامه تلویزیونی «مستند۴» و مدیر بین‌الملل جشنواره مقاومت در سال ١٣٩١ بوده است و همکاری با بیش از ١٠ جشنواره و رویداد سینمایی را در کارنامه خود دارد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ٢٨ مرداد (همزمان با عید سعید غدیر خم) تا ۴ شهریور ١٣٩٨ مصادف با ١٩ تا ٢۶ آگوست، به دبیری علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد.

۵۷۵۷

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 208

برچسب‌ها

, ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها