به گزارش بخش اقتصادی سایت ، انوشیروان محسنی بندپی درباره جزئیات بسته حمایتی برای اقشار مختلف جامعه گفت: طی دو ماه گذشته بحث‌های مختلفی در خصوص مکانیزم‌ حمایت از اقشار مختلف جامعه در قالب کالاکارت، سبد غذایی یا کوپن الکترونیک در سطح دولت انجام شد.

پیشنهاد ما:  تلاش بانک‌ها برای جذب سپرده‌ها به هر قیمتی

وی افزود: در نهایت جمع بندی به این صورت شد که حمایت اجتماعی به صورت سبد کالایی از اقلام مورد نیاز و اساسی جامعه باشد به این ترتیب که مبلغی در چند نوبت به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره جمعیت تحت پوشش دریافت سبد کالا گفت: تلاش کردیم تا شناسایی جامعه برخوردار از این حمایت اجتماعی با بیشترین ضریب اطمینان باشد.

بندپی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده افراد دارای درآمد کمتر از ۳ میلیون در ماه مشمول این حمایت اجتماعی می شوند که تلاش کردیم این خانوارها را با ضریب اطمینان بالا شناسایی کنیم.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارشناسان و گروه‌های آماری در حال بررسی گروه‌های مختلف جامعه هستند تا نهایتا در روز یکشنبه عصر در نشست هیأت دولت افراد برخوردار، میزان مبلغ و دفعات شارژ اعتبار کارت‌های بانکی تا پایان سال، مشخص و نهایی شود.

وی گفت: با توجه به اینکه منابع مورد نیاز برای این حمایت اجتماعی مشخص شده است، باید بر اساس تعداد نوبت شارژ کارت ها و تعداد جمعیت برخوردار به نسبت منابع اقدام شود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: مبلغی که در کارت بانکی سرپرستان خانوار در قالب حمایت اجتماعی واریز می شود، به صورت نقدی قابل برداشت نیست و صرفا برای تامین اقلام اساسی سبد کالایی قابل هزینه است.

بندپی درباره معیارهای شناسایی خانوارهای برخوردار از سبد حمایتی گفت: طبق تصمیمات گرفته شده علاوه بر افراد تحت پوشش کمیته امام (ره)، سازمان بهزیستی و نهادهای حمایتی، بیمه شدگان تامین اجتماعی با حقوق کمتر از ۳ میلیون تومان و مستمری بگیران نیز مشمول این حمایت اجتماعی می شوند.

پیشنهاد ما:  چه کسانی سبد کالای ۱۳۰ هزار تومانی دولت را می‌گیرند؟

وی گفت: همچنین ممکن است اقشار نیازمندی وجود داشته باشند که پیش از این شناسایی نشدند و تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نباشند که این گروه از جامعه نیز مشمول دریافت سبد کالا خواهند شد.

نوشته نحوه توزیع سبد کالایی دولت اعلام شد اولین بار در پدیدار شد.

مشاهده لینک نحوه توزیع سبد کالایی دولت اعلام شد

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 373



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها