به گزارش خبرآنلاین استان البرز شهبازی در حاشیه بازدید از دو واحد تولیدی محصولات بهداشتی در شهرک سیمین دشت فردیس گفت: دانشگاه علوم پزشکی البرز مامور به نظارت و رصد بر شبکه توزیع دارو پخش شد تا ساماندهی در این موارد صورت گیرد. عصر امروز از بازدید کرد .
استاندار البرز ادامه داد: به طور حتم رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، نسبت به بسیج شبکه توزیع اقدام می کند تا تولیدات این شرکت ها به شکل فوری در اختیار مردم قرار گیرد.
شهبازی با اشاره به اینکه طبق گزارش رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، در این دو روز اخیر شیوع بیماران مبتلا به کرونا ویروس رشد چشمگیری نداشته است افزود: تعداد زیادی از کسانی که در بیمارستان های استان بستری بودند ترخیص شدند.
وی اضافه کرد: در بیمارستان امام علی (ع) کار تست کرونا با کیت هایی که از وزارت بهداشت ارسال شده، دنبال می شود و نتیجه تا حداکثر پنج ساعت اعلام می شود.
وی گفت: چند دارو برای درمان کرونا اکنون مورد استفاده قرار می گیرد که بر اساس گزارش ارائه شده از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی، خوشبختانه موثر بوده است.
شهبازی افزود: توصیه های زیادی صورت گرفته و مقرر شد که اجتماعات و جلسات غیر ضرور جلوگیری شود و به فرمانداران ماموریت داده شد که دستگاه هایی که مرتبط هستند با قرارگاه ساماندهی مقابله با کرونا استان که همه به رصد و نظارت بپردازند و نیازهای مردم به وفور در بازار یافت شود.
وی اضافه کرد: از مجموعه کادر بیمارستان ها و مراکز درمانی استان که در خط مقدم مبارزه برای سلامت مردم هستند، قدردانی می کنم.
شهبازی گفت: اکنون در ۴۲۰ داروخانه استان اقلام ضدعفونی کننده و ماسک به اندازه کافی با نظارت علوم پزشکی در حال توزیع است، همچنین این امر برای مراکز بهداشتی روستایی نیز پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه برای تامین الکل مورد نیاز نیز با چند استان کشور وارد گفتگو شدیم و این امر هماهنگ شده است، افزود: در این مسیر اگر جایی قصور و کوتاهی صورت گیرد به طور حتم برخورد قانونی خواهیم داشت.

48

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 15

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها