هنگام انتخاب مکانی مناسب برای اقامت در تهران درنظر داشته باشید که ترافیک  در اکثر نقاط شهر سنگین است . سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که به مراکزی که قصد بازدید آنها را دارید، نزدیک باشد یا دسترسی مناسبی به خطوط حمل و نقل عمومی داشته باشد. محدوده طرح ترافیک نیز می تواند گردش های شهری را با مشکل مواجه کند.

هتل های ارزان قیمت تهران

مسافرخانه ها و هتل های یک یا دو ستاره در تهران بسیارند که برخی از آنها نسبت به قیمتی که دارند، امکانات مناسبی نیز عرضه می کنند.

  1. هتل ثامن : هتل یک ستاره ثامن در خیابان امیرکبیر و در نزدیکی ایستگاه متروی ملت قرار دارد. هتل در سال ۹۳ بازسازی شده و امکانات آن شامل صندوق امانات، تلویزیون، کافی شاپ، تاکسی سرویس، لاندری، اینترنت، صبحانه، یخچال و امکانات پخت و پز است. اقامت در هتل برای کودکان زیر پنج سال رایگان و برای بازه سنی پنج تا دوازده سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بهاست.هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.
  2. هتل آراد : هتل تک ستاره آراد در ابتدای خیابان شهید مطهری و در نزدیکی میدان ولیعصر قرار دارد. امکانات هتل شامل کافی شاپ، آسانسور، تاکسی سرویس، تلویزیون، اینترنت، خدمات بیدارباش، پارکینگ، لاندری ،صبحانه و یخچال است. اقامت برای کودکان زیر دو سال رایگان و برای بازه سنی دو تا پنج سال نیم بهاست.هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.
  3. هتل آپارتمان رازی : این هتل تک ستاره در خیابان انقلاب و در نزدیکی پارک دانشجو قرار گرفته است. امکانات آن شامل آسانسور، صندوق امانات، تلویزیون، اینترنت،صبحانه، یخچال و امکان پخت و پز است. اقامت برای کودکان زیر پنج سال در این هتل رایگان است. هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.
  4. هتل الیان : هتل تک ستاره الیان در خیابان امیر کبیر واقع شده است . این هتل سال ۹۴ بازسازی شده و امکانات آن شامل تلویزیون، شبکه پخش فیلم، صندوق امانات، کافی شاپ، تاکسی سرویس، خدمات واکس کفش، لاندری، اتاق تلفن، مینی بار، اینترنت، خودپرداز، صبحانه و یخچال است. اقامت برای کودکان زیر سه سال در این هتل رایگان است. هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.
  5. هتل آسیا : هتل تک ستاره آسیا در خیابان ملت و در نزدیکی ایستگاه مترو ملت واقع شده است. این هتل که از قدیمی ترین هتل های تهران به شمار می رود در سال ۹۴ باز سازی شده و امکانات آن شامل اینترنت، تلویزیون، یخچال، صبحانه ، کافی شاپ و تاکسی سرویس است. هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.
  6. هتل گلستان: هتل تک ستاره گلستان در خیابان حافظ نزدیک به میدان حسن آباد قرار دارد. مزیت این هتل نزدیکی به بازار و موزه های ایران و کاخ گلستان و چند مرکز تخصصی درمانی است . امکانات هتل شامل تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات اداری، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، خدمات بیدارباش، پارکینگ، لاندری، اینترنت، صبحانه و یخچال است.اقامت در هتل برای کودکان زیر شش سال رایگان و برای بازه سنی شش تا یازده سال نیم بهاست. هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.
  7. هتل مهر : هتل تک ستاره مهر در خیابان امیرکبیر و در نزدیکی میدان بهارستان قرار دارد. هتل در سال ۸۱ افتتاح و در سال ۹۱ بازسای شده است. امکانات آن شامل : تاکسی سرویس، تلویزیون، آسانسور، خدمات اداری، صرافی، خدمات تور، لاندری، صبحانه و یخچال است. اقامت برای گروه سنی زیر پنج سال رایگان و برای بازه سنی پنج تا ده سال نیم بهاست. هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.
  8. هتل خیام : هتل دو ستاره خیام در میدان بهارستان و در نزدیکی خیابان امیرکبیر قرار گرفته است. نزدیکی به بازار و ترمینال اتوبوس شهری میدان امام خمینی از ویژگی های خاص این هتل است.  هتل در سال ۹۵ بازسازی شده و امکانات آن شامل : آسانسور، صندوق امانات، خدمات اداری، کافی شاپ، تاکسی سرویس، خدمات تور، پارکینگ، اینترنت، دستگاه واکس کفش،تلویزیون، صبحانه و یخچال است. اقامت در این هتل برای کودکان زیر شش سال رایگان بوده و برای بازه سنی شش تا هشت سال نیم بهاست. هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

هتل های قیمت مناسب تهران

  1. هتل شهریار : هتل دو ستاره شهریار در میدان امام خمینی و در نزدیکی ایستگاه مترو سعدی قرار گرفته است. هتل در سال ۹۶ بازسازی شده و امکانات آن شامل : آسانسور، صندوق امانات، خدمات اداری،کافی شاپ، صرافی، دستگاه واکس کفش، خدمات بیدارباش، تلویزیون، لاندری، اینترنت، صبحانه و یخچال است. اقامت در هتل برای کودکان زیر پنج سال رایگان بوده و برای بازه سنی پنج تا هفت سال نیم بهاست.هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.
  2. هتل بلوط: هتل سه ستاره بلوط در ولنجک و در نزدیکی باغ گیاه پزشکی تهران قرار گرفته است. این هتل که درسال ۹۵ افتتاح شد به کاخ نیاوران، سعد آباد و نمایشگاه بین المللی تهران دسترسی آسان دارد.

امکانات هتل به شرح زیر است : آسانسور، فروشگاه، خدمات اداری، کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن ورزشی ، جکوزی، دستگاه واکس کفش، فضای سبز،  اینترنت، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، لاندری ، صبحانه ، یخچال، امکانات پخت و پز و مینی بار. اقامت برای کودکان زیر پنج سال رایگان است.

  1. هتل ساسان: هتل دو ستاره ساسان در خیابان شریعتی و در نزدیکی خیابان انقلاب قرار دارد. هتل در سال ۹۵ بازسازی شده و شامل امکانات زیر است : آسانسور، کتابخانه،آژانس مسافرتی، خدمات اداری، تاکسی سرویس، گشت شهری،صرافی،خودپرداز، لاندری، اینترنت، تلویزیون،صبحانه و یخچال. اقامت در این هتل برای کودکان زیر هفت سال رایگان و برای بازه سنی هفت تا ده سال نیم بهاست.
  2. هتل مینا: هتل دو ستاره مینا در میدان هفت تیر و در نزدیکی چهارراه سمیه قرار گرفته است و به ایستگاه متروی طالقانی دسترسی آسان دارد. هتل در سال ۹۳ بازسازی شده و شامل امکانات زیر است: آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، خدمات اداری، تاکسی سرویس، صرافی، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط،تلویزیون، اینترنت، لاندری، صبحانه و یخچال است. اقامت کودکان زیر پنج سال در این هتل رایگان است.هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.
  3. هتل هالی : هتل سه ستاره هالی در خیابان نجات الهی و در نزدیکی میدان ولیعصر واقع شده است. هتل در سال ۹۵ بازسازی شده و امکانات آن شامل : آسانسور، صندوق امانات، خدمات اداری، کافی شاپ، تاکسی سرویس، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، تهیه بلیط، خدمات بیدار باش، پارکینگ، لاندری، اینترنت، صبحانه و یخچال  است. اقامت برای کودکان زیر سه سال رایگان و برای بازه سنی سه تا هشت سال نیم بهاست.هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

لیست هتل های نزدیک میدان آزادی و خیابان ولیعصر را اینجا ببینید .

هتل های لوکس و 5 ستاره

1- هتل ارم: هتل چهار ستاره ارم در میدان ونک و در نزدیکی باغ کتاب تهران قرار گرفته است. این هتل که در سال ۹۶ بازسازی شده شامل امکانات زیر است :‌ صبحانه، بالکن، یخچال، تلویزیون، اینترنت، آسانسور، آتلیه، خدمات اداری، چایخانه سنتی، رستوران بام ، کافی شاپ، فضای سبز، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، پارک کودک، استخر، سونا، جکوزی، زمین ورزشی، سالن ورزشی، آرایشگاه، پارکینگ، خدمات بیدار باش، شبکه پخش فیلم، تهیه بلیط و لاندری. اقامت برای کودکان زیر پنج سال در این هتل رایگان است.

2- هتل اسپیناس پالاس : این هتل پنج ستاره در سعادت آباد و در نزدیکی بزرگراه یادگار امام قرار دارد. هتل در سال ۹۴ افتتاح شده و چشم انداز برخی اتاق های آن کوه است.

3- هتل انقلاب : هتل چهار ستاره انقلاب در خیابان طالقانی و در نزدیکی ولیعصر قرار گرفته است. این هتل که زیرگروه مجموعه هتل های پارسیان است در سال ۹۴ بازسازی شده و شامل امکانات زیر است : آسانسور، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، خدمات اداری، مرکز خرید، کافی شاپ، تاکسی سرویس، کافی نت، سالن ورزشی، آرایشگاه، خدمات تور، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، پارکینگ، استخر، سونا، ماساژ، خدمات بیدار باش، خدمات ویژه معلولین، تهیه بلیط ، لاندری، صبحانه و یخچال. اقامت برای کودکان زیر سه سال در این هتل رایگان بوده و برای بازه سنی سه تا هشت سال نیم بهاست. هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

4- هتل استقلال: هتل پنج ستاره استقلال در تقاطع بزرگراه چمران و ولی عصر قرار دارد. هتل در سال ۷۹ بازسازی شده و چشم انداز برخی از اتاق های آن کوه است.  خدمات هتل شامل: آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، آتلیه، آژانس مسافرتی، خدمات اداری، مرکز خرید، رستوران بام، کافی شاپ، تاکسی سرویس، صرافی، کافی نت، فضای سبز، زمین تنیس، استخر،سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، زمین ورزشی، سالن ورزشی، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، لاندری، اینترنت، صبحانه و یخچال است . اقامت در این هتل برای کودکان زیر هفت سال رایگان است.

5- هتل هما:‌ هتل پنج ستاره هما در خیابان ولیعصر و در نزدیکی میدان ونک واقع شده است. هتل در سال ۵۱ تأسیس شده است و امکانات آن شامل : آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، آتلیه، آژانس مسافرتی، خدمات اداری، مرکز خرید، رستوران بام، کافی شاپ، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، اتاق سیگار، صرافی، کافی نت، فضای سبز، زمین تنیس، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، خدمات پزشکی، زمین ورزشی، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، پارکینگ، خودپرداز، تهیه بلیط ، لاندری، صبحانه، یخچال ، بالکن و آب رایگان است . اقامت در این هتل برای کودکان زیر هفت سال رایگان است.

6- هتل آزادی: هتل پنج ستاره آزادی در بزرگراه شهید چمران تقاطع اوین و در نقطه تلاقی شاهراه های اصلی شهر و از نظر دسترسی در بهترین شرایط قرار دارد. امکانات هتل شامل: پارکینگ، تاکسی سرویس، اجاره ماشین، خدمات تور، اتاق سیگار، اتاق عایق صوتی، قنادی، مرکز تجاری، اینترنت، تلویزیون، ماهواره، گشت نیم روزی، رستوران بام، کافی نت، کافی شاپ، استخر روباز و سربسته، سونای خشک و بخار، جکوزی، اسپا، پینگ پنگ، سالن ورزشی، آرایشگاه مردانه، خودپرداز، خدمات ویژه معلولین، لاندری، اتاق عقد، صندوق امانات، سالن همایش و … می باشد.اقامت برای کودکان زیر سه سال رایگان است.

منبع : رهی نو

2121

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 82



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها