hyundai-veloster

هیوندای مدل N Performance Veloster خود را به صورت تقویت شده در نمایشگاه SEMA لس انجلس ۲۰۱۹ به نمایش در می اورد. این خودرو که برروی نسخه Veloster N ساخته شده است.

مشخصات خودرو

هیوندای سیستم های ترمز این خودرو را تقویت کرده است، لاستیک های پیرلی P-Zero این خودرو روی رینگ های ۱۹ اینچی قرار گرفته اند. ترمزهای جلو شامل کالیپرهای ۶ پیستونی و دیسک ۱۵ اینچی و ترمزهای عقب شامل کالیپرهای ۴ پیستونی و دیسک ۱۴٫۲ اینچی هستند. دیسک های استفاده شده در این خودرو ۱٫۴ و ۱٫۸ اینچ نسبت به مدل قبلی بزرگتر هستند.

پیشرانه

پیشرانه این خودرو به احتمال زیاد بدون تغییر باقی مانده است و هیوندای نیز در این مورد مطلبی منتشر نکرده است. پیشرانه استاندارد قبلی یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ است که قادر است ۲۵۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۶۰ پوند – فوت را تولید کند. این نیروی تولید شده توسط یک گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. بسته های تقویتی ارائه شده برای این خودرو می توانند نیروی تولیدی را تا ۲۷۵ اسب بخار افزایش بدهند ولی مقدار گشتاور ثابت می ماند. دراین خودرو از سیستم اگزوز کاپریستو ( Capristo ) استفاده شده است و از ترمزهای جدیدتری نسبت به مدل قبلی بهره می برد.

نمای ظاهری

در نمای ظاهری هیوندای با استفاده از اسپویلرعقب، کاپوت جدید همراه با ورودی هوا و استفاده از تریم دو رنگ در ایینه ها ورودی هوا و رکاب خودرو ظاهری خشن تر به این خودرو بخشیده است.

hyundai-velosterطراحان هیوندای سیستم های تعلیق این خودرو را نیز مورد بازبینی قرار داده اند و از سیستم تعلیق Extreme Racing و فنرهای H&R در این خودرو استفاده شده تا به کمک میله های ضد چرخش Daewon Steel و میله های مستحکم کننده در قسمت جلو خودرو و عقب سواری بهتر و کابینی ایرودینامیک تر برای این خودرو فراهم کنند.

نمای داخلی

در قسمت داخلی نیز ولستر از صندلی های اسپرت Sabelt ، دسته تعویض دنده الومینیومی و سیستم روشن و خاموش کردن دکمه ای موتور بهره می برد. در نمای داخلی نیز از رنگ نارنجی برای ایجاذ تغییرات در کابین استفاده شده است و قسمت های فیبر کربنی و چرم در کابین دیده می شود که به لیست تغییرات این خودرو اضافه می شود.

hyundai-velosterسالانه نمایشگاه های اتومبیل زیادی برکزار خواهند شد اما در بین تمامی این ها نمایشگاه خودروی SEMA با دیگر نمایشگاه ها فرق می کند. ان هم به دلیل حضور برند های قدرتمند و پر ابهت در این نمایشگاه است که در سایر نمایشگاه ها کمتر شاهد ان هستیم.  این خودروها در بیشتر مواقع توسط برندهای معتبر تیونینگ خودرو بهینه‌سازی شده‌‌اند و نسخه‌های بسیار پیشرفته‌تر از مدل‌های معمولی به‌حساب می‌آیند. در نتیجه علاقه‌مندان تیونینگ نیز به نمایشگاه خودروی SEMA توجه بیشتری نشان می‌دهند.

این نمایشگاه ماه اینده برگزار خواهد شد و این خودرو در انجا برای اولین اولین بار به نمایش در می اید و قیمت و اطلاعات تکمیلی تر توسط هیوندای منتشر خواهد شد.

منبع : motor1

نوشته هیوندای Veloster جدید را به نمایشگاه SEMA می اورد اولین بار در اروند پلاک | مجله حرفه ای خودرو . پدیدار شد.

hotnewsخودرو4 سال پیش • dahio.com • 72



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها