الکل اتیلیک (اتانول) به وسیله واحدهای صنعتی با منشاء گیاهی تولید و در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، بهداشتی، آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 الکل، اکتان افزاست به همین دلیل در کشورهای دنیا با بنزین مخلوط و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
افزودن ۱۰ درصد اتانول به بنزین باعث افزایش اکتان و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری  در نشست با مدیرعامل این شرکت بخش خصوصی با اعلام آمادگی برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای احداث این واحد تولیدی، اظهار داشت: این استان در راستای رونق تولید و فراهم سازی زیرساخت‌ها برای توسعه فعالیت‌های تولیدی آماده همکاری و تعامل است.

اقبال عباسی ادامه داد: ویژگی‌های منحصربه فرد و مطلوب این استان سبب شده تا سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی متعددی برای راه‌اندازی کسب و کار و ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی اعلام آمادگی کنند و بی‌شک این تعامل دو طرفه می‌تواند در رونق اشتغال و به کارگیری جوانان توانمند و تحصیلکرده این استان موثر واقع شود.

وی با اشاره به تدابیر دولت در راستای تقویت بخش خصوصی و هموار سازی فرایند سرمایه‌گذاری، تصریح کرد: توسعه‌یافتگی جوامع با اکتفا به منابع و امکانات دولت به راحتی محقق نمی‌شود بلکه بخش خصوصی با همراهی خود می‌تواند در تحقق این مهم یاری‌گر دولت باشد.

سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز در این نشست افزود: چهارمحال و بختیاری به دلیل اینکه از منابع آبی و آب و هوای مطبوع و موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است جاذبه زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد.

آرش ارشادی تصریح کرد: این شرکت بخش  خصوصی تلاش دارد تا با استفاده از غلات الکل اتانول تولید کند که آلایندگی برای محیط زیست نداشته باشد.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این واحد تولیدی برای ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر اشتغالزایی می‌شود.

گفتنی است ، در سالجاری تعدادی از هیات‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در این استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

در حوزه سرمایه‌گذار خارجی نیز طی سال‌های گذشته ۶ طرح بزرگ صنعتی با حدود ۵۲ میلیارد ریال سرمایه ثابت با حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان راه‌اندازی شده است.

46

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 57



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها