وب سایت “دور و نزدیک” بدلیل ویژگی های خاصی که دارد به عنوان یکی از محبوب ترین سایت های خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و خرید اینترنتی بلیط قطار شناخته می شود.

مزایای خرید بلیط هواپیما از سایت دور و نزدیک

علاوه بر تمامی امتیازات خرید اینترنتی مشابه سایر سایت ها از جمله صرفه جویی در زمان و پرداخت ریالی، سایت دور و نزدیک ویژگی های خاص زیر را دارا می باشد .

1. نرخ های ویژه و رقابتی بلیط هواپیما به مقاصد خارجی و داخلی

2. قلک پس انداز به گونه ای که شما می توانید در خرید های خارجی خود با کسب امتیاز مبالغی در قلک خود پس انداز نمایید .

3. آسانی کارکردن با وب سایت و اپلیکیشن

4. تنوع محصولات به دلیل ارتباط همزمان با چندین فراهم آورنده داخلی و خارجی

5. وجود تیم پشتیبانی حرفه ای برای تسهیل نیاز های مشتریان

راهنمای خرید بلیط هواپیما از سایت دور و نزدیک

شما می توانید در این سایت معتبر به راحتی هرچه تمام تر بلیط هواپیما خود را انتخاب نمایید . کافی است در قسمت پرواز داخلی و خارجی فرودگاه یا شهر مبدا و همچنین مقصد خود را انتخاب نموده . نوع پرواز را نیز مشخص کرده و تاریخ سفر رفت و برگشت را نیز در معلوم فرمایید. سپس مشخص کنید که چه نوع بلیطی می خواهید.

یکی امتیازات سایت دور و نزدیک تنوع در انتخاب برای کاربران است. بلیط های انتخابی می توانند فرست کلاس، بیزنسی، عادی یا ارزان قیمت باشند؛ بنابراین شما انتخاب خواهید کرد به چه صورت از پرواز خود لذت ببرید.

در گزینه آخر نیز شما تعداد افراد و مسافران همراه خود را مشخص می کنید. سپس دکمه جستجو را بزنید. مشاهده می کنید که لیستی از انواع پروازهای روز انتخابی در مسیر انتخابی برای شما تهیه می شود و شما می توانید با توجه به زمان پرواز و هواپیمایی دلخواه خود، پرواز دلخواهتان را رزرو کنید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیمای چارتر از سایت دور و نزدیک

معمولا در روز های آخر تعطیلات طولانی مدت برای رفت می توان بلیط های چارتر بسیار ارزان پیدا نمود. به دلیل اینکه حجم عمده این ایام در روز های نخستین تعطیلات برای شروع مسافرت اقدام می نمایند . به طبع اگر شما دیرتر مسافرت خود را اغاز نمایید به دلیل خلوتی بلیط ارزانتری بدست می آورید .

از دیگر فاکتور های مناسب به زمان پرواز و یا مبدأ و مقصد سفرتان بستگی دارد. البته در وب سایت دور و نزدیک تمامی بلیط ها در هر زمانی ارائه میشود. اما این موضوع را نیز در نظر بگیرید که تعداد بلیط ها نیز محدودیت های خاص خود را دارد. پس اگر مسیر سفرتان کم تردد است، می توانید در چند روز آخر یا در روز پرواز بلیط را خریداری کنید. اما اگر مسیر سفر تان همواره پر تردد است یا در ایام خاصی از سال به سر می بریم که مسافران زیادی قصد سفر به مقصد شما را دارند، برای مثال در ایام نوروز یا اعیاد مذهبی در برخی شهرها، شما می توانید از همان روزهای ابتدایی بلیط هواپیمای چارتر را از دور و نزدیک تهیه کنید، تا دچار مشکل نشوید.

https://dooronazdik.com/images/homeSide/mobile.jpg

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

دور و نزدیک ارائه دهنده خدمات جدیدی در حوزه خدمات آنلاین مسافرتی است. ایده تاسیس دورونزدیک در راستای ارائه خدمات آنلاین مسافرتی از قبیل خرید بلیط هواپیما اعم از بلیط خارجی و بلیط داخلی با ارزانترین نرخ و همچنین ارائه خدمات رزرو هتل در حوزه هتل خارجی و هتل داخلی با قابلیت خرید آسان خدمات بوده است.

به همین منظور این مجموعه توانسته است ارزانترین بلیط هواپیما در پرواز های خارجی و پرواز داخلی را برای مسافران خود فراهم آورد. تیم حرفه ای این وب سایت با استفاده از نیروهای متخصص و علاقمند در صنعت گردشگری امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما داخلی و بلیت خارجی و همچنین رزرو آنلاین هتل را به بهترین نحو برای مسافران امکان پذیر کند.

امروز این وب سایت به عنوان اولین انتخاب برای بررسی قیمت بلیط استانبول و رزرو هتل استانبول و سایر شهرهای ترکیه مورد استقبال مسافران قرار دارد.

هدف شرکت دور و نزدیک بر این اصل استوار است که مسافران با خیالی آسوده تمامی نیازهای سفر خود اعم از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل تهیه نمایند و بلیط هواپیما و واچر هتل خود را به صورت آنلاین دریافت نمایند.

ایده اولیه این سایت از آنجا شکل گرفت که مسافرین ایرانی به دلیل نبود روشهای پرداخت بانکی جهانی در ایران برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و خدمات مسافرتی دچار مشکلات فراوان می شدند.با ایجاد این پورتال خدمات مسافرتی شرایطی فراهم گردید تا مسافرین بتوانند از خدمات خرید بلیط هواپیما و همچنین رزرو هتل در سراسر دنیا و هتلهای داخلی با کارتهای شبکه شتاب بهره مند گردند .

خرید آنلاین بلیط قطار

خدمات این مجوعه به خرید بلیط پرواز ها و رزرو هتل ها محدود نمی شود و بخش خرید بلیط قطار در سایت دور و نزدیک محبویت خاصی میان کاربران دارد . به عنوان مثلا اگر قیمت قطار تهران مشهد را در این وب سایت بررسی کنید متوجه تفاوت ویژگی های آن با سایر سایت های این حوزه می شوید.

در انتها توصیه میکنیم برای بررسی و خرید بلیط هواپیما پرواز های داخلی و خارجی و رزرو هتل یا خرید بلیط قطار به وب سایت دور و نزدیک dooronazdik.com مراجعه کنید.

2121

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 73



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها