به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید روح اله هدایت تصریح کرد: ایجاد منطقه ۵ شهرداری اردبیل در سال ۹۶ به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل تصویب شده و در اردیبهشت ۹۷ این منطقه افتتاح شد که  از همان روزهای آغاز فعالیت خود اتمام پروژه‌های نیمه تمام را در دستور کار خود قرار داد.

وی گفت: با توجه به سیاست‌های کلی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل مبنی بر توسعه متوازن مناطق ۵ گانه شهرداری، مدیریت منطقه ۵ نیز در ۸ بلوک فعالیت‌های عمرانی و خدماتی خود را بصورت متوازن در محله‌ها و شهرک‌های حوزه تحت نظر منطقه انجام می‌دهد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اردبیل با اشاره به احصا کمبودها در محله‌های این منطقه بیان کرد: در صدد هستیم کمبودهایی را که مطالبه شهروندان است شناسایی کرده و خدمات شایسته‌ای را به  این همشهریان ارایه دهیم.

هدایت با اشاره به اینکه در سال جاری عملیات عمرانی اعم از زیرسازی، بهسازی، آسفالت ریزی، جدول کشی، پازل چینی و … انجام شده است، افزود: روکش میدان وحدت تا سینا، سینا تا فاطمیون ، اصلاح هندسی میدان فاطمیون با هدف کاهش ترافیک از دیگر پروژه‌های اجرا شده در نیمه اول سال ۹۷ بوده است.

وی همچنین  از آسفالت ریزی، جدول کشی و بهسازی معابرهای اصلی و فرعی این منطقه خبر داد و گفت: کوچه های شاهد واقع در محله شیخ کلخوران نیز جز معابرهای فرعی بوده که آسفالت ریزی این معابر به اتمام رسیده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اردبیل: با اشاره به اینکه ۷۳ هکتار از کل فضای سبز اردبیل در منطقه ۵ واقع شده است افزود: آبیاری و نگهداری فضای سبز نیز جز خدماتی بوده است که در این منطقه در حال اجرا است.

هدایت  ادامه داد: فرهنگسرای بنی هاشم واقع در مجموعه فرهنگی بنی هاشم( پارک بنی هاشم) ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته  و علاوه بر اجرای عملیات عمرانی در داخل خود فرهنگسرا،  بهسازی محوطه پارک، احداث زمین بازی، نصب وسایل  ورزشی و سیستم روشنایی در حال اجرا است و همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید و تقدیم شهروندان می‌شود.

وی گفت: در حوزه خدماتی نیز مخزن های زباله آمارگیری شده و قرار است این مخزن‌ها در اسرع وقت تعویض شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اردبیل همچنین از تعویض چراغ‌های ورودی اردبیل_آستارا خبر داد و گفت: طرح تعویض چراغ های ورودی اردبیل_آستارا از «اس ام دی ۲ بعدی به ۳ بعدی» با هدف ارتقا کیفیت روشنایی ورودی شهر اجرا شد.
هدایت بیان کرد: یکی از اهداف تعویض چراغ های برق زیباسازی منظر شهری و افزایش میزان و ارتقا کیفیت روشنایی در این منطقه از شهر است که با اجرای این طرح علاوه بر تامین روشنایی، در صدد هستیم تا با تاکید بر تسریع در امر خدمات رسانی به شهروندان در راستای تامین آسایش و رفاه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

۴۶

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 94

برچسب‌ها

, , , , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها