عبدالرضا چراغعلی با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان اظهار کرد: رئیس جمهور و هیئت همراه روز دوشنبه وارد استان گلستان می شوند و در بدو ورود با مردم شرق گلستان دیدار خواهند کرد.

وی با بیان این که کشور و به تبع آن استان گلستان به دلیل تحریم با مشکلات اقتصادی و معیشتی روبروست، افزود: دولت و مسئولان استان به مشکلات مردم آگاه هستند و تلاش می کنند ضمن خنثی کردن تاثیر تحریم ها، برای حل مشکلات هم برنامه ریزی  داشته باشند. 

چراغعلی ضمن دعوت از مردم استان گلستان برای حضور پرشور در مراسم استقبال از رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید  بیان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی تاثیری در استقبال پرشور از رئیس‌جمهور نخواهد داشت.

وی از افزایش چشمگیر اعتبارات استان در سفر ریاست جمهور به گلستان نسبت به سفر دولت های قبل خبر داد و گفت: دکتر روحانی در این برنامه خبرهای خوشی برای مردم استان گلستان خواهند داشت.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری گلستان با بیان این که پروژه های مختلفی که در خصوص توسعه استان و ایجاد فرصت های شغلی تاثیرگذار خواهند بود توسط رئیس جمهور و هیئت وزیران، افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد، تصریح کرد: جزئیات این پروژه ها توسط ریاست جمهور به مردم شریف گلستان اعلام خواهد شد.

وی نقش پیگیری های استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان و تعدادی از مدیران استان را برای این برنامه و همچنین جذب اعتبارات بیشتر برای استان بسیار موثر و چشمگیر دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با دستورات و پیگیری های مقام عالی دولت در استان و رهنمودهای ایشان برای مدیران  در بخش های مختلف اعتبارات خوبی برای توسعه استان مصوب شده است.

چراغعلی با بیان اینکه دکتر روحانی در بدو ورود در استادیوم تختی گنبد با مردم  دیدار عمومی خواهند داشت، اظهار کرد: دیدار با فعالان و نخبگان اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و رسانه ها و حضور در شورای اداری از برنامه های سفر روحانی به گلستان است.

معاون استاندار گلستان اضافه کرد: در این سفر معاونان رئیس جمهور و وزرا و برخی روسای سازمان ها او را همراهی می کنند و همزمان در هفت شهرستان به عنوان نماینده دولت مراسم کلنگ زنی ها و افتتاح پروژه ها را بر عهده خواهند داشت.

وی تعداد برنامه ها و پروژه های دولت در این سفر را بی نظیر دانست و یادآور شد: در مقایسه با گذشته شاهد افزایش چشمگیر پروژه ها و اعتبارات گلستان هستیم و قطعا این سفر در آینده استان و ایجاد فرصت های شغلی جدید بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 52



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها