به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج قباد مبشری اظهار داشت: این تعداد یتیم و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد مورد حمایت ۵۶۷ حامی جدید بومی و غیربومی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: جذب این تعداد حامی جدید با تلاش و همت حامی یابان حوزه اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان امسال انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک ۱۱ هزار و ۲۲۵ یتیم و فرزندان محسنین این استان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

مبشری عنوان کرد: پنج هزار و ۱۲۶ نفر از این تعداد ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد از سوی ۶ هزار و ۸۱۸ حامی بومی و غیربومی حمایت می‌شوند.

وی ابراز داشت: فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده یا پدرشان در قید حیات است اما به دلیل بیماری و زمین گیر بودن توانایی تأمین معاش خانواده را ندارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸ پایگاه حامی یابی در این استان مستقر شده که همگی آنها فعال است.

مبشری اظهار داشت: پایگاه‌های جذب حامیان ایتام و فرزندان محسنین نیز در اداره‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد دایر شده است.

وی افزود: حامیان بومی و غیربومی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار با جمعیت ۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

46

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 36



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها