به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری، یکی از پرفروش‌ترین اقلام بازار فناوری در سراسر جهان، لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌آیند. شرکت‌های بزرگ بسیاری در حوزه تولید لپ‌تاپ فعالیت می‌کنند و به همین دلیل در بازار رایانه‌های همراه شاهد تنوع بسیاری از نظر ظاهر، کارایی و البته کیفیت پردازشی لپ‌تاپ‌ها هستیم. در بازار ایران نیز شاهد حضور گسترده انواع لپ‌تاپ با برند‌های مختلف هستیم که طرفداران بسیاری دارند، در این گزارش، آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های بازار به تاریخ ۵ اسفند ۹۷ را مشاهده می‌کنید. بازار لپ‌تاپ در هفته‌ها جاری وضعیت آرامی را تجربه می‌کند و به جز نوسانات جزئی در قیمت اتفاق دیگر در بازار لپ‌تاپ رخ نداده است.

شرکت ایسوس

لپ‌تاپ‌های ایسوس همواره در بازار ایران حضور گسترده‌ای داشتند، در هفته‌های اخیر دو مدل X541NA 2G و VivoBook X541NA به واسطه قیمت مناسب فروش خوبی دارند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

1

شرکت لنوو

مدل‌های مختلف سری Ideapad شرکت لنوو مدت‌ها است که از پر فروش‌ترین مدل‌های بازار لپ‌تاپ به شمار می‌آیند. رضایت خریداران از کیفیت و قیمت این سری باعث محبوبیت این مدل موفق شده است. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

2

شرکت اپل

شرکت اپل در کنار تولید محصولات متنوع خود، سال‌ها است که به ساخت رایانه‌های همراه باکیفیت مشغول است که طرفداران زیادی در جهان دارد. مدل‌های مک بوک پرو و مک بوک ایر اینش شرکت علاوه بر کیفیت بالا قیمت زیادی نیز دارند که فروش آن‌ها را محدود می‌کند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

3

شرکت دل

مدل اینسپران و لتیتود شرکت دل یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های این شرکت محسوب می‌شود که علاوه بر تنوع بالا در قطعات قنی، قیمت مناسبی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت دل در بازار را مشاهده می‌کنید:

4

شرکت اچ پی

اچ پی در حال حاضر مدل‌های میان رده با کیفیتی در بازار دارد، سری پرو بوک و پاویلیون به همراه دیگر مدل‌های متنوع این شرکت به دلیل قیمت مناسب و مشخصات فنی خوب، فروش خوبی را تجربه می‌کنند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت اچ پی در بازار را مشاهده می‌کنید:

5

شرکت ایسر

محصولات ایسر نیز حضور فعالی در بازار لپ‌تاپ‌ها میان رده بازار دارند، سری Aspire به خصوص با تونع بالا در بازار ایران فروش خوبی را تجربه می‌کند. ایسر نیز در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

6

شرکت مایکروسافت

سری سرفیس مایکروسافت نیازی به معرفی ندارد، این سری با داشتن مشخصاتی از جمله قدرت و کیفیت بسیار مناسب، انتخاب اول افراد حرفه‌ای هستند. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

7

شرکت ام‌اس‌آی

شرکت تایوانی ام‌اس‌آی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان تجهیزات رایانه‌ای دجهان است که بیشتر به واسطه مادربرد‌های خود مشهور است. این شرکت در حوزه تولید لپ‌تاپ نیز فعالیت می‌کند و مدل‌های متنوعی را به بازار ارائه داده است. در ادامه آخرین قیمت لپ‌تاپ‌های شرکت ام‌اس‌آی در بازار را مشاهده می‌کنید:

8

hotnewsاقتصاد5 سال پیش • dahio.com • 211



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها