پس اگر شما هم دارای خودرو هستید و به نگهداری و مراقبت درست از آن اهمیت می دهید، با ما همراه باشید تا در ادامه با این مزیت مهم بیشتر آشنا شویم و ببینیم که نحوه عملکرد آن، چگونه بوده و در هنگام نصب باید چه نکات مهمی را در نظر داشته باشیم؟

از مهمترین ویژگی های این سایبان خودرو اتوماتیک که به آن چتر خودرو نیز گفته می شود، حفاظت از ماشین در مقابل ضربه و برخورد اجسام و بارندگی و تابش آفتاب می باشد. هم چنین این نوع سایبان به راحتی قابل حمل است و مشکلی از بابت جابه جایی آن نخواهید داشت.

 یک مزیت بزرگ چتر خودرو، ممانعت از سرقت است؛ چرا که در چهار سوی خودرو به منظور حفظ تعادل سایبان خودرو اتوماتیک، قلاب هایی نصب می شود که در داخل طناب آن، سیم هایی از جنس استیل قرار داده شده است. از آنجایی که بریدن این طناب ها کار آسانی نیست، بنابراین سارق، امکان ربودن خودرو شما را نخواهد داشت!

در طراحی اتصالات این نوع سایبان خودرو اتوماتیک، از ضربه گیرهای پلاستیکی استفاده شده است تا نگرانی از بابت برخورد آن و ایجاد آسیب به خودرو وجود نداشته باشد. همچنین به گونه ای ساخته شده تا در دمای منفی 20 درجه و مثبت 50 درجه مقاومت بالایی داشته باشد.

 یک عدد کاپ مکنده قوی TPU نیز دارد که در قسمت سقف ماشین قرار داده می شود. Tpu مخفف کلمه‌ Thermoplastic Polyurethane است و از ویژگی های مهم آن، مقاومت بالا در برابر خورگی و خط و خراش می باشد. میله های این چتر خودرو نیز از فایبرگلاس ساخته شده تا در نهایت، آن را به یک سایبان اتوماتیک بی نظیر و مقاوم تبدیل کند.

نحوه نصب چتر خودرو 

با کشیدن اهرم چتر خودرو یا سایبان ماشین اتوماتیک، به دلیل دارا بودن مگنت قوی، بلافاصله به سقف خودروی شما می چسبد. این محصول در ابعاد 4 متر برای ماشین های کوچک، 4.60 متر برای ماشین های استاندارد و 5 متر جهت استفاده برای ماشن های وارداتی به بازار عرضه شده است و وزن آن حدود 6 تا 8 کیلو می باشد.

آشنایی با یک نوع سایبان خودرو اتوماتیک

همچنین باتری آن به گونه ای در نظر گرفته شده که شما تنها با یک بار شارژ آن، می توانید تا 100 بار از آن استفاده کرده و آن را باز و بسته نمایید. یک پاور بانک نیز در آن قرار داده شده که قابل جدا شدن از موتور می باشد؛ به کمک این پاوربانک می توانید تلفن همراه خود را نیز شارژ نمایید.

برای نصب و خرید سایبان خودرو اتوماتیک، آن را از کاور مخصوص در آورده و روی سقف ماشینتان درست در مرکز قرار دهید. پس از کشیدن اهرم مگنت آن، باید مطمئن شوید که سایبان چتری به سقف خودروی شما چسبیده باشد.

 دقت کنید که بند آن یا هر مانعی دیگر در زیر آن قرار نگرفته باشد تا به خوبی به سطح ماشین بچسبد. حالا بند اصلی سایبان را که به بدنه نیز متصل است، بیابید و در داخل ماشین بگذارید و درب را ببندید. حالا می توانید دکمه ON دستگاه را بزنید و از طرق ریموت آن، سایبان را باز نمایید.

پیشنهاد می کنیم دو بند که در جلو و عقب سایبان خودرو اتوماتیک وجود دارد را در آینه بغل خودرو و درب های عقب بیاندازید تا از بابت ممانعت از آسیب های محیطی و شرایط نامساعد جوی مانند: باد و باران  و یا دستبرد دیگران، خیالتان راحت باشد.

 برای مواقعی که می خواهید سایبان خودرو را را جمع کنید هم لازم است حتما بندها باز گردد و سپس به کمک ریموت، آن را ببندید. در صورتی که به این نکته دقت نکنید و در حالی که بندها آزاد نشده دکمه ریموت را بزنید، باعث آسیب جدی و صدمه به دستگاه خواهید شد!

توضیحات کامل درباره ی سایبان ماشین

 

در این مطلب قصد داریم شما را به طور کامل با سایبان خودرو یا سایبان پارکینگ آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید تا نکات خوبی درباره ی این موضوع کسب کنید.

 همانطور که می دانید سایبان پارکینگ محافظ خودروی شما می باشد. این محصول جزو محصولات مدرن و وِیژه ای می باشد که موجب می شود شما در داخل حیاط خانه ی خود یک سقف زیبا بر روی خودروی خود داشته باشید. سایبان خودرو یک روکش تاشو می باشد که نصب آن کار بسیار راحتی است. این روکشی که به عنوان سایبان ماشین می باشد به خوبی از خودروی شما محافظت می کند و اجازه نمی دهد که آفتاب یا آب به داخل نفوذ کند و به ماشین آسیب وارد کند.

روکشی که بر روی این سایبان وجود دارد بسیار بادوام و با کیفیت می باشد و دارای ماندگاری خوبی است و هیچ گاه دچار پارگی یا پوسیدگی نمی شود و هرگز سوراخ نخواهد شد.

نکته ی دیگری که درباره سایبان های پارکینگ وجود دارد این است که در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارند که می توان متناسب با هر سلیقه یا نیازی انتخاب و نصب شوند. شما این امکان را دارید تا سایبان خودرو را کاملا متناسب با نما و دکور ساختمان خود انتخاب کنید و زیبایی ساختمان خود را چندین برابر کنید.

چنانچه شما جزو افرادی هستید که مجبورید اتومبیل خود را در داخل حیاط خانه و یا در محوطه باز محل کارتان پارک کنید. به شما توصیه می شود که حتما از سایبان اتوماتیک خودرو استفاده کنید.

آشنایی با یک نوع سایبان خودرو اتوماتیک

نگران نصب این سایبان ها نباشید زیرا که نصب آنها بسیار کار راحتی می باشد و پایه ی آن یا بر روی زمین یا بر روی دیوار قرار می گیرد. سپس پارچه سایبان ماشین بر روی این پایه نصب می شود. سایبان آنها به وسیله ی فشار دادن یک دکمه و با نیروی موتور برقی باز و بسته می شود، تا محلی مناسب برای پارک خودرو ایجاد کند.

وظیفه ی اصلی همه سایبان ها ایجاد سایه می باشد. اما ارزشی که این محصول دارد این است که در هزینه ها صرفه جویی می شود و از تکنولوژی پیشرفته روز استفاده می شود. شما خیلی راحت می توانید با این محصول کار کنید و دیگر نگران ماندن ماشین خود در هوای برفی و بارانی و طوفانی نباشید. سایبان ماشین علاوه بر حفاظت از اتومبیل شما، زیبایی فضای حیاط را بیشتر می کند و شما از دیدن این زیبایی ها لذت خواهید برد.

دلایل احتیاج به سایبان پارکینگ

 سایبان پارکینگ به دلیل داشتن قابلیت جمع شوندگی می تواند برای هر کسی مناسب باشد تا از تابش آفتاب جلوگیری کند و هوایی خنک ایجاد کند. یکی دیگر از دلایل موجود برای استفاده از سایبان ماشین این است که بدون نیاز به نیروی دست می توان آن را خیلی راحت باز و بسته کرد. به دلیل وجود موتور برقی موجود در آن دیگر از حرکت دادن اهرم بی نیاز هستید و از راه دور نیز می توانید سایبان را کنترل کنید.

علاوه بر اینکه می توان سایبان ماشین را از راه دور باز و بسته کرد، می توان شیب آن را نیز تنظیم کرد و شدت نور و یا سایه را کم و زیاد کرد.

شما این امکان را دارید تا بر روی پارچه ی سایبان خودرو خود طرح های دلخواه تان را داشته باشید. همچنین می توانید با این وسیله در محل کار یا دفتر خود برای تبلیغات برند خود استفاده کنید.

سایبان خودرو یک محصول بسیار مفید و کارآمد می باشد که با استفاده از آن می توان محلی ایمن و مناسب را برای پارک خودرو خود ایجاد کرد. همانطور که می دانید در روز های گرم سال یکی از اساسی ترین مشکلات موجود این است که آفتاب صندلی های اتومبیل را خیلی داغ می کند و یا امکان دست زدن به فرمان خیلی کار سختی می شود و همین طور برای روشن کردن کولر خودرو نیز نیاز به زمان است و تهویه خوبی برای اتومبیل وجود ندارد. بنابراین بهترین گزینه برای جلوگیری از بروز این موارد، استفاده از سایبان می باشد.

hotnewsخبر2 سال پیش • dahio.com • 25

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها