خنیاگر – آکادمی استاندارد آموزش آنلاین موسیقی

آموزش آنلاین موسیقی و آموزش از طریق فیلم می‌تواند بازدهی بسیار بالایی داشته باشد، تنها اگر این فیلم‌ها با استاندارد جهانی تولید شده باشند. در این مقاله بخوانید و ببینید.

 

 

همیشه تصور این بوده که آموزش موسیقی از طریق فیلم و بدون حضور فیزیکی یک معلم کار دشوار و گاهی ناشدنی‌ست. اما اگر دو فاکتور اساسی در تولید این‌گونه فیلم‌های آموزشی موسیقی رعایت شود، نتیجه‌ای غافلگیر کننده حاصل می‌شود.

 

آموزش آنلاین موسیقی

۱. محتوای استاندارد، از زبان یک استاد معتبر:

خنیاگر همیشه زمان زیادی را صرف مذاکره با اساتید بزرگ کشور، برای تدریس در این فیلم‌ها می‌کند. اساتیدی که در تمام کشور و نزد تمامی اهالی موسیقی شناخته شده هستند و روش تدریس و محتوای تدریس آن‌ها مورد تایید همگان است. این اساتید با تکیه بر سال‌ها تجربه و آموزش به هزاران هنرجوی موسیقی، مطالب را به قدری دقیق و کامل و با جزییات بیان می‌کنند که جای هیچ‌گونه سوال و ابهامی برای مخاطب باقی نمی‌ماند.

 

آموزش آنلاین موسیقی

برخی از اساتیدی که در خنیاگر حضور دارند:

  • استاد مسعود حبیبی در ساز دف
  • استاد سعید ثابت در ساز سنتور
  • استاد نادر مشایخی برای آموزش هارمونی
  • استاد علی پژوهشگر در ساز عود (بربت)
  • استاد علی (همایون) رحیمیان در ساز ویولن
  • استاد سام اصفهانی در ساز پیانو
  • دکتر امیرحسین رمضانی برای آموزش تئوری موسیقی
  • استاد کیوان میرهادی در ساز گیتار
  • استاد محمدمهدی بابایی برای آموزش میوزماسل
  • استاد آزاد میرزاپور در ساز تار
  • استاد طینوش بهرامی در ساز سه‌تار
  • استاد منصور پاک‌نژاد در ساز هارمونیکا (سازدهنی) و …

۲. فیلم‌سازی استاندارد، با یک تیم سینمایی:

اما هر قدر هم که محتوا دقیق و درست باشد، اگر صحیح به تصویر کشیده نشود تاثیری نخواهد داشت. تیم فیلم‌سازی خنیاگر که از بهترین‌های سینمای ایران هستند به گونه این فیلم‌ها را تولید می‌کنند که تمامی نکات به دقت دیده شود، نورپردازی طوری انجام شود که حس خوشایندی به مخاطب بدهد، صدابرداری استاندارد بتواند واقعی‌ترین صدا را از ساز به گوش مخاطب برساند و در نهایت فیلم‌ها با دقتی تدوین شوند تا محصول نهایی نه تنها یک فیلم آموزشی موسیقی اثر گذار، که یک اثر هنری باشد.

 

آموزش آنلاین موسیقی

از دیگر ویژگی‌های فیلم‌های آموزش موسیقی خنیاگر می‌توان به شیوه‌ی نوین نمایش نت‌ها روی تصویر اشاره کرد. نت‌ها به صورت داینامیک جوری روی تصویر قرار می‌گیرند که قاب تصویر را برش نزنند و همچنین نشانگر متحرک روی نت‌ها همراه با اجرای استاد، میزان به میزان پیش می‌رود تا هنرجو کاملا با اجرای تمرینات همراه شود و دقیقا ببیند که کدام بخش از نت در حال اجراست.

فیلم‌های آموزش موسیقی خنیاگر هیچ‌گاه کهنه نخواهند شد. شیوه‌ی تماشای آنلاین این مجموعه‌ها (با امکان دانلود) باعث می‌شود تا بتوانیم همیشه فیلم‌ها را به‌روز نگه داریم، مطالب تکمیلی را به مجموعه‌ها اضافه کنیم و حتی ساختار سینمایی فیلم را بهبود ببخشیم.

با رعایت این فاکتورها، فیلم‌های آموزش موسیقی خنیاگر تبدیل به یکی از استانداردترین آموزش‌های موسیقی در سطح دنیا شده است و تعریف جدیدی را از آموزش آنلاین موسیقی ارائه کرده است.

آموزش آنلاین موسیقی

روش تهیه و استفاده از مجموعه‌های خنیاگر:

اولین مرحله ثبت‌نام در سایت و فعال‌سازی حساب کاربری از طریق لینک فعال‌سازی‌ست که به ایمیل شما ارسال می‌شود. پس فعال‌سازی و ورود به حساب کاربری می‌توان مجموعه‌های کامل یا تک‌جلسات را تهیه نمود. طبیعی‌ است که تهیه یک مجموعه‌ی کامل مقرون به صرفه‌تر است. اما در صورتی که تک‌جلسه تهیه شود قیمت نهایی کل مجموعه برای شما کمتر خواهد شد.

آموزش آنلاین موسیقی

پس از خرید هر مجموعه، جلسه آن درس برای حساب کاربری شما بلافاصله و به صورت مادام‌العمر فعال خواهد شد. مجموعه‌ها را می‌توان آنلاین تماشا کرد (ترافیک اینترنت وب‌سایت خنیاگر نیم‌بها محاسبه می‌شود) یا آن‌ها را دانلود نمود.

هر سوال یا ابهام، چه در موارد فنی و چه سوال از استاد را می‌توان به صورت تیکت ارسال کرد که در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد. همچنین در ساعات اداری پاسخگوی تماس‌های تلفنی هستیم.در اینستاگرام خنیاگر می‌توانید نمونه‌هایی از این فیلم‌ها را ببینید.

آموزش آنلاین موسیقی


آموزش آنلاین موسیقی

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه نمایید

khonyagar.com

 

آموزش آنلاین موسیقی

همین حالا با ما تماس بگیرید

021-22220768

 

آموزش آنلاین موسیقی

صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

khonyagar_com@

hotnewsموسیقی5 سال پیش • dahio.com • 175



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها