به گزارش
خبرآنلاین، شهبازی در جلسه تخصصی کارگروه اشتغال استان که صبح یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی افزود: از تمامی مردم و مسئولانی که در جهت برپایی باشکوه این جشن ملی حضور و فعالیت داشتند، قدردانی می کنم.
وی با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون به میزبانی البرز، ادامه داد: این دوره از مسابقات در کمال آرامش و امنیت با حضور شرکت کنندگانی از حدود 200 کشور جهان برگزار شد.
* آینه تمام نمای اقتصاد کشور متاثر از جمعیت فعال جامعه در عرصه اشتغال است/ اکنون فرصت شعار و نظریه پردازی نیست، بلکه باید بر اساس راهبردهای تعیین شده وارد اقدامات عملیاتی شویم
دکتر شهبازی با بیان اینکه آینه تمام نمای اقتصاد کشور متاثر از جمعیت فعال جامعه در عرصه اشتغال است، گفت: اکنون فرصت شعار و نظریه پردازی نیست، بلکه باید بر اساس راهبردهای تعیین شده وارد اقدامات عملیاتی شویم.
وی افزود: گفتمان اتحاد و انسجام مردم و مسئولان برای حل مشکلات و ارتقا معیشت و آرامش در استان تعمیم یافته و هویدا است.
استاندار البرز اضافه کرد: در مباحث اقتصادی بسیار منسجم و با برنامه ورود کرده ایم ولی در این میان از بخش سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان نیز غافل نیستم و در این زمینه نیز طرح، برنامه و جلسات بسیاری وجود دارد.
وی گفت: بخش خصوص البرز بعنوان موتور پیشران اقتصاد کشور، در سایه حمایت مسئولان استان فعالیت می کنند.
دکتر شهبازی افزود: از نگاه حامیانه بانک های البرز قدردانی کرده و انتظار می رود که طی تعاملی سازنده، طرح های انباشته شده، در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.
وی عنوان کرد: دولت حامی تولیدکنندگان است، انتظار می رود بازپس گیری استاندارد از ۴۲ واحد تولیدی تهران مورد بازنگری قرار گیرد، تولیدکنندگان در شرایط کنونی به فرصت نیاز دارند.
استاندار البرز گفت: به دنبال آمارسازی نیستیم بلکه آمارهای موثق از مراجع ذی صلاح برای تنویر افکار عمومی ارائه می شود.
* فضای آرام و امن البرز، بستر مطلوبی برای رشد و توسعه همه جانبه است
وی افزود: یکی از معضلات بیکاری در جامعه، بروز و ظهور آسیب های اجتماعی است از این رو با اشراف دقیق به این امر با جدیت به دنبال ایجاد و ثبات فرصت های شغلی هستیم.
دکتر شهبازی خاطرنشان کرد: در استان فرش قرمز برای فعالیت بخش خصوصی پهن است و تمامی دستگاه ها موظف به ایجاد تسهیل در روند رشد و توسعه سرمایه گذاری و فعالیت بخش خصوصی هستند.
وی گفت: در سایت استانداری البرز لینکی برای ارتباط مستقیم فعالان بخش خصوصی با استاندار البرز ایجاد شده که موارد و موضوعات مطروحه مورد پیگیری قرار می گیرد.
* فعالان اصناف، افرادی صبور، کم توقع و عادل هستند، باید در کنار نظارت به آنها اعتماد کنیم
استاندار البرز افزود: برای کمک به تسریع کاهش وابستگی به نفت در بودجه، باید به سمت حمایت از بخش خصوصی و افزایش صادرات غیرنفتی برویم.
وی ادامه داد: ایجاد بازارچه های عرضه صنایع دستی و تولیدات خانگی در تمامی شهرستان ها در دستور کار قرار گیرد.
دکتر شهبازی گفت: با توجه به ایام پایانی سال، دستگاه های دولتی و خصوصی به جد درصدد پرداخت مطالبات معقول پرسنل باشند تا خاطر فعالان این عرصه مکدر نشود.
*سیاست دولت برخورد قهری با اصناف نیست
وی با اشاره به اینکه عملکرد بانک ها در ارائه تسهیلات، نمود عینی در جامعه داشته باشد، افزود: فضای آرام، امن و منسجم البرز، بستر مطلوبی برای رشد و توسعه همه جانبه است.
استاندار البرز با بیان اینکه فعالان اصناف، افرادی صبور، کم توقع و عادل هستند، باید در کنار نظارت به آنها اعتماد کنیم، عنوان کرد: سیاست دولت برخورد قهری با اصناف نیست بلکه آنها در عرصه های مختلف حامی و همراه مردم هستند و در سایه نظارت های جدی دستگاه های مربوطه، فعالیت موثری دارند.
* با محوریت بخش خصوصی، هدفمند و برنامه محور به سوی عمران، آبادانی و پیشرفت البرز حرکت می کنیم
وی گفت: چشم ما به راه و فعالیت بخش خصوصی است از این رو حمایت های لازم را از آنها داریم.
دکتر شهبازی افزود: با محوریت بخش خصوصی، هدفمند و برنامه محور به سوی عمران، آبادانی و پیشرفت البرز حرکت می کنیم.
*** بیش از ۳۷ هزار اشتغال از ابتدای سال در سامانه رصد ثبت شده است
وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۷ هزار اشتغال از ابتدای سال در سامانه رصد ثبت شده، عنوان کرد: باید تدابیری اندیشیده شود که بسترهای اشتغال در حوزه گردشگری استان با ارائه طرح های دارای توجیه، تقویت شود چراکه البرز ظرفیت های ارزشمندی در این حوزه دارد.
hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 148



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها