فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات صنفی مطبوعات افزود: رسانه‌ها مهمترین حامی اقدامات و عملکرد دولت و مدیران هستند و اگر انتقادی صورت می گیرد برای بهبود عملکردها است که البته نوع انتقاد نیز باید سازنده و به دور از تخریب و شیطنت های جناحی و سیاسی باشد.

وی مهمترین خواسته رسانه ها را رعایت عدالت عنوان کرد و یادآورشد: این عدالت حتی در چاپ و انتشار آگهی های رسمی هم باید مورد توجه واقع شود.

استاندار زنجان اظهار داشت: نحوه دریافت تسهیلات برای جبران خسارت ناشی از بیماری کرونا باید از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نحو دقیقی اطلاع رسانی شود تا صاحبان جراید و روزنامه ها برای دریافت آن اقدام کنند.

حقیقی، ایجاد کمیته نظارتی برای بررسی مشکلات و مسائل صنف مطبوعات، استفاده از نظرات اهالی رسانه در زمینه کسب و کارهای خُرد که امسال توجه ویژه ای به آن خواهد شد، تسریع در پرداخت بدهی ادارات به مطبوعات استان و همچنین توجه به خواسته ها و دغدغه های اهالی رسانه و مطبوعات در شورای اطلاع رسانی استان را ضروری بیان کرد.

استاندار زنجان گفت: میزان تسهیلاتی که برای متضرران از کرونا در حوزه مطبوعات آسیب دیده اند به ازای هر نفر شاغل در رسانه های استان ۱۲ تا ۱۶میلیون تومان و با نرخ سود ۱۲ درصد پیش بینی شده است.
به گفته حقیقی مدت زمان باز پرداخت اصل وام ۲ ساله با مدت تنفس سه ماهه است که بدون طی تشریفات بانکی ( چک برگشتی، بدهی معوق ) به متقاضیان استفاده از تسهیلات که پس از اطلاع رسانی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سامانه مربوطه نام نویسی کنند، پرداخت خواهد شد.
استاندارزنجان از مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خواست با هماهنگی روابط عمومی استانداری بطور دقیق و کامل نحوه دریافت تسهیلات به صاحبان جراید که بواسطه بیماری کرونا آسیب دیده اند اطلاع رسانی شود.
حقیقی تصریح کرد: ۱۳ شغل ناشی از بیماری کرونا که در ماه‌های اخیر آسیب دیده اند شناسایی شده که کارهای فرهنگی و مطبوعاتی جزو این مشاغل است و ما در استان تلاش می کنیم تسهیلات اعطایی در اختیار مطبوعات قرار گیرد.
در استان زنجان ۸۷ رسانه دارای مجوز انتشار اخبار در امر اطلاع رسانی و بیان اخبار فعال است.

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 13

برچسب‌ها

, , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها