از همدان ؛ استاندار همدان در حاشیه ارتباط مردمی در سامانه ارتباطی مردم با دولت در گفتگویی با اعلام اینکه، سامد، سامانه ای الکترونیکی است که براساس نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات، مردم می‌توانند درخواست‌ها، انتقادها، شکایات، گزارش‌ها، طرح‌ها و پیشنهادهای خود را بدون محدودیت با دولت مطرح کنند.

سید سعید شاهرخی خاطرنشان کرد: سامانه سامد زمینه‌ای برای ارتباط مستقیم مدیران دستگاه‌های اجرایی در همه سطوح را با مردم برقرار کرده و مردم می توانند با شماره، ۱۱۱ تماس بگیرند و این ارتباط مستقیم برقرار شود.

وی افزود: من به عنوان خدمتگزار مردم استان همدان در محل سامد حضور پیدا کرده و پاسخگوی شهروندان هستم.

استاندار همدان ادامه داد: آحاد مردم استان می‌توانند مشکلات و مسائل خود را با مسوولان درمیان گذاشته و در مدت‌زمانی کوتاه نیز پاسخ درخواست‌های خود را دریافت کنند.

وی اظهار داشت: حضور مدیران در سامد(سامانه ارتباطات مردمی دولت) فرصت مناسبی برای ارزیابی و آشنایی با نقاط قوت و ضعف دستگاه زیرمجموعه آنان و تصمیم‌گیری برای بهبود عملکرد ادارات است.

شاهرخی گفت: مدیران و مسوولان استان همدان با حضور در این سامانه می‌توانند به صورت مستقیم با مردم ارتباط داشته و از نزدیک با مشکلات جامعه آشنا شده و اقدامات لازم را برای رفع این مشکلات انجام دهند.

وی تاکید کرد: در این ارتباط برخی از مسائل به طور مستقیم رسیدگی، پیگیری و دستور لازم داده می‌شود و برخی از مشکلات نیز از طریق اداره بازرسی استانداری  پیگیری و راستی آزمایی انجام می شود تا بهترین راهکار پیشنهاد شود.

لازم به ذکر است، سامانه ارتباطات مردمی دولت(سامد) در دولت تدبیر و امید با هدف دریافت، ثبت و رسیدگی به درخواست‌های مردم در استان همدان فعالیت خود را آغاز کرد تا گامی برای کاهش بروکراسی اداری باشد.

رویکرد مردمی دولت خدمتگزار تدبیر و امید و اهتمام آن به حل مشکلات مردم موجب شد، شکایات و مطالبات و مشکلات حل نشده مردم در قالب درخواست، شکایات، پیشنهادات و غیره به سوی خادمان ملت روانه شود که همین موضوع عزم دولت را در پیگیری سریع و به موقع  مشکلات مردم دو چندان کرد.

دولت عدد ۱۱۱ را به عنوان یکی از کانالهای ارتباطی با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت قرار داد به نحوی که از هر نقطه از کشور که با این شماره تماس گرفته شود به طور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه تماس برقرار می‌شود.

46

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 20

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها