اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن

امروزه هر چـه بیشتر لوکس رفتار کنید بیشتر تحویل تان میگیرند، اما لاکچری بودن با ادا در آوردن خیلی فرق می کند. در ادامه با همراه باشید…

با سازماندهی و مرتب کردن خانه احساس لاکچری بودن کنید

احتمالا برایتان پیش آمده کـه وقتی زندگی‌های مرتب و آراسته را در فیلمها و سریال های تلویزیونی میبینید کـه کمدهایی مرتب و منظم دارند و هر چیزی سر جای خودش قرار گرفته نسبت بـه انها غبطه می خورید.

خب یک زندگی سازمان دهندی شده و مرتب کـه در آن برای هر وسیله‌ای یکجای خاص درنظر گرفته شده و هر چیزی در سر جای خودش قرار گرفته اسـت خیلی لوکس و زیبا بنظر میرسد.

اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن

اما اینطور نیست شـما نیز میتوانید با مرتب کردن وسایل خانه‌تان بـه شیوه‌ای ارزان و تعبیه کردن مکان برای هر وسیله حس لاکچری بودن داشته باشید بدون آنکه متحمل هزینه خاصی شوید.

یکی از پیشنهادهای مـا بشما استفاده از جعبه‌های نظم دهنده اسـت کـه بسیار ارزان قیمت و با طراحی‌های زیبا هستند و وسایل شـما رابه صورتی مرتب و منظم سر و شکل می دهد.

زندگی لاکچری با یک باغ شخصی

تنها چیزی کـه در مورد استفاده از مواد غذایی تازه بـه غیر از اسانی و وادار نبودن بـه بیرون رفتن از خانه بشما دست می دهد این اسـت کـه احساس می کنید شخصی پولدار و لاکچری هستید.

اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن

البته درست اسـت کـه تعداد زیادی از مـا در کار باغبانی تبحر نداریم اما بعضی از گیاهان هستند کـه سریع تر از سایر گیاهان رشد می کنند. این گیاهان شامل کاهو، گوجه فرنگی، خیار، هویج و کدو سبز هستند. مشکل جا دارید؟ خب پس بهتر اسـت شیوه باغبانی فوت مربع را امتحان کنید کـه برای حیاطهای کوچک و تراسها عالی اسـت.

حس لاکچری با صبحانه مفصل

برخلاف سایر روزهای پر کار هفته کـه اغلب با عجله و بدون صبحانه سرکار میرویم صبحانه آخر هفته یک موقعیت خوب برای غذاخوردن با دوستان و لذت بردن از این وعده غذایی مهم در خانه اسـت.

اهمیت صبحانه ریشه تاریخی دارد و بخشی از فرهنگ کشور هـای کهن دنیا از جمله کشور خودمان اسـت. طبق نظر سایت history.com غذا میتواند بازگشتی بـه سنتهای قدیم و اشرافی بریتانیایی باشد.

اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن

در کشور ژاپن نیز این وعده غذایی بسیار مهم بوده و میز صبحانه از انواع غذاها پر شده اسـت. برای حس لاکچری داشتن نیازی بـه رفتن بـه رستوران و خوردن صبحانه کانتیننتال نیست

بلکه میتوانید در خانه خودتان یک صبحانه عالی در ظرفهای زیبایی کـه در خانه دارید، تهیه کنید. اغلب افراد منظم و مرتب و افرادی کـه زندگی موفقی دارند بـه خوردن صبحانه بعنوان اصلیترین وعده غذایی اهمیت ویژه‌ای میدهند.

مدل موی لاکچری با سشوار حرفه‌ ای

صرفنظر از این کـه چـه مدل مویی را برای خودتان انتخاب می کنید، محول کردن وظیفه سشوار خشک موها بـه یک آرایشگر حرفه‌ای خیلی بهتر ازآن چیزی اسـت کـه خودتان انجام میدهید.

اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن

بهمین دلیل، سشوار خشک کـه در اغلب سالنهای ارزان قیمت پیدا می شود، باعث میشود کـه خانم ها احساس خوبی نسبت بخود داشته باشند همچین احساس لاکچری بودن بـه انها میدهد. این خدمت لاکچری مجانی نیست اما یک کار دوست داشتنی ست. گاهی اوقات باید برای ایجاد حس لاکچری، مقداری هم پول خرج کنیم اما نه آن قدر زیاد.

گل های تازه

گلهای تازه نه تنها باعث زیبا شدن اتاق شـما میشوند، بلکه میتواند روی روح و ذهن شـما نیز کارکنند. در واقع بر اساس یک مطالعه منتشر شده در مجله روانشانسی محیط زیست، گیاهان میتوانند با خستگی در محیط اداری مقابله کنند و حتی باعث توجه بیشتر شـما بکار میشوند.

اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن

انها زیبا و شکیل هستند و کمی هم عمق و حس ثروت رابه زندگی مـا اضافه می کنند. دلیلی کـه از گل بعنوان هدیه استقبال استفاده می شود این اسـت کـه انها یک حس شخصی و عمیق را ارائه میدهند.

آرامش عمیق در استخر

لحظات بـه اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام، آن دسته از خرده‌های زندگی اسـت کـه شـما در آن احساس لذت و آرامش می کنید و هیچ چیز بهتر از استراحت کردن کنار استخر نیست.

اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن

شـما چـه موقع استراحت کنار دریا یا استخر یک نوشیدنی میوه‌ای بخورید و یا فقط در زیر آفتاب گرم دراز بکشید، بهر حال این لحظه‌ای کـه احساس آرامش و رفاه می کنید و تمام این لحظات و آسودگی مال شماست.

این بدان معنی اسـت کـه شـما اوقاتی را فقط برای خودتان صرف کرده اید ودر واقع حس لاکچری بودن را برای شـما بـه ارمغان می‌آورد. بنابر این آخر هفته رفتن بـه کنار دریا یادتان نرود.

تحویل گرفتن خریدها

مهم نیست کـه چقدر مبلغ حساب بانکی‌تان بالاست، چیزی کـه هست این کـه همه ی مـا می توانیم از زمانمان بیشتر استفاده کنیم. برنامه‌های تحویل مواد غذایی و اپلیکیشنهای مرتبط با آن برای اسانی مـا درست شده‌اند.

اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن

انها باعث می شوند کـه مـا زمان کمتری را صرف کارهایی مثل خرید مواد غذایی کنیم ودر عوض بیشتر بـه کارهایی کـه برای زندگی مـا مفید هستند، بپردازیم. تحویل گرفتن مواد غذایی درب منزل نه تنها باعث صرفه جویی در وقت میشود بلکه در مواردی خاص یک تغییر دهنده زندگی محسوب میشود.

رفتن به سالن ماساژ

یک آبگرم و سالن ماساژ یک وضعیت لاکچری کامل اسـت، از لحظه‌ای کـه اولین نسیم خوشبو اسخودوس احساسات شـما را قلقلک میدهد تا زمانی روب دوشامبر می پوشید و درمانهای ریلکس کننده را انجام می دهید.

برای آن دوره کوتاه زمانی احساس می کنیم از مـا مراقبت میشود و هم چون کسیکه برای اولین بار بـه خودش بـه توجه می کند بجای آنکه همه ی تمرکز و نگرانیش بـه خاطر دیگران باشد.

اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن

ممکن اسـت رفتن بـه سالن ماساژ کاری هزینه بر و غلط بنظر بیاید اما ارزش آن خیلی بیشتر از چیزی اسـت کـه برای آن خرج میکنیم. یک مطالعه درسال ۲۰۱۲ از انجمن قلب و عروق اروپایی نتیجه گرفت اثرات مواجهه کوتاه مدت با اسانسهای روغنی میتواند در درازمدت برای قلب مفید باشد کـه بشما کمک می کند کل عمر یک زندگی آسان داشته باشید.

سفارش لباس به خیاط

خرید لباس و کت و شلوار از فروشگاه و یا حتی حراجی‌ها و پوشیدن لباسی کـه دقیقا اندازه شماست خیلی آسان اسـت و همانگونه کـه آنرا پیدا می کنید میپوشید تا اندازه باشد.

اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن

داشتن یک لباس مناسب کـه دقیقا اندازه شـما و طبق اندازه گیری دقیق باشد بازی را تغییر می دهد. یک لباس سفارشی ممکن اسـت باعث ایجاد حس لاکچری در شـما شود اما در واقع ارزانتر ازآن چیزی اسـت کـه شـما فکر می کنید ودر یک نگاه کلی این لباس عادی بنظر میرسد هر چند کـه دقیقا اندازه شماست.

گشت و گذار

تعطیلات چـه کم باشد مثل تعطیلات آخر هفته و چـه زیاد مثل ایام نوروز در هر صورت می تواند بـه فرد احساس پولدار و مرفه بودن بودن بدهد حالا این سفر خواه یک مقصد جدید باشد یا بیرون رفتن از خانه ودر خارج از شهر برای ساعاتی چند.

اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن

یک مطالعه در مرکز روان تنی دانشگاه پیتسبورگ نشان داد کـه فعالیتهای آرامش بخش کـه شامل رفتن بـه تعطیلات اسـت منجر بـه بالا رفتن سطوح هیجانهای مثبت و کاهش افسردگی می شود. انها هم چنین نتیجه گرفتند کـه گشت و گذار فشار خون را پایین آورده و بـه کاهش وزن کمک میکند.

علم و دانش

علم و دانش قدرتمندترین سلاح انسان هستند و حس تحصیلکرده بودن می تواند غرور آفرین باشد. مـا در مورد سطح دکترای PhD در دانشگاه صحبت نمیکنیم اما افزودن بـه ثروت خود از طریق دانش، با واقعیتها و دیدگاه‌هایی جدیدتر نسبت بـه چیزهایی کـه از انها لذت میبرید می تواند باعث شود

اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن

احساس اعتماد بنفس بالاتر و اسانی بیشتر در جهان را احساس کنید.شـما میتوانید در زمینه شغلیتان بـه دوره‌های مختلف آموزشی بروید و با علم و دانش روز آشنا شوید و این مهم نیست کـه شغل شـما چیست بلکه اثری کـه این دوره‌ها بر دید شـما نسبت بـه شغلتان میگذارد مهم اسـت.

مدیتیشن

زمانی کـه حس می کنید انگار در وضعیتی گیر کرده اید، چند دقیقه وقت صرف کردن در هرروز برای مدیتیشن یا خود آگاهی می توانید نهایت لاکچری بودن را حس کنید. با توجه بـه تحقیق مایوکلینیک، فواید مدیتیشن میتواند بـه کاهش علائم مربوط بـه اضطراب، افسردگی، آسم، بیماری قلبی و درد مزمن کمک کند.

اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن

بدون اشاره بـه این مزایا میتواند احساس حق شناسی را برای تمام چیزهای فوق العاده‌ای کـه اخیرا در زندگی‌تان دارید، افزایش دهد کـه این بشما کمک میکند کـه بیشتر از زندگی‌تان لذت ببرید. فکر نمیکنم برای مدیتیشن نیاز بـه ایجاد یک فضای خاص برای تمرین نیست. یک محیط آرام پیدا کنید، بـه آرامی نفس بکشید و بر نفس هایتان تمرکز کنید.

حس لاکچری با یک قهوه عالی

مـا در مورد یکی از ساده ترین لاکچری‌های زندگی با شـما صحبت میکنیم یک فنجان زیبا از قهوه عالی با طراحی زیبای کفی روی آن. تصور کنید کـه:دریک کافه جالب نشسته‌اید و یک اسپرسوی عالی کـه روی آن یک طراحی زیبا با کف شده اسـت،

اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن

در دست دارید این تصویر سازی زیبا باعث میشود کـه یک حس لاکچری در شـما ایجاد شود و البته اگر بخواهید هرروز بـه کافه بروید یک عادت گرانقیمت در شـما ایجاد میشود. البته اگر کسی شـما را مهمان کند خیلی عالی می شود.

اصول و رفتارهای مهم لاکچری بودن .

منبع
شاید دیگر مطالب روژان را هم دوست داشته باشید

drsalamat • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 473



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها