به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمد حضرت‌پور در آیین بهره‌برداری از شهربازی ارومیه که بعد از ۲ سال وعده انجام شد، گفت: اوایل می‌گفتند ایجاد مجموعه بزرگ تفریحی و گردشگری چی‌چست با توجه به  خشکی دریاچه ارومیه توجیهی ندارد و فقط تحمیل هزینه‌های اضافی بر شهرداری است اما ما به این پروژه به عنوان یک پروژه خدماتی نگاه کردیم.

وی عنوان کرد: جای مجموعه تفریحی و گردشگری چون چی‌چست در شهر ارومیه خالی بود و مقصد گردشگری هم به جز بند جای دیگری نبود و مدیریت شهری تلاش کرد مجموعه چی‌چست را با یک محیط امن و آرام‌بخش جهت دورهمی‌های خانوادگی و گذران اوقات فراغت فراهم کند.
 
وی گفت: علی‌رغم منفی بافی‌ها و نگرش‌های سیاسی و قومیتی که توسط برخی جریانات القا می‌شود، خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان با قدرت ادامه دارد و در این راستا مجموعه بزرگ چی‌چست به بهره‌برداری رسید.

شهردار ارومیه با اشاره به توسعه صنعت گردشگری، اظهارکرد: در حال حاضر در سایه توسعه صنعت گردشگری سطح اسکان اتاق‌های هتل‌های ارومیه کمتر از ۸۰ درصد نیست و در برنامه داریم مرکز استان را به عنوان مقصد گردشگری خارجی مطرح کنیم و به دنبال جذب گردشگر از کشورهای عربی نیز هستیم.

شهردار ارومیه بیان کرد: مجموعه تجهیزات شهربازی با ۱۵ میلیارد تومان در ۱۷ قسط خریداری شده ولی همچنان شایعه‌ها همراه ما است و می خواهند با مقاصد سیاسی ذهن مردم را نسبت به شهرداری بدبین کنند و این به غیر از ضربه زدن به عمران و توسعه شهر هیچ دستاورد دیگری نخواهد داشت.

وی گفت: بی اعتماد کردن مردم به شهرداری یک سهم مهلک برای آینده شهر است و توسعه و رونق اقتصادی در شهر ارومیه در سایه اعتماد مردم به شهرداری و همدلی صورت گرفته است.

شهردار ارومیه با اشاره به پروژه سرمایه گذاری میدان امام(ره)، اظهارکرد: سرمایه گذاری میدان امام را با ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال ۶هزارنفر از جوانان شهر تحمل نکردند و گفتند شهردار زمین‌ها را به کردها فروخته است و اعلام می کنم این حرف ها خیانت است و اگر من تا به حال سکوت کردم به خاطر منفعت شهر بوده و برای ما  همه شهروندان ارومیه درجه یک است .

وی ابراز کرد: کسانی به دنبال مطامع سیاسی هستند بدانند مردم هوشمند هستند.

وی با اشاره به شایعات برخی مغرضان در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری و سعی بر ایجاد تشکیک در ذهن شهروندان گفت: بزرگترین پروژه‌های شهرداری توسط بنیاد تعاون ناجا و موسسه امین سپاه بصورت ایثارگرانه  اجرا می شود و در حال حاضر ۷ کیلومتر از کمربندی دوم ارومیه توسط سپاه با انجام عملیات آزادسازی به میزان ۲۲۷ هکتار زمین تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می رسد.

وی تاکید کرد:  به خاطر منفعت شهر و رفاه و آسایش شهروندان سکوت کرده‌ایم اما دیگر جای سکوت نیست و از این تریبون اعلام می‌کنم اگر مدیریت شهری زیر سوال ببرید حتما کارهای  شما را زیر سوال می‌بریم.
 
وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه، اظهارکرد: مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه و آقای ضیایی، رییس سابق فدراسیون والیبال برگزار شد و کسی دیگر به غیر از این مجموعه‌ها و فرد در برگزاری مسابقات نقشی نداشت و هرکسی ادعایی دارد، حرفهایش بی اساس است.

گفتنی است، شهربازی ارومیه، دیروز بعد از ۲ سال به بهره‌برداری رسید.

46

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 36

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها