به گزارش خبرآنلاین از قشم، علی درویش پور در دیدار با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، اظهار کرد: قشم بواسطه فضای وحدت میان اقوام و مذاهب، در حوزه امنیت از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است و حفظ این وضعیت با همراهی و همکاری خوب و سازنده میان بخش ها و فعالان حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و… ادامه می یابد.
وی ادامه داد: قشم ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های نفت و انرژی، شیلات، پتروشیمی و گردشگری دارد و برای تسهیل و تسریع فرآیند توسعه، تبدیل شدن به مقصد نخست گردشگری و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، نیازمند همدلی و همراهی فعالان حوزه های مختلف و جامعه محلی هستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: تامین امنیت سرمایه گذاران و تلاش جهت جذب فعالان اقتصادی در راستای تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و سیاست های اقتصادی دولت، موجب تسهیل در سرمایه گذاری و رفع موانع تولید جزیره و حرکت در مسیر توسعه و رونق اقتصادی قرار می دهد.
به گفته درویش پور؛ توسعه پایدار و متوازن با همراهی بدنه اجتماعی و جامعه محلی ایجاد و حفظ خواهد شد و با آسیب شناسی خوب و به موقع و حل مشکلات اجتماعی می توان موجب افزایش کیفیت زندگی ساکنان شود.
وی در پایان تصریح کرد: همگرایی و همدلی اقوام و مذاهب در جزیره قشم موجب افزایش امنیت و پیشرفت منطقه است و همه باید با تلاش در راستای تقویت وحدت موجود، از این ظرفیت کم نظیر در راستای توسعه و رونق اقتصادی و خدمت به مردم جزیره استفاده کرد.
براساس این گزارش، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: حفظ وحدت میان اقوام، مذاهب و و همراهی جامعه محلی زمینه ساز امنیت پایدار در این منطقه است و خوشبختانه از این نظر شرایط خوبی را در جزیره قشم شاهد هستیم.
دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ادامه داد: جزیره زیبای قشم بواسطه ویژگی های خاصی که دارد نیازمند توجه ویژه به ظرفیت های طبیعی و خدادادی موجود جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف تسهیل و تسریع توسعه پایدار است.
وی ضمن ابراز امیدواری برای جبران برخی کمبودها در دوران جدید مدیریتی منطقه آزاد قشم، خاطرنشان کرد: امروز همگرایی، یکدلی و تعامل وحدت آفرین بین بخش های مختلف از بالاترین تا پایین‌ترین سطوح وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی، مایه افتخار و اقتدار هم افزا برای نیروهای مسلح جهت حفظ امنیت در این منطقه می‌باشد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از برنامه ها و اهداف توسعه گرا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در پایان حمایت و همراهی مجموعه نیروی دریایی سپاه را در مسیر ایجاد توسعه پایدار و متوازن جزیره زیبای قشم اعلام کرد.

 تامین امنیت سرمایه گذاران و تلاش جهت جذب فعالان اقتصادی موجب حرکت جزیره در مسیر توسعه و رونق اقتصادی می شود

46

hotnewsخبر3 سال پیش • dahio.com • 17

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها