به گزارش خبرآنلاین،وحید فولادوند با بیان این مطلب اظهار کرد: با انتشار فراخوان برگزاری دومین جشنواره فیلم تبریز بسیاری از فیلم سازان استانی برای تولید فیلم‌های جدید به تکاپو افتاده‌اند. 
وی  برگزاری این جشنواره را اتفاقی مبارک برای سینمای استان دانست و افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی به فضای سینمایی شور و حال داده و منجر به رونمایی از تولیدات فیلم در آن سال می‌شود. 
وی برپایی جشنواره فیلم تبریز را فرصتی برای ارزیابی تولیدات سینمایی استان عنوان کرد و گفت: این جشنواره فرصتی برای ارزیابی آثار بوده تا فیلم سازان سطح و کیفیت فیلم‌شان را ارزیابی کنند و همچنین فرصت رقابت را ایجاد می‌کند تا فیلم سازان آثار یکدیگر را ببینند. 
این فعال سینمایی همچنین یادآور شد: برگزاری جشنواره فیلم تبریز از همین رو ضروری است تا سطح جایگاه سینمایی استان را بررسی کنیم. 
وی برگزاری ورکشاپ‌ها و کارگاه‌های آموزشی جنبی این جشنواره را موجب تبادل تجربه با فیلم سازان مطرح کشور عنوان کرد و گفت: این نوع جشنواره‌ها کمک بسزایی برای پیشرفت سینما می‌کند. 
این فعال سینمایی با اشاره به برنامه هایی جهت ارتقا سطح جشنواره، تصریح کرد: باید دبیرخانه دائمی جشنواره راه اندازی شود و دبیرخانه جشنواره به طور مقطعی نباشد. 
وی تبدیل شدن جشنواره فیلم تبریز به یک جشنواره ملی و بین المللی را چشم انداز این جشنواره خواندو متذکر شد: اگر جشنواره ادامه کرده و از استانی و منطقه‌ای بودن خارج شده و تبدیل به جشنواره‌ای ملی و بین المللی شود، بسیار مطلوب است که از همه جای کشور فیلم بیاید و در این جشنواره ارزیابی شود. 
گفتنی است، وحید فولادوند فعال سینمایی اهل تبریز است که ۱۶ سال فعالیت سینمایی و ساخت بیش از ۱۰ فیلم کوتاه خلاصه‌ای از کارنامه کاری وی به شمار می‌رود. 

۴۶

hotnewsسایر6 سال پیش • dahio.com • 39



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها