هوم سرویز اولین سامانه شرکت نظافتی جامع خدمات منزل است که انواع خدمات منزل از نظافت، برقکاری، لوله‌کشی و تاسیسات، نجاری تا کارواش را در منزل به شما ارائه می‌کند و برای تمامی مشکلاتی که تا به امروز در دستیابی به خدمات منزل داشته‌اید راه حل پیدا کرده است که این راه‌حل‌ها را هم در وب‌سایتش و هم در اپلیکیشنش ارائه شده است

اگر تا همین دو سال پیش می‌خواستیم یک سرویس منزل ساده سفارش دهیم این قدر دردسر و بدبختی بود که پشیمان می‌شدیم، اول از همه این که باید دربه‌در نیازمندی‌های روزنامه‌ها می‌شدیم و مدام صفحات را زیر و رو می‌کردیم، بعد هم اگر کسی پیدا می‌شد اولین مشکلی که داشتیم این بود که چه طور به این فرد اعتماد کنیم و به خانه و زندگی‌مان راهش بدهیم یا نه؟!

اپلیکیشن هوم سرویزاگر تمام مشکلات انتخاب و اعتماد به یک ارائه‌دهنده خدمات منزل را حل می‌کردیم هنوز هم کلی مشکل داشتیم معلوم نبود آن فردی که برای ارائه خدمات می‌آید واقعا در آن حوزه تخصص لازم را داشته باشد! تازه اگر تخصص هم داشته باشد قیمت را بدون حساب و کتاب منطقی اعلام نکندنپراند، اگر هم کار را ناتمام و نادرست می‌گذاشت، پولش را می‌گرفت و می‌رفت، تقریبا هیچ راه دسترسی به او نبود، همه چیز از دست رفته بود و تنها کاری که از دست ما برمی‌آمد این بود که پشت سرش بد و بیراه نثار کنیم.

حالا که تکنولوژی بسیاری از مشکلات ما را حل کرده، حالا که به لطف فناوری کرایه تاکسی‌ای که می‌دهیم منطقی‌تر شده، بسیاری از مشکلاتمان حل شده و زندگی آسوده‌تری داریم وقتش است که مشکل خدمات منزل هم حل شود که این مشکل نیز به لطف سامانه خدمات منزل هوم سرویز حل شده است. هوم سرویز اولین سامانه جامع خدمات منزل است که انواع خدمات منزل از نظافت، برقکاری، لوله‌کشی و تاسیسات، نجاری تا کارواش را در منزل به شما ارائه می‌کند و برای تمامی مشکلاتی که تا به امروز در دستیابی به خدمات منزل داشته‌اید راه حل پیدا کرده است که این راه‌حل‌ها را هم در وب‌سایتش و هم در اپلیکیشنش ارائه شده است.

اگر تا به امروز با اپلیکیشن خدمات منزل هوم سرویز آشنایی پیدا نکرده‌اید می‌توانید در ادامه با ویژگی‌ها و امکانات این اپلیکیشن آشنا شوید، شاید بد نباشد همزمان که دارید این مطلب را می‌خوانید اپلیکیشن هوم سرویز را نصب کنید و این ویژگی‌ها را در آن مرور کنید:

۱) تجربه لذت‌بخش سفارش خدمات منزل با اپلیکیشن هوم سرویز

هوم سرویز برای شما یک تجربه منحصر‌به‌فرد کاربری در سفارش خدمات منزل را فراهم کرده، تلاش شده تا روند سفارش خدمات منزل در اپلیکیشن هوم سرویز به گونه‌ای باشد که حتی پدر‌ها و مادر‌های بزرگواری که چندان هم با تکنولوژی آشنایی ندارند بتوانند به راحتی از طریق این اپلیکیشن سرویس‌های مورد نظرشان را سفارش دهند و البته شمایی که با این چنین اپلیکیشن‌ها و خدماتی نیز آشنایی دارید بتوانید به راحتی هر چه تمام‌تر خدماتی را که احتیاج دارید سفارش دهید.

تمام مشکلاتی که کاربران در استفاده از اپلیکیشن هوم سرویز گزارش کرده‌اند و گزارش می‌کنند توسط تیم توسعه هوم سرویز در نظر گرفته می‌شود و در جهت بهبود این اپلیکیشن به کار می‌رود و در همین اپلیکیشنی که شما الآن نصب کرده‌اید یا به‌زودی نصب می‌کنید لحاظ شده است تا تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای از سفارش خدمات منزل داشته باشید.

آشنایی با اپلیکیشن هوم سرویز

۲) سفارش کاملا آنلاین بیش از ۱۵۰ نوع سرویس در اپلیکیشن هوم سرویز

شما سامانه خدمات منزلی را سراغ دارید که بیش از ۱۵۰ سرویس متنوع را در در یک اپلیکیشن به شما ارائه دهد؟ قطعا پاسختان بله است و اسم «هوم سرویز» را هم می‌آورید! هوم سرویز همه این ۱۵۰ سرویس را به شما ارائه می‌دهد و برای همه آن‌ها کارآزموده‌ترین سرویس‌دهندگان که تایید شده‌اند به شما معرفی می‌کند. تمامی پروسه ثبت سفارش و دریافت و ارائه آن در اپلیکیشن هوم سرویز به صورت آنلاین صورت می‌گیرد، هیچ وقت فکر می‌کردید که پروسه سفارش خدمات به این آنلایتی و راحتی باشد؟!

 

شما در اپلیکیشن هوم سرویز هر سرویسی را که پیشنهاد بدهید برای آن یک قیمت مشخص و شفاف وجود دارد، اگر نوع سفارش یا خدمتی که مد نظر شماست چندان مشخص نباشد سعی بر آن است تا یک قیمت نزدیک به آن ارائه شود تا بتوانید برآیندی از حدود قیمت آن سرویس داشته باشید

اپلیکیشن هوم سرویز

۳) قیمت‌های شفاف سرویس‌ها در اپلیکیشن هوم سرویز

یکی از اصلی‌ترین مشکلات در سفارش خدمات منزل همیشه وجود داشته قیمت است، تقریبا همه آن‌هایی که به شکلی با خدمات منزل اعم از نظافت منزل و پذیرایی، لوله‌کشی و تاسیسات، برقکاری ساختمان، لوازم خانگی، بنایی و دکوراسیون، خانگی و ساختمانی، جابجایی و حمل بار، فرهنگی و آموزشی، رایانه و تکنولوژی دست به گریبان بوده‌اند حتما به خاطر قیمت هم با بعضی از این ارائه‌دهندگان خدمات دست به گریبان شده‌اند و اصلا همین باعث شده که مدت‌ها بسیاری از مشکلات منزل را پشت گوش بیندازیم تا با یک سرویسکار خدمات منزل رخ به رخ نشویم اما در اپلیکیشن هوم سرویز این مشکل حل شده است!

شما در اپلیکیشن هوم سرویز هر سرویسی را که پیشنهاد بدهید برای آن یک قیمت مشخص و شفاف وجود دارد، اگر نوع سفارش یا خدمتی که مد نظر شماست چندان مشخص نباشد سعی بر آن است تا یک قیمت نزدیک به آن ارائه شود تا بتوانید برآیندی از حدود قیمت آن سرویس داشته باشید و بعد از آن پروسه قیمت‌گذاری از طریق همیاران و پشتیبانی هوم سرویز دنبال شود تا بتوانید خدمت مورد نیازتان را با قیمتی منصفانه و منطقی دریافت کنید.

۴) در اپلیکیشن هوم سرویز شما بهترین‌ها را انتخاب می‌کنید

هوم سرویز سعی می‌کند تمامی همیارانش را از میان نیرو‌های زبده و کارآزموده انتخاب کند، تمامی مواردی که به منظور حفظ امنیت کاربرانش لازم است را رعایت می‌کند و زمینه را به گونه‌ای فراهم می‌آورد که مجموعه‌ای از همیاران بادانش و باتجربه، کاربلد و استادکار داشته باشد اما بهترین همیاران را خود کاربران مشخص می‌کنند.

همیاران پس از اتمام فعالیتشان از کاربری که آن‌ها را درخواست داده است امتیاز می‌گیرند و کاربر می‌تواند تجربه خود از همیاری آن همیار را در اپلیکیشن هوم سرویز بنویسد تا سایر افرادی که می‌خواهند از آن همیار کمک بگیرند از تجربه سایرین استفاده کنند و به این شکل همیار‌ها نیز برای ارائه خدمات بهتر و گرفتن امتیاز از کاربران انگیزه بیش‌تری داشته باشند. در هوم سرویز هر همیاری می‌داند که فعالیت حال جاضرش در پذیرفتن سفارش‌های آتی نیز تاثیر دارد پس سعی می‌کند که حداکثر تلاش را برای کسب رضایت مشتری‌اش به کار ببند و این گونه نیست که همیار کارش را بکند و برود، سفارش‌های آینده هر همیار به این بستگی دارد که در سفارش‌های قبلی‌اش چه کرده است!

در هوم سرویز هر همیاری می‌داند که فعالیت حال جاضرش در پذیرفتن سفارش‌های آتی نیز تاثیر دارد پس سعی می‌کند که حداکثر تلاش را برای کسب رضایت مشتری‌اش به کار ببند و این گونه نیست که همیار کارش را بکند و برود، سفارش‌های آینده هر همیار به این بستگی دارد که در سفارش‌های قبلی‌اش چه کرده است!

اپلیکیشن هوم سرویز

۵) با اپلیکیشن هوم سرویز برنامه‌ریزی کنید

یکی از مشکلات همیشگی ما در سفارش خدمات منزل این بوده که معمولا سفارش دادنشان یادمان می‌رود یا این که در شلوغی برنامه‌هایمان گم می‌شود و وقتی یادمان می‌افتد که کار از کار گذشته است، خب باید بگوییم که این مشکل در اپلیکیشن هوم سرویز حل شده و شما می‌توانید سرویس مورد نظرتان را از پیش سفارش دهید، یا دوره‌های زمانی برای خدماتتان در نظر بگیرید، مثلا مشخص کنید که هر هفته دوشنبه‌ها به شما خدمات نظافت و یا سرویس کولر ارائه شود. پس از آن که سفارشتان را ثبت کردید دیگر لازم نیست کاری بکنید، همه کار توسط هوم سرویز، پشتیبانی آن و همیارانش صورت می‌گیرد و فقط با شما برای ارائه خدمت، هماهنگ می‌شود.

با نصب اپلیکیشن هوم سرویز میتونید به راحتی و با اطمینان خدمات درب منزل مثل نظافت وخدمات فنی رو با قیمت های ویژه تجربه کنید.

دانلود نرم افزار Android- iOS

http://urly.ir/servizeiosandroid

برای دریافت نرم افزار می توانید عدد ۸ را به شماره ۱۰۰۰۰۰۴۰۰۴۴۴۰۰ ارسال نمایید.

سایت هوم سرویز

Https://HomeServize.com

شماره تماس

۰۲۱-۹۱۰۰۱۳۳۲

Mojtaba Zamaniاقتصاد6 سال پیش • homeservize.com • 725



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها